דרישות: שליטה בשפה האנגלית שליטה מלאה ביישומי מחשב: excel, outlook, office חובה ניסיון במערכת פריוריטי קוח למייל |** לפנייה למשרה יש להגיש מועמדות **| ⚠ הגש מועמדות משרות דומ…
תפקיד מאתגר ודינמי הכולל: ✅ ניהול יומן מנהלת המחלקה ✅ קבלת והפקת הזמנות במערכת פריוריטי ✅ מתן הצעות מחיר וטיפול בפניות ותלונות לקוחות ✅ תיאום אספקות ותכנון תיאום טכנאי שירות ✅ מעקב…
לחברה משפחתית מצליחה בפתח תקווה שעוסקת בייבוא דרוש.ה אחראי.ת לעבודה אדמיניסטרטיבית במחלקה כחלק מצוות. התפקיד כולל מעקב שוטף אחר תהליכי יבוא ותיאומים מול גורמים בארץ ובחו"ל דריש…
עוזר/ת אדמיניסטרטיבית למחלקת שיווק בחברה גדולה בפתח תקווה משרה מס' 37721 שכר - 12,000 תיאור משרה תחומי אחריות/משימות: ניהול יומן מנהלת המחלקה, קבלת הזמנות, הפקת הזמנות במערכת פריור…
מזכיר/ה אדמיניסטרטיבית לחברת בנייה מובילה - באתר פרויקט באלעד! שעות: א'-ה', 08:00-16:30 מה בתפקיד? ניהול יומנים ותיאום פגישות עבודה אדמיניסטרטיבית שוטפת: הקלדות, תיוקים, טיפול בח…
דרוש/ה פקיד/ת הזמנות . התפקיד כולל טיפול בגבייה, ביצוע הזמנות, הפקת חשבוניות, הפקת תעודות משלוח, וסיוע למנהלת המשרד . סביבת עבודה אדמיניסטרטיבית בשילוב תפעול. ימים א'-ה' שעות נוח…
הגש מועמדות עבודה לפי שעות מעל שנתיים ניסיון תיאור משרה חלקית בסביבות 5-6 שעות עם אופציה ליותר המתפרסות לאורך היום. זמינות לעבודה בין 08:30 - 16:30 , שכר לפי שעות. דריש…
בוא.י להיות חלק ממהפכה חינוכית-טכנולוגית! עמותת בבא־דע מחפשת *מנהל.ת אדמיניסטרטיבית* עם נשמה ודיוק הזדמנות נדירה להשתלב בעשייה פורצת דרך בחינוך, טכנולוגיה וקהילה בתוך עולם הערכים ש…
נדרש נסיון ! דרישות התפקיד: הכנת והגשת דוחות אישיים של עוסקים מורשים, פטורים, ובעלי מניות. הנה''ח לחברות ועצמאים, התאמות שוטפות עד המאזן וחישובי שכר. נסיון בתוכנות מקצועיות - ריווח…
תיאור המשרה: לארגון רפואי מוביל בפתח תקווה דרוש/ה מזכיר/ה רפואי/ת זמני/ת החלפה לחל"ד עם אופציה! תיאור התפקיד קבלת קהל, שליטה בעולם התוכן הרפואי והמנהלי, בהתאם ליחידה בה מועסק/…
פרטי מגייס/ת המשרה: תיאור המשרה: מחפשים תפקיד תפעולי עם אחריות אבל פחות משא ומתן מול ספקים? זה בדיוק בשבילך! התפקיד כולל: -טיפול בהזמנות רכש ובקרה במערכת -מעקב אחר אספקות ומ…
פרטי מגייס/ת המשרה: תיאור המשרה: לעמותה הפועלת בתחום החברתי- חינוכי דרוש/ה מנהל/ת משרד לתפקיד מגוון ודינאמי הכולל ניהול שוטף של פעילות המשרד ותמיכה אדמיניסטרטיבית לצוות. התפקי…
📌 תיאור משרה: ניהול משרד ואדמיניסטרציה שוטפת, סיוע צמוד למנהל השירות, הפקת דוחות ובקרה, מענה טלפוני ושירות ללקוחות, טיפול בהזמנות ציוד. 🎯 דרישות: ✅ ניסיון אדמיניסטרטיבי - חובה …
תיאור תפקיד: 1. בקרה וניהול מחלקת הנהלת חשבונות. 2. בקרה שוטפת על ההתנהלות הכספית לרבות מעקב תזרים מזומנים. 3. ניהול אשראי לקוחות, כולל גבייה וניהול ביטחונות. 4. ניהול מעקב ובקרה ע…
פרטי מגייס/ת המשרה: תיאור המשרה: משרד עורכי דין בפתח תקווה מגייס פקיד/ת בק אופיס עם רקע וניסיון בעבודה במשרד עו"ד מהות התפקיד: תמיכה אדמיניסטרטיבית שוטפת במשרד, טיפול בחשבוני…
🎯דרושה מזכירה למשרד נדלן בפתח תקווה מזכירה לחצי משרה 📌תנאים מעולים 📌בעלת גישה מכירתית 📌בעלת ידע בתוכנות מחשב 📌בעלת ידע ברשתות החברתיות 📌שעות גמישות נא לשלוח קורות חיים בקישור…
חברה מובילה בראש העין מחפשת מנהל/ת חשבונות היקף משרה: 5 ימים בשבוע כ-6 שעות ביום. משרה היברידית (ניתן לשלב עבודה מהבית ועבודה מהמשרדים בראש העין). פונקציה יחידה בחברה בתחום הנהלת ח…
במסגרת התפקיד: ניהול משרד ואדמיניסטרציה שוטפת , יד ימינו של מנהל השירות , הפקת דוחות ובקרה, טיפול בהזמנות ציוד משרדי, מענה טלפוני ושירות ללקוחות. משרה מלאה: 5 ימים בשבוע א'-ה', שעו…
התפקיד כולל עבודה אדמיניסטרטיבית , הפקת חשבוניות, הקלדת פרטי מנוי ותשלומים וכד'. סביבת עבודה נעימה באווירה משפחתית ועמדה קבועה לכל נציג/ה שעות עבודה 8:00-16:00 ללא ימי שישי / ער…