תיאור המשרה: דרוש/ה פקיד/ת תפעול לחברה טכנית בשוהם לחברה מובילה בתחום הטכני בשוהם דרוש/ה פקיד/ת תפעול לתפקיד מגוון ודינמי! מה כולל התפקיד? 🔹 ניהול ותיאום הזמנות 🔹 עבודה מול…
📌תיאור: העבודה כוללת שיחות נכנסות מסוכנים ולקוחות(סוכנים/מוסכים/יבואני רכב), קליטת הזמנות עבודה מסניפים ותיאום משימות. מעקב אחר ביצוע הזמנת העבודה עד לסיומה. עבודה על מחשב וטלפון.…
התפקיד כולל: עבודה בחדר בקרה, שקילה מרחוק של משאיות דרך מצלמות, הזנת נתונים במערכת ממוחשבת. המשרה במשמרות 24/7 (מינימום 4 משמרות בשבוע): בוקר: 06:00-15:00 (יש אפשרות ל07:00-16:00…
התפקיד כולל: סידור עבודה לקבלנים בשטח, תיכנון מסלולים, פתיחת קריאה במערכת, עבודת בק אופיס מול מחשב. משרה מלאה בימים א׳-ה׳ בין השעות 8:00-17:00 + שישי לסירוגין עד 12:00! שכר: 9,…
💼 למרלו”ג בשוהם דרוש/ה פקיד/ה תפעול למחלקת מצונן!❄️ הזדמנות להיכנס לחברה גדולה - מהיום הראשון כעובד/ת חברה! 📍 מיקום: שוהם 🕒 עבודה במשמרות שבועיות מתחלפות: בוקר צהריים לילה (כו…
🔹 מה בתפקיד? • תמחור וניהול מו"מ מול ספקים • הפקת הזמנות ומעקב אספקות • טיפול במשלוחים פנים-ארציים • עבודה מול מחלקות שונות בחברה 🕗 משרה מלאה א'-ה' 8:00-17:00 🔍 דרישות: • ני…
אנחנו, המרכז הרפואי מד באלנס, מתרחבים ומחפשים פקיד/ת קבלה עם אנרגיות שיא, לב ושירותיות יוצאת דופן להצטרף לצוות המנצח שלנו. המרכז מתמחה בטיפול בבעיות מערכת העיכול, סוכרת, לחץ דם ועו…
פקיד/ת קבלה לחברת ייעוץ פיננסי בתל אביב. תפעול שירותי אדמיניסטרציה בחברה: תאומי פגישות, ניהול יומן, ניהול משרד, טיפול בדואר נכנס ויוצא ומענה טלפוני. התנהלות מרובה מול ספקים, קבלנים…
** מכירה את הסוכן המגייס ואוכל לעזור עם שאלות בסיסיות - אך קורות חיים יש לשלוח רק למייל הרשום מטה ** דרוש/ה פקיד/ת ביטוח רכב לסוכנות ביטוח מובילה בקר... 02/05/2025 רמת גן, 4.…
לחברה מובילה היושבת בפתח תקווה דרוש/ה פקיד/ת הזמנות. אחריות על מענה ללקוחות העיסקיים, תיאום קריאות שירות לצוות טכנאים, ניהול יומנם, הכנת דוחות תפעול ועוד. עובד/ת חברה מיום הראשון, …
לחברה היושבת בפתח תקווה, בבנייני בסר דרוש/ה פקיד/ה. קבלת הזמנות, עבודה מול רשויות שונות, חברות, הכנת דוחות ועוד. יצירת קשר עם ספקים בחול- שיחות טלפון, בירורים, תפעול. עובד/ת חברה מ…
לחברה היושבת בפתח תקווה דרוש/ה פקיד/ת יבוא ורכש. עובד/ת חברה מיום הראשון, א-ה 8:00-17:00. טיפול בהזמנות רכש, הפקת דרישות הרכש, מעקב הגעת ההזמנה למחסני החברה, טיפול ומעקב בתשלום לספ…
📝 מעקב ובקרה על עדכוני מערכת, חשבוניות, מלאי ושביעות רצון לקוחות ✔️ ניסיון דומה - יתרון שליטה ב־office חובה 🕗 א'-ד' 07:45-16:30 ה' 07:45-16:00 ו' לסירוגין ✨ סביבת עבודה מקצועית…
💼 פקיד/ת רכש - חברה בתחום הנדל"ן, פתח תקווה משרה מס' 52757 משרה מלאה שכר 8,000-10,000 ₪ 📌 מה בתפקיד? 🔹 ביצוע הזמנות וטיפול בחשבוניות ספקים 🔹 סגירת תעודות ספק וניהול יומנים 🔹…
אם את/ה אחראי/ת, בעל/ת יכולת ארגון וסדר, ראש גדול ויכולת עבודה בצוות, תמשיכו לקרוא! אנחנו מחפשים אנשים המעוניינים להשתלב בצוות מקצועי בתל אביב, במשרה מלאה עם שעון גמיש (תחילת עבו…
עבודה מול מבוטחים, קבלת קהל ומענה טלפוני. שעות: א'-ה' 8:00-17:00, ו' לסירוגין 8:00-13:00. ✅ דרישות: שירותיות, office (priority יתרון), זמינות מיידית. 💰 שכר: 40 ₪ ללא ניסיון 45-4…
📝 תיאור התפקיד: טיפול בלקוחות החברה ובפנסיה: קבלת תשלומים, פתיחת חבילות, הנפקת חשבוניות, קבלות וזיכויים. עבודה בסביבה צעירה ומשפחתית. 🔍 דרישות: ידע בתוכנות office - חובה …
עבודה שוטפת מול מנהל הייצור, כולל תיאום מול גורמי חוץ (לקוחות, מכונים וכו') שעות העבודה: א-ה 8:00-16:00 דרישות: תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מצוינים סדר וארגון ברמה גבוה…
קבל/י באימייל את ההתראות העדכניות ביותר על הצעות עבודה מקרית אונו