ניהול משרד

  • פתח תקווה
  • משרה קבועה
  • משרה מלאה
  • לפני 13 ימים
מנהל/ת משרד לחברה מובילה בפתח תקווה! א'-ה', 8:00-17:00 דרישות תפקיד: +2 שנות ניסיון בניהול משרד מעמדת קבלה או תפקיד דומה כולל עבודה מול מנהלים בכירים - חובה. שליטה מלאה בתוכנות office כולל ניסיון בעבודה עם אקסל - חובה. עברית ואנגלית ברמה גבוהה (כתיבה, קריאה ודיבור). שליטה בשפה הרוסית - יתרון. תודעת שירות, סדר וארגון, ראש גדול ועמידה בתנאי לחץ. קורות חיים בציון שם משרה : |** לפנייה למשרה יש להגיש מועמדות **| וואטסאפ |** מס' הטלפון במודעה **|

Mploy

הצעות עבודה דומות

  • ניהול משרד

    • פתח תקווה
    למכון אורטופדי טכנולוג, דרוש/ה רכז/ת אדמיניסטרטיבית התפקיד כולל: ניהול משרד (פונקציה יחידה) תיעוד פעילויות, תיאום ביקורים במכון, קבלת מטופלים, טיפול בהזמנות לקוח, חיובי לקוח, הזמנו…
    • לפני חודש
  • ניהול משרד | תיאום פגישות / טלמיטינג

    • פתח תקווה
    דרוש/ה מנהל/ת משרד, משרה מלאה בפתח תקווה ניהול יומנים ותיאום פגישות,מענה טלפוני אחריות למתן מענה לצוות העובדים וההנהלה. הזמנת ציוד משרדי וטיפול בלוגיסטיקות שונות, מעקב אחר ביצוע מש…
    • לפני 13 ימים
  • ניהול משרד

    • פתח תקווה
    *לחברה מובילה בייצור רכיבים מזעריים לתעשייה הרפואית דרוש\ה מנהל\ת משרד לתפקיד מעניין ומשמעותי בפתח תקווה (288845 )* תיאור התפקיד - איוש עמדת הקבלה ואחריות על התנהלות המשרד השוטפת ס…
    • לפני 12 ימים