הגש מועמדות משרה חלקית תיאור למשרה חלקית במודיעין מזכיר.ת חברה העוסקת בתחומי הגנת הסביבה דרישות התפקיד: - יכולת ניהול, סדר וארגון ותקשורת בינאישית ברמה גבוהה -היכרות, ידע…
פרטי מגייס/ת המשרה: תיאור המשרה: לבית הספר להכשרת תומכי הורים דרוש/ה מזכיר/ה אדמיניסטרטיבי/ת!! תיאור התפקיד: -ניהול לוגיסטי של ההכשרות, בניית לו"ז הדרכה שנתי בשיתוף עם מנהלת …
פרטי מגייס/ת המשרה: תיאור המשרה: התפקיד כולל: ניהול משרד שוטף ואדמיניסטרציה מענה טלפוני ומתן שירות ללקוחות המשרד התנהלות מול רשויות וגופים חיצוניים עריכת מסמכים ותיאומים ש…
שעות עבודה: 8:00-14:00 / 9:00-14:00 🗂️ עבודה אדמיניסטרטיבית שוטפת באתר - ניהול יומנים, טיפול בחשבוניות ודוחות, מענה טלפוני ופרונטלי, סיוע למנהל הפרויקט. ✅ חובה ניסיון בפריוריטי …
מגייסת ללשכת המנכל במגדל מזכיר.ת ערב ✨️ תפקיד מגוון כולל התנהלות מול ממשקים בכירים בחברה נכונות לשעות העבודה 14:00-20:00 ניסיון בעבודה בתפקיד אדמיניסטרציה/פקידה- חובה אפשרות למשר…
דרוש/ה מזכיר/ה לניהול תיקי לקוחות בחב' מימוש זכויות בראש העין (הסעות מבית לבית מאלעד) משרה קבועה לטווח ארוך. שכר נאה למתאימים! אפשרויות קידום! דרישות התפקיד ידע במחשבים- חובה. זמינ…
הגש מועמדות 6,000 - 8,000 ש"ח משרה חלקית מעל שנתיים ניסיון תיאור לחברה בתחום הליסינג/ רכבים דרוש/ה מזכיר/ה למחלקה משפטית משרה חלקית מגורים פ"ת דרישות ניסיון בתפקיד…
🎯דרושה מזכירה למשרד נדלן בפתח תקווה מזכירה לחצי משרה 📌תנאים מעולים 📌בעלת גישה מכירתית 📌בעלת ידע בתוכנות מחשב 📌בעלת ידע ברשתות החברתיות 📌שעות גמישות נא לשלוח קורות חיים בקישור…
לחברה מובילה היושבת בפתח תקווה דרוש/ה פקיד/ת הזמנות. אחריות על מענה ללקוחות העיסקיים, תיאום קריאות שירות לצוות טכנאים, ניהול יומנם, הכנת דוחות תפעול ועוד. עובד/ת חברה מיום הראשון, …
לחברה היושבת בפתח תקווה, בבנייני בסר דרוש/ה פקיד/ה. קבלת הזמנות, עבודה מול רשויות שונות, חברות, הכנת דוחות ועוד. יצירת קשר עם ספקים בחול- שיחות טלפון, בירורים, תפעול. עובד/ת חברה מ…
מיקום המשרה: מודיעין מכבים רעות/ תל אביב היקף משרה: משרה מלאה/חלקית, כולל ימי שישי. *יש צורך להתחייב לפעמיים בשבוע משמרות ערב תיאור התפקיד: -טיפול בלידים- מכירות טלפוניות ותאום פ…
📍 לחברה מובילה בראשון לציון דרוש/ה רכז/ת סניף אולם תצוגה תיאור המשרה ✨ קבלת לקוחות באולם התצוגה ✨ תיאום פגישות ומענה טלפוני ✨ עבודות אדמיניסטרציה שוטפות דרישות התפקיד ✅ ניסיון קוד…
יצירת קשר עם לקוחות, תיאום התקנות/החלפות, תיעוד הקשר עם לקוחות, עבודה מול מחלקת כספים. דרישות: שליטה מלאה באקסל. שירותיות, יחסי אנוש טובים. יכולת עבודה בצוות. קו"ח למייל: |* …
מה נדרש ממך • 4 שנות ניסיון ומעלה בהגדרה בתפקיד של account manager או תפקיד אחר דומה מבית תוכנה או חברת הייטק או הזנק - חובה. • ניסיון תעסוקתי מוכח מול לקוחות במגזר הייטק או פיננסי…
👈🏼 ניסיון בתחום האדמניסטרציה/שירות לקוחות- חובה 👈🏼 ניסיון בתחום המכירות- חובה 👈🏼 נכונות לעבודה במשמרות בוקר, ערב ושישי לסירוגין רוצה להצטרף לצוות המנצח שלנו? שלח.י קורות ח…