תיאור המשרה: למגוון חברות ברחבי הארץ דרושים/ות מנהל/ות משרד / מזכיר/ות / פקיד/ות קבלה למגוון תפקידי אדמיניסטרציה נדרש ניסיון קודם של לפחות שנה בתפקיד אדמיניסטרטיבי בארגון דר…
למשרדנו העוסק בתחום הנזיקין והביטוח (גוף), הממוקם במגדל בסר 2 בני ברק - ר"ג דרוש/ה מזכיר/ה מנהל/ת משרד, עדיפות לניסיון במשרד עורכי דין. נא קו"ח למייל : |** לפנייה למשרה יש להגיש …
לחברה מובילה ודינאמית בתחום הבטחון , דרוש/ה מנהל/ת משרד , אחראי/ת וחדור/ת מוטיבציה לניהול שוטף ויעיל של המשרד. מה בתפקיד? ביצוע גבייה אל מול לקוחות הסניף ניהול יומן ותיאומי פ…
#ניהול_משרד לחברה צעירה, דינמית ומאוד מצליחה מגייסת שחקנ.ית נשמה לניהול אדמיניסטרטיבי מלא: ניהול יומנים של מספר מנהלים, סיוע לעובדים ולמנהלים, אחריות על סביבת עבודה מסודרת, יעילה ו…
התפקיד כולל: תיאום פגישות, ניהול יומן, קבלת אורחים, אחריות על חדר ישיבות, עדכון הזמנות במערכת, עבודה על מערכת פריורטי וכוד. משרה מלאה בימים א׳-ה׳ בין השעות: 8:00-17:00, ללא שישי!…
📣 מחפש/ת את התפקיד הבא שלך במשרד שהוא לב העניינים? לחברה מובילה בתחום הבנייה והיזמות דרוש/ה מנהל/ת משרד לתפקיד משמעותי ודינמי! 📍 ראש העין מה מחכה לך? 🗂 ניהול שוטף של המשרד 📅 …
לחברת נדל”ן ציבורית, מקצועית ובעלת אווירה משפחתית, דרוש/ה מנהל/ת משרד מנוסה, שאוהב/ת סדר, לוקח/ת אחריות ומביא/ה אנרגיה טובה למשרד דינמי עם קצב גבוה. תחומי אחריות: ניהול שוטף ש…
לחברתנו הממוקמת במגדל אלקטרה סיטי - דרוש.ה מנהל.ת משרד מנוסה לתפקיד אדמיניסטרטיבי מגוון ודינמי. התפקיד כולל: ניהול ותפעול שוטף של המשרד תיאום פגישות למנהלים טיפול בספקים ותשל…
-משרה חלקית -דרוש/ה מנהל/ת משרד עם רקע בהנהח"ש בחולון! במסגרת התפקיד: ניהול שוטף של המשרד, תיאום פגישות, סיורים וימי עיון, גבייה, חשבוניות ותשלומים, סיוע בהנהלת חשבונות (סוג 2 ומעל…
פרטי מגייס/ת המשרה: תיאור המשרה: לחברה לציוד רפואי דרוש/ה מזכיר/ה / אשת אדמיניסטרציה. התפקיד כולל ניהול יומן ולו"ז, תיאום פגישות, התנהלות מול ההנהלה, הזמנת ציוד משרדי, ואדמיני…
חברתנו המובילה מחפשת אחראי/ת משרד וניהול יומנים עם ניסיון ויכולות סדר וארגון ברמה הגבוהה ביותר, לניהול השוטף של המשרד ותמיכה ישירה במנכ"ל, סמנכ"לים וצוות הניהול. מה בתפקיד? ✅ ניהול…
מגייסת ללשכת המנכל במגדל מזכיר.ת ערב ✨️ תפקיד מגוון כולל התנהלות מול ממשקים בכירים בחברה נכונות לשעות העבודה 14:00-20:00 ניסיון בעבודה בתפקיד אדמיניסטרציה/פקידה- חובה אפשרות למשר…
תיאור התפקיד: תחומי אחריות: קבלת קהל פרונטלית ומתן שירות ללקוחות ניהול יומן ותיאום פגישות קבלה והוצאת שיחות טלפוניות טלמרקטינג ויצירת קשר עם לקוחות עבודות אדמיניסטרציה שוטפות דרי…
דרוש/ה מזכיר/ה לארגון גלובלי מוביל בראש העין ! הזדמנות מעולה להשתלב בסביבה מקצועית, דינמית ומתקדמת. העבודה במתכונת של משרה מלאה, עם יום עבודה מהבית (היברידי) 🤩 התפקיד כולל: ניהול …
דרוש.ה מזכיר.ה למערך מערכות ליבה בחטיבת טכנולוגיות של מרכז רפואי מוביל בתל אביב. אם יש לכם ניסיון כמזכיר.ה למנהלים בכירים, שליטה מעולה ב-office, ויכולת עבודה בסביבה דינאמית - אנו מ…
עבודה בצוות מזכירות המכון קבלת קהל קשר עם מרצים וסטודנטים, גבייה, חיוב כרטיסי אשראי, עדכוני תשלום תיעוד של פגישות דרישות: ניסיון אדמיניסטרטיבי עברית ואנגלית ברמת שפת אם מיומנ…
מחפשים מועמד/ת עם יכולת הקשבה מעולה, סבלנות ואמפתיה. תידרש יכולת עבודה בסביבה דינמית ומשתנה, לצד יכולת למידה מהירה של מערכות ותהליכים חדשים. דרישות: ניסיון קודם בתפקיד פקידותי- י…
שירות לקוחות וטיפול בכל שרשרת האספקה (הצעות מחיר, הזמנות רכש מחו"ל, אספקה וחיוב לקוחות) שעות העבודה: 8:00 - 17:00 א'-ה' העבודה באווירה נעימה ומשפחתית. דרישות התפקיד: ניסיון בת…
בתפקיד זה תהיה לך הזדמנות להיות הפנים של הארגון ולספק חוויית לקוח מעולה. תהיה אחראי/ת על מתן מענה מקצועי ואדיב ללקוחות, טיפול בפניות ובקשות, ניהול תיקי לקוחות, ניהול יומני רפואיים …
מזכיר/ת אחר הצהריים - בואו לעבוד איתנו! משרד עורכי דין בוטיק בתל אביב מחפש מזכיר/ה למשרה חלקית בשעות אחר הצהריים (12:00- 19:00, גמיש) - מתאים מאוד לסטודנטים/ות! מיקום מעולה - במרכז…
קבל/י באימייל את ההתראות העדכניות ביותר על הצעות עבודה מפתח תקווה