מחפשת תותח/ית למשרת ניהול משרד וחשבונות המשרה היברידית מיקום : פתח תקווה תנאים טובים למתאימים!!! קוח יש לשלוח למייל: |** לפנייה למשרה יש להגיש מועמדות **| ⚠ הגש מועמדות משרות ד…
לחברה מסחרית דרוש/ה מנהל/ת משרד -ניסיון אדמיניסטרטיבי - חובה! -ידע/ניסיון בהנהלת חשבונות - יתרון! מספר תקנים: גבעת שמואל, רמלה, פתח תקווה,ברקן ובית שמש קו"ח ל |** לפנייה למשרה יש ל…
פרטי מגייס/ת המשרה: תיאור המשרה: לעמותה הפועלת בתחום החברתי- חינוכי דרוש/ה מנהל/ת משרד לתפקיד מגוון ודינאמי הכולל ניהול שוטף של פעילות המשרד ותמיכה אדמיניסטרטיבית לצוות. התפקי…
אנחנו מחפשים מנהלת משרד מסודרת, אחראית ובעלת ניסיון מוכח, שתוביל את מערך המשרד ותתמוך בניהול השוטף של הפעילות. התפקיד כולל: ניהול שוטף של ענייני המשרד תקשורת שוטפת עם לקוחות, ספ…
למשרד רו"ח משפחתי בפ"ת, דרוש/ה מנהל/ת חשבונות עד מאזן. נסיון בהתאמות: בנקים, ספקים כ"א וכו' יכולת עבודה עצמאית ידע בתוכנת פריוריטי - חובה. קיימת אפשרות למשרה חלקית / עבודה מהבית יו…
משרת ניהול לקוחות pmo - פגישות שוטפות לניהול לקוחות על בסיס שבועי , הובלה של פרויקטים ותכנון מעקב אחרי משימות , ליווי לקוחות בנושאי אבטחת מידע וסייבר משרדי החברה: תל אביב וראשון…
לחברת אומניסיס חברת הייטק בראש העין דרוש/ה מנהל/ת חשבונות ספקים כחלק מצוות מחלקת כספים. קליטת חשבוניות ספקים ויועצים והכנת מסב לתשלום מידי חודש. התאמות ספקים והתאמות כרטיסי אשראי. …
עו"ד להתחדשות עירונית הצטרפו לחברה מובילה בפתח תקווה! לחברה בצמיחה בתחום הנדל"ן דרוש/ה עו"ד מנוסה לעבודה מאתגרת ומגוונת בתחום ההתחדשות העירונית! מה בתפקיד? ניהול תהליכים משפטיים בפ…
תיאור המשרה: מה בתפקיד? -ניהול אדמיניסטרטיבי שוטף -עבודה מול לקוחות וספקים -הפקת הצעות מחיר וסיוע בצרכי המשרד -גמישות בשעות העבודה דרישות המשרה: שכר מתגמל מאוד! אווירה מ…
אנחנו מגייסים מנהל.ת משרד דינאמי.ת, עם ראש גדול, סדר, שליטה באופיס ויחסי אנוש מעולים. התפקיד כולל ניהול שוטף של המשרד, עבודה מול הנהלה בכירה, קשר עם לקוחות וסניפים, ותמיכה בתהליכים…
📣 מחפש/ת את התפקיד הבא שלך במשרד שהוא לב העניינים? לחברה מובילה בתחום הבנייה והיזמות דרוש/ה מנהל/ת משרד לתפקיד משמעותי ודינמי! 📍 ראש העין מה מחכה לך? 🗂 ניהול שוטף של המשרד 📅 …
אדמיניסטרציה שוטפת, תיאומי פגישות, העלאת חשבוניות לפורטלים השונים, גבייה, עזרה למנכ"ל, מתן סיוע לתפ"י, לעובדים ועוד. משרה מלאה א'-ה' 8:00-17:00 או 9:00-18:00. דרישות: ניסיון …
התפקיד כולל: -הובלת ניהול המשמרת במרפאה -מתן מענה מקצועי לעובדי הסקטור הרפואי -תפעול ותמיכה בתחזוקה ונראות המרפאה עבודה ישירה מול ספקים וכן מתן שירות טלפוני ופרונטלי ללקוחות המרפא…
חברתנו המובילה מחפשת אחראי/ת משרד וניהול יומנים עם ניסיון ויכולות סדר וארגון ברמה הגבוהה ביותר, לניהול השוטף של המשרד ותמיכה ישירה במנכ"ל, סמנכ"לים וצוות הניהול. מה בתפקיד? ✅ ניהול…
התפקיד כולל: תיאום פגישות, ניהול יומן, קבלת אורחים, אחריות על חדר ישיבות, עדכון הזמנות במערכת, עבודה על מערכת פריורטי וכוד. משרה מלאה בימים א׳-ה׳ בין השעות: 8:00-17:00, ללא שישי!…
לחברה בפתח תקווה דרוש/ה מנהל/ת משרד למשרה מלאה. דרישות: סדר וארגון, תוכנות אופיס ויכולות בינאישיות. מתאים גם לסטודנטים (אפשרות לעבודה זמנית בקיץ) קורות חיים למייל: |** לפנייה למשרה…
הגש מועמדות משרה חלקית לא נדרש ניסיון תיאור דרושה פקידה. התפקיד כולל בתוכו שיחות גביה, מתן מענה טלפוני ללקוחות רופאים, רכש משרדי, מטלות משרדיות וסיוע למנהלת המשרד דרישות …
Milestone Group היא חברה מתמחה בהשקעות ובפיתוח נדל"ן בגרמניה, עם דגש על יצירת ערך מוסף למשקיעים ולדיירים כאחד. המשרד שלנו בפתח תקווה מעניק שירותים מקצועיים ומקיפים בתחום הנדל"ן, תו…
קבל/י באימייל את ההתראות העדכניות ביותר על הצעות עבודה מאלעד