לחברה מסחרית דרוש/ה מנהל/ת משרד -ניסיון אדמיניסטרטיבי - חובה! -ידע/ניסיון בהנהלת חשבונות - יתרון! מספר תקנים: גבעת שמואל, רמלה, פתח תקווה,ברקן ובית שמש קו"ח ל |** לפנייה למשרה יש ל…
תיאור המשרה: למשרד עו"ד במגדל בסר 4 ,מתחם BBC בני ברק,דרוש.ה מנהל/ת משרד. במשרה מלאה. המשרה פונה לנשים ולגברים כאחד. דרישות המשרה: ניסיון במשרד עו"ד והכרת נט המשפט/ מעבר …
תיאור המשרה: ימי עבודה: א-ה 8:00-16:00 מתן הצעות מחיר, וגבייה חודשית מלקוחות שירות הלקוחות - ניהול ושימור לקוחות, בקרה ומשימות משרד שוטפות הוצאת דו"חות שוטפים ובקרת תמחיר. גי…
לסוכנות בתחום הפיננסי בפתח תקווה דרוש/ה מנהל/ת משרד אחראית, מסודרת ובעלת יכולה למידה עצמית גבוהה.התפקיד כולל ניהול שוטף של המשרד ומתן מענה אדמיניסטרטיבי טלפוני ודיגיטלי. טיפול בלו…
פרטי מגייס/ת המשרה: תיאור המשרה: לעמותה הפועלת בתחום החברתי- חינוכי דרוש/ה מנהל/ת משרד לתפקיד מגוון ודינאמי הכולל ניהול שוטף של פעילות המשרד ותמיכה אדמיניסטרטיבית לצוות. התפקי…
לסוכנות בתחום הפיננסי בפתח תקווה דרוש/ה מנהל/ת משרד אחראית, מסודרת ובעלת יכולה למידה עצמית גבוהה.התפקיד כולל ניהול שוטף של המשרד ומתן מענה אדמיניסטרטיבי טלפוני ודיגיטלי. טיפול בלו…
אנחנו מחפשים מנהלת משרד מסודרת, אחראית ובעלת ניסיון מוכח, שתוביל את מערך המשרד ותתמוך בניהול השוטף של הפעילות. התפקיד כולל: ניהול שוטף של ענייני המשרד תקשורת שוטפת עם לקוחות, ספ…
דרוש.ה מנהל.ת משרד למרפאה אסתטית מובילה בצפון תל אביב אנחנו מחפשים מנהל.ת משרד עם תודעה שירותית גבוהה, גישה חיובית ואחריות לניהול המשרד והחוויה של המטופלים. ✨ התפקיד כולל: · קבלת…
למשרד פיננסי מצליח בבני ברק דרושה מנהלת משרד ועוזרת מנכ"ל 💎 התפקיד כולל: ניהול אדמיניסטרטיבי שוטף, ניהול יומן ותיאום פגישות, קבלת קהל, עבודה מול לקוחות ספקים ובנקים, גביה והנהלת ח…
תיאור המשרה: למגוון חברות ברחבי הארץ דרושים/ות מנהל/ות משרד / מזכיר/ות / פקיד/ות קבלה למגוון תפקידי אדמיניסטרציה נדרש ניסיון קודם של לפחות שנה בתפקיד אדמיניסטרטיבי בארגון דר…
תיאור המשרה: מה בתפקיד? -ניהול אדמיניסטרטיבי שוטף -עבודה מול לקוחות וספקים -הפקת הצעות מחיר וסיוע בצרכי המשרד -גמישות בשעות העבודה דרישות המשרה: שכר מתגמל מאוד! אווירה מ…
למשרד פיננסי מצליח בבני ברק דרושה מנהלת משרד ועוזרת מנכ"ל התפקיד כולל: מנהלת משרד ניהול אדמיניסטרטיבי שוטף, ניהול יומן ותיאום פגישות, ועוזרת מנכ"ל קבלת קהל, עבודה מול לקוחות, ספקים…
ניהול שוטף של המשרד תיאום פגישות וניהול יומנים מענה טלפוני אחריות על תהליכים אדמיניסטרטיביים ותפעוליים דרישות: ניסיון קודם בניהול משרד - חובה סדר, ארגון ויכולת ירידה לפרטים שליטה מ…
דרוש/ה מנהל /ת משרד מנוסה למשרד עורך דין , ימים א - ה. ניהול שוטף של המשרד. ניהול יומן, תיאום פגישות. מתן מענה ללקוחות המשרד. גבייה וכספים, דואר. נא לפנות במייל עם קורות חיים רלו…
אדמיניסטרציה שוטפת, תיאומי פגישות, העלאת חשבוניות לפורטלים השונים, גבייה, עזרה למנכ"ל, מתן סיוע לתפ"י, לעובדים ועוד. משרה מלאה א'-ה' 8:00-17:00 או 9:00-18:00. דרישות: ניסיון …
התפקיד כולל: -הובלת ניהול המשמרת במרפאה -מתן מענה מקצועי לעובדי הסקטור הרפואי -תפעול ותמיכה בתחזוקה ונראות המרפאה עבודה ישירה מול ספקים וכן מתן שירות טלפוני ופרונטלי ללקוחות המרפא…
חברתנו המובילה מחפשת אחראי/ת משרד וניהול יומנים עם ניסיון ויכולות סדר וארגון ברמה הגבוהה ביותר, לניהול השוטף של המשרד ותמיכה ישירה במנכ"ל, סמנכ"לים וצוות הניהול. מה בתפקיד? ✅ ניהול…
קבל/י באימייל את ההתראות העדכניות ביותר על הצעות עבודה מפתח תקווה