Client Services Advisor

  • הרצליה
  • משרה קבועה
  • משרה מלאה
  • לפני חודש
At HSBC, our purpose is opening up a world of opportunity and by joining our team, you can be part of something bigger. We are committed to removing barriers and ensuring careers at HSBC are inclusive and accessible.Here in Israel, you'll help evolve and grow our business.The Client Services Advisor (CSA) is the primary point of contact for HSBC Innovation Banking clients, handling clients' requests and providing technical support..In this role you will:
  • CSA navigates, understands, and escalates client service and operational inquiries to ensure a seamless and unified client experience.
  • Act as the frontline support, navigating internal resources to deliver accurate, timely service.
  • Responsible for setting client expectations, coordinating with colleagues, and providing consistent follow-up to enhance client satisfaction.
  • Manage client queries, identifying and resolving issues, responding to product and service requests, and guiding clients on our digital platforms.
  • Provide technical support to HSBC Innovation Banking's clients over zoom, phone, and emails with various banking platforms, payments, user access, account settings, etc. in an agreed time frame.
  • Build strong client relationships through proactive communication and an understanding of client priorities.
  • Offer client advisory services to drive operational efficiencies, reduce errors, and promote self-service
You should apply if you have:
  • Professional fluency in English and Hebrew. Role holder is based in Israel.
  • Experience in customer service roles - an advantage
  • Previous working experience within banking / fintech sector - an advantage Preferred
  • High attention to details, strong interpersonal, analytical, problem-solving, organizational, prioritization, decision-making, and conflict resolution abilities.
  • Excellent communication skills, capable of articulating complex issues clearly and professionally to both internal and external audiences.
  • Collaborative with a client-first mindset, working closely with Operations, Product, and Front Office teams to ensure seamless client service.
  • Thrive in a fast-paced environment and ability to work under pressure
  • Enthusiastic about delivering a high-quality client experience
Even if you feel you do not meet 100% of our qualifications, we encourage you to apply, if you believe this role is right for you.What you'll get in return:Not only is HSBC a great place to work, but we also offer the following unique and exciting opportunities and benefits:
  • We'll help you progress your career, including access to development programmes, mentoring and coaching, as well as world-class training through HSBC University.
  • You can work your way and will have a say in when, where and how you and your team flexibly work together.
  • You'll have opportunities to work internationally - this can be your place to start and branch out to anywhere we have offices.
  • You'll be able to join our Employee Resource Groups that bring together colleagues with shared characteristics and common interests.
At HSBC, we're dedicated to creating diverse and inclusive workplaces - no matter their gender, ethnicity, disability, religion, sexual orientation, or age. We are committed to removing barriers and ensuring careers at HSBC are inclusive and accessible for everyone to be at their best. If you have a need that requires accommodations or changes during the recruitment process, please let us know.Personal data held by the Bank relating to employment applications will be used in accordance with our Privacy Statement, which is available on our website.For further information on building your career at HSBC, please visit:הגש מועמדות באתר החברהמשרות דומות שיכולות לעניין אותך10/07/2025פתח תקווה, 9.99 ק"מ ממיקומךדרוש/ה נציג/ת תמיכה טכנית tier 2 פתח תקווה!חברה טכנולוגית מובילה בתחום תשתיות התקשורת לארגונים מגייסת tier 2 technical support לצוות הפיתוח!מה ...09/07/2025פתח תקווה, 9.99 ק"מ ממיקומךדרוש/ה tier 2 - technical support לצוות הפיתוח משרה מלאה בפתח תקווה חברת טכנולוגיה המספקת מוצר תשתית להפצת מסרים לארגונים, מגייסת תומך/ת טכני ברמת...07/07/2025ראשון לציון, 12.53 ק"מ ממיקומךדרוש/ה לחברת הייטק בראשל"צ איש תמיכה טכני מתחילווטסאפ |** מס' הטלפון במודעה | | לפנייה למשרה יש להגיש מועמדות **|11/07/2025תל אביבמהנדס/ת / הנדסאי/ת מכונות / חומרים תמיכה טכנולוגית ומכירות לחברות מובילות בתחום שיווק חומרי גלם וציוד טכנולוגי מתקדם לייצור pcb, מעגל מודפס דרוש/ה מ...16/07/2025ראשון לציון, 12.53 ק"מ ממיקומךלחברת תוכנה מובילה הממוקמת בראשל"צ דרוש /ה איש תמיכה טכנית (help desk) וcustomer success מתחיל! התפקיד כולל, שירות וליווי של תמיכה טכנית ללקוחות הח...17/07/2025כפר סבא, 15.72 ק"מ ממיקומךדרושים תומכים טכניים ל-help desk בכפר סבא! 📣אנחנו מגייסים תומכים/ות טכניים/ות לצוות ה-help desk שלנו בכפר סבא. זוהי הזדמנות מצוינת להשתלב בחברה מו...17/07/2025תל אביבCOM-C-TECH LTDLocation: Herzliya, Full time.We're Com-C-Tech. we're looking for an IT Support technician to join our team.What's the job?Y...17/07/2025תל אביבFrontegg**Technical Support Associate**Frontegg provides blazing-fast E2E integration of a powerful user management infrastructure designed for modern a...17/07/2025תל אביבOrcanosWhat you'll do:As a Technical Support Specialist, you'll play a key role in delivering an exceptional customer experience by resolving issues ef...קצת עלינוMploy הוא לוח דרושים מבוסס AI, שנועד לסייע למחפשי עבודה ולמעסיקים כאחד, תוך יצירת פלטפורמה חדשנית, איכותית המובילה את שוק העבודה בישראל.אנו מאגדים משרות עדכניות מאלפי מקורות בארץ, ומנגישים אותן ביעילות באמצעות סוכן AI חכם שמתאים משרות רלוונטיות למועמדים ומאפשר הגשת מועמדות בלחיצת כפתור.הפלטפורמה שלנו מציעה התאמות משרות מבוססות בינה מלאכותית עם אחוז התאמה אישי, קבוצות WhatsApp ייעודיות לפי תחום, ואפליקציה מתקדמת שמאפשרת חיפוש ושליחת קורות חיים מכל מקום ובכל זמן.Mploy אצלכם בוואטסאפ✨ רוצים להתעדכן בכל המשרות הכי שוות ישר לנייד?הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ שלנו וקבלו את כל ההצעות המתאימות - בלי לחפש, ובלי לפספס. מחכים לכם! 📱😊

Mploy

הצעות עבודה דומות

  • Technical Service and Support

    • רעננה
    Keysight Technologies Israel is looking for a motivated and energetic person to provide technical services within our Service and Support Organization. Job Description: Respons…
    • לפני חודש
  • Service and Operations Coordinator

    • רעננה
    Bulwarx, a leading integration company in the field of cybersecurity, is seeking a dedicated and organized Customer Operations Coordinator to join our Delivery Department. If you t…
    • לפני 19 ימים
  • Business Development Manager - Services

    Fortinet

    • הרצליה
    Job Category: Sales Business Development Degree Level: Bachelor's Degree Job Description: The key elements of this role are to engage with Fortinet account teams and our chan…
    • לפני 21 ימים