לעבוד על המשרה הזאת? מזכיר/ת משרד לסוכנות ביטוח מדהימה בנס ציונה!! קורות חיים למייל: |** לפנייה למשרה יש להגיש מועמדות **| (בציון משרה 1044) במסגרת התפקיד: ניהול יומן -הזמנת ציוד …
לוח משרות דרושים, משרת מזכיר/ה אדמיניסטרטיבי/ת זמני/ת לארגון ממשלתי באזור גן יבנה המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך מזכיר/ה אדמיניסטרטיבי/…
תיאור כללי: לחברה איכותית וחדשנית בתחום האסתטיקה הרפואית דרוש/ה עוזר/ת אישית למנכ״ל, עם יכולת הנעת תהליכים, סגירת קצוות וראש גדול. תחומי אחריות: · ניהול יומנים ותיאום פגישות בארץ…
פרטי מגייס/ת המשרה: תיאור המשרה: התפקיד כולל: ניהול משרד שוטף ואדמיניסטרציה מענה טלפוני ומתן שירות ללקוחות המשרד התנהלות מול רשויות וגופים חיצוניים עריכת מסמכים ותיאומים ש…
לחברה גלובלית מובילה דרוש/ה מנהל/ת משרד בכירה, בעל/ת ניסיון בתמיכה אדמיניסטרטיבית להנהלה הבכירה וניהול שוטף של סביבת עבודה דינאמית ומקצועית. הזדמנות להשתלב בתפקיד משמעותי לצד מנכ"ל…
חברתנו המובילה מחפשת אחראי/ת משרד וניהול יומנים עם ניסיון ויכולות סדר וארגון ברמה הגבוהה ביותר, לניהול השוטף של המשרד ותמיכה ישירה במנכ"ל, סמנכ"לים וצוות הניהול. מה בתפקיד? ✅ ניהול…
📣 מחפש/ת את התפקיד הבא שלך במשרד שהוא לב העניינים? לחברה מובילה בתחום הבנייה והיזמות דרוש/ה מנהל/ת משרד לתפקיד משמעותי ודינמי! 📍 ראש העין מה מחכה לך? 🗂 ניהול שוטף של המשרד 📅 …
התפקיד כולל: תיאום פגישות, ניהול יומן, קבלת אורחים, אחריות על חדר ישיבות, עדכון הזמנות במערכת, עבודה על מערכת פריורטי וכוד. משרה מלאה בימים א׳-ה׳ בין השעות: 8:00-17:00, ללא שישי!…
הזדמנות מעולה!! לעבוד בתפקיד מגוון, מעניין ודינמי בשעות נוחות וגמישות בצוות קטן , סופר איכותי וסביבת עבודה נעימה לתפקיד אדמיניסטרטיבי מגוון דרושה עו... 21/07/2025 בני ברק, 13…
הזדמנות מעולה!! לעבוד בתפקיד מגוון, מעניין ודינמי בשעות נוחות וגמישות בצוות קטן , סופר איכותי וסביבת עבודה נעימה לתפקיד אדמיניסטרטיבי מגוון דרושה עו... 21/07/2025 בני ברק, 13…
תפקיד מעניין ודינמי הכולל: ✅ ניהול יומנים ותיאום פגישות ✅ הכנת חומרים מקצועיים ומצגות ✅ טיפול במכרזים וליווי תהליכים אדמיניסטרטיביים ✅ ניהול הרשתות החברתיות ותחזוקת אתר האינטרנט …
דרושה עוזרת אישית/מנהלת משרד למנכ"ל מפעל מוצרי פרסום מסודר ורציני בראשל"צ, אזה"ת חדש. שכר (ברוטו): כ-9,500 ש"ח בחודש. עברית, אנגלית - חובה. שליטה אקסל - חובה. ידע הנה"ח - יתרון. עב…
תיאור המשרה: - טיפול אדמיניסטרטיבי בתחומי האחריות של המחלקת קדם יסודי לרבות: ניהול יומן, מענה טלפוני, הכנת מצגות, דוחות, כתיבת סיכומי דיון, תיאום ותכלול אירועים. - טיפול בפניות …
הגש מועמדות , 8,000 - 10,000 ש"ח משרה מלאה תיאור אנו חברה ותיקה ומבוססת המספקת פתרונות ושירותים ללקוחות במגזרים שונים. - משרה מלאה 9-18 בפתח תקווה - למה אנחנו? - תפק…
תיאור התפקיד: תחומי אחריות: קבלת קהל פרונטלית ומתן שירות ללקוחות ניהול יומן ותיאום פגישות קבלה והוצאת שיחות טלפוניות טלמרקטינג ויצירת קשר עם לקוחות עבודות אדמיניסטרציה שוטפות דרי…
מחפשים מועמד/ת עם יכולת הקשבה מעולה, סבלנות ואמפתיה. תידרש יכולת עבודה בסביבה דינמית ומשתנה, לצד יכולת למידה מהירה של מערכות ותהליכים חדשים. דרישות: ניסיון קודם בתפקיד פקידותי- י…
דרוש/ה מזכיר/ה לארגון גלובלי מוביל בראש העין ! הזדמנות מעולה להשתלב בסביבה מקצועית, דינמית ומתקדמת. העבודה במתכונת של משרה מלאה, עם יום עבודה מהבית (היברידי) 🤩 התפקיד כולל: ניהול …
בתפקיד זה תהיה לך הזדמנות להיות הפנים של הארגון ולספק חוויית לקוח מעולה. תהיה אחראי/ת על מתן מענה מקצועי ואדיב ללקוחות, טיפול בפניות ובקשות, ניהול תיקי לקוחות, ניהול יומני רפואיים …
📍 דרוש/ה מזכיר/ת אתר לאלעד (ליד פתח תקווה) לחברה מובילה בתחום התשתיות 🏗️ משרה מלאה ודינמית 💼 📋 התפקיד כולל: ניהול משרד שוטף, תיאומים, חשבוניות ודוחות עבודה עם פריוריטי ואקסל …
קבל/י באימייל את ההתראות העדכניות ביותר על הצעות עבודה מהמרכז