- טיפול ושליחת דואר יוצא (כגון דוחות לקוחות) דרך הדואר. הפעלת מכונות דואר כולל מד דואר (postage meter) ומכונת צילום. - שמירה על רישומים מדויקים של דואר וחבילות נכנסים ויוצאים, וע…
לחברה מסחרית דרוש/ה מנהל/ת משרד -ניסיון אדמיניסטרטיבי - חובה! -ידע/ניסיון בהנהלת חשבונות - יתרון! מספר תקנים: גבעת שמואל, רמלה, פתח תקווה,ברקן ובית שמש קו"ח ל |** לפנייה למשרה יש ל…
📍 רמת גן-בני ברק נציג/ת תיאום פגישות ללידים חמים בלבד! רוצה להרוויח הרבה בלי לרדוף אחרי לקוחות קרים? זה בדיוק בשבילך! 💥 אנחנו מגייסים נציגים ונציגות לקביעת פגישות עם לקוחות שכב…
תיאור התפקיד: איתור עסקים חדשים ולהכניסם למאגר המשלמים- ביצוע מעקב שוטף אחר קבלת התשלום ומתן הרישיון. התפקיד כולל: לאתר ולגייס עסקים חדשים ולהכניסם למאגר המשלמים. העבודה בעיקרה ה…
פרטי מגייס/ת המשרה: תיאור המשרה: לתפקיד דינמי ומעשי במסלקה בנקאית דרוש/ה עובד/ת אחראי/ת ונמרץ/ת לעבודה בשעות הצהריים והערב. אז, מה כולל התפקיד? עבודה פיזית הכוללת פירוק ומיון…
תיאור המשרה: לחברה בינלאומית דרושים/ות עובדים/ות נמרצים/ות למיון, סידור ומידוף חבילות דואר. תנאים טובים, שכר שעתי גבוה מהמקובל! הכשרה על חשבון החברה. העבודה בשעות הערב-לילה. …
תיאור המשרה: אנחנו מחפשים תומך/ת IT מקצועי/ת;עם ניסיון hands-on, שתשתלב בצוות התמיכה הטכנולוגי שלנו ותעניק שירות ברמה גבוהה. המשרה ללא משמרות ערב/שישי/שבת, אך כוללת כוננויות מהב…
כלכלן/ית מתחיל/ה לניהול מערכת כספים של פרויקטים קבלניים בחברת ריהוט מובילה מיקום - ראשון לציון תחומי האחריות בתפקיד: גבייה וטיפול בחשבונות מול קבלנים הפקת חשבוניות וחישובים בהת…
דרוש.ה מנהל.ת משרד למרפאה אסתטית מובילה בצפון תל אביב אנחנו מחפשים מנהל.ת משרד עם תודעה שירותית גבוהה, גישה חיובית ואחריות לניהול המשרד והחוויה של המטופלים. ✨ התפקיד כולל: · קבלת…
למשרד פיננסי מצליח בבני ברק דרושה מנהלת משרד ועוזרת מנכ"ל 💎 התפקיד כולל: ניהול אדמיניסטרטיבי שוטף, ניהול יומן ותיאום פגישות, קבלת קהל, עבודה מול לקוחות ספקים ובנקים, גביה והנהלת ח…
למשרד פיננסי מצליח בבני ברק דרושה מנהלת משרד ועוזרת מנכ"ל התפקיד כולל: מנהלת משרד ניהול אדמיניסטרטיבי שוטף, ניהול יומן ותיאום פגישות, ועוזרת מנכ"ל קבלת קהל, עבודה מול לקוחות, ספקים…
Managing the operational aspects of the project throughout its entire lifecycle Coordinating tenders and preparing tracking and control reports, with an emphasis on budget control…
We're hiring a Part-Time Office Manager (2 days/week) to join our team in Ramat Gan! 🚀 Perfect role for students or recent grads looking to break into the tech world and be part…
**Check Point Software Technologies is looking for an Administrative Assistant to join us! **The Administrative Assistants team is responsible for managing the schedules and comm…
התפקיד כולל אחריות כוללת על תחזוקה ותמיכה שוטפת בתשתיות שרתים מבוססי Windows, ניהול ותחזוקה של שרתים פיזיים ווירטואליים (VMware), טיפול בתקלות מערכת, ניטור ביצועים ושיפור זמינות המ…
עבודה בדסק הקבלה הכוללת מענה טלפוני, קבלת דואר, ניהול יומן סמנכלית התפעול והכנסת קהל עבודה מרובה מול ממשקים פנים ארגוניים ניהול אדמיניסטרטיבי שוטף כולל טיפול בשליחויות, הזמנת ציו…
לקהילה מגובשת וצומחת, הנמצאת בתקופה של שיקום וחזרה לבית, דרוש/ה מנהל/ת לתחום החינוך לגיל הרך והחינוך החברתי - תינוקות עד י"ב. מערכת החינוך מהווה עוגן משמעותי בתהליכי זהות, קליטה,…
דרוש/ה מנהל /ת משרד מנוסה למשרד עורך דין , ימים א - ה. ניהול שוטף של המשרד. ניהול יומן, תיאום פגישות. מתן מענה ללקוחות המשרד. גבייה וכספים, דואר. נא לפנות במייל עם קורות חיים רלו…
CarboFix is a company specializing in the development, manufacturing, and marketing of innovative spine and trauma orthopedic implants. Role Description This is a full-time, on…