תיאור המשרה: ימי עבודה: א-ה 8:00-16:00 מתן הצעות מחיר, וגבייה חודשית מלקוחות שירות הלקוחות - ניהול ושימור לקוחות, בקרה ומשימות משרד שוטפות הוצאת דו"חות שוטפים ובקרת תמחיר. גי…
תיאור המשרה: - ניהול שוטף של המשרד - אחריות על תפעול, תחזוקה, ציוד, ספקים ועוד - ניהול יומנים אינטנסיבי ומורכב של שני שותפים בכירים - תיאום פגישות רבות משתתפים - ממשק שוטף עם …
מחלקת התוכניות ההתפתחותיות-חינוכיות של עזר מציון מחפשת מנהלת לתפקיד מקצועי ובעל שליחות. תחומי אחריות מרכזיים: ניהול והנחייה של צוותים מקצועיים ועובדי המחלקה. קשר עם צוותים מלוו…
תיאור המשרה: למרכז טיפולים ומכירות בתחום הקוסמטיקה ואסתטיקה רפואית דרוש/ה מנהלת מכירות בכירה בתפקיד מוביל ומאתגר. התפקיד כולל ניהול והנעת צוות עובדים בתחום המקצועי ומכירות. ביצ…
הגש מועמדות עד 6,000 ש"ח משרה חלקית מעל שנה ניסיון תיאור דרושה מנהלת חשבונות לעזרה במשרד הנה"ח. ידע בחשבשבת ומכפל. עבודה לחצי משרה. דרישות אחראית, מקצועית ובעלת ראש…
הגש מועמדות 6,000 - 8,000 ש"ח משרה מלאה עד שנה ניסיון תיאור מנהלת חשבונות עם עבודה מאתגרת ומהנה דרישות ניסיון של שנה כולל מיכפל דרושים בתחום מאפייני משרה…
גננת עמיתה (להחלפה בחופשת לידה) לעבודה עם הרבה לב, תמיכה וליווי. תחילת עבודה מיידית לפרטים נוספים: |** לפנייה למשרה יש להגיש מועמדות **| המשרה מיועדת לשני המינים ⚠ הגש מועמד…
-משרה חלקית- משרת הנהלת חשבונות למשרד יעוץ מס בראשון לציון! ימים ושעות העבודה: א'-ה' 15:00-9:00. שכר: 10,000 ש"ח ברוטו. דרישות: -ניסיון של 5 שנים ומעלה בהנהלת חשבונות במשרד רואה חש…
תיאור המשרה: למשרד רו"ח בתל אביב דרושים מנה"ח עד מאזן. 👈🏼 ניהול קבוצת תיקים באופן עצמאי (כמות סבירה והוגנת) תוך ביצוע התאמות ברמה חודשית. 👈🏼 סביבת עבודה נעימה, צעירה וייחוד…
לחברה מצליחה וצומחת דרושה מנהלת אדמיניסטרטיבית למשרד עורכי דין בתל אביב (מיקום מרכזי - על קו רכבת). זוהי הזדמנות להצטרף לארגון מוביל עם אווירה צעירה, דינאמית ומקצועית, ולהיות חלק…
אני מחפשת מנהלת חשבונות עד מאזן למשרד רו"ח שווה ביותר בכפר סבא עם אוירה מהממת ותנאים מעולים 😊 ניסיון בחשבשבת- יתרון פעם בשבוע יום עבודה היברידי מהבית אם זה רלוונטי למישהי או שמישה…
דרוש/ה מנהל /ת משרד מנוסה למשרד עורך דין , ימים א - ה. ניהול שוטף של המשרד. ניהול יומן, תיאום פגישות. מתן מענה ללקוחות המשרד. גבייה וכספים, דואר. נא לפנות במייל עם קורות חיים רלו…
למשרד פיננסי מצליח בבני ברק דרושה מנהלת משרד ועוזרת מנכ"ל 💎 התפקיד כולל: ניהול אדמיניסטרטיבי שוטף, ניהול יומן ותיאום פגישות, קבלת קהל, עבודה מול לקוחות ספקים ובנקים, גביה והנהלת ח…
ניהול שוטף של המשרד תיאום פגישות וניהול יומנים מענה טלפוני אחריות על תהליכים אדמיניסטרטיביים ותפעוליים דרישות: ניסיון קודם בניהול משרד - חובה סדר, ארגון ויכולת ירידה לפרטים שליטה מ…
📌 תיאור משרה: ניהול שוטף של המשרד, כולל תיאומי יומנים למנהלים, טיפול בהזמנות ותשלומים, עדכון סטטוסים, תמיכה להנה"ח ועבודה באקסל בסיסי. משרה מלאה: א'-ה', 09:00-17:30 🎯 דרישות: ✅…
למשרד פיננסי מצליח בבני ברק דרושה מנהלת משרד ועוזרת מנכ"ל התפקיד כולל: מנהלת משרד ניהול אדמיניסטרטיבי שוטף, ניהול יומן ותיאום פגישות, ועוזרת מנכ"ל קבלת קהל, עבודה מול לקוחות, ספקים…
הסמכה בהנהלת חשבונות סוג 1+2 - חובה ניסיון בשכר והכנת משכורות - חובה שליטה בתוכנות חשבשבת ושיקלולית - חובה ותק של 10 שנים בתחום - חובה מומחיות ב-excel ו-office - חובה ראייה חשבונאי…
פרטי מגייס/ת המשרה: תיאור המשרה: קבוצת גדיש הנדסה וניהול ,מהחברות המובילות בישראל בתחום ניהול פרויקטים הנדסיים ותשתיות לאומיות, מגייסת מנהל/ת מחלקת חוזים לתפקיד אסטרטגי ומאתגר …
קבל/י באימייל את ההתראות העדכניות ביותר על הצעות עבודה מבת ים