ניהול משרד

  • פתח תקווה
  • משרה קבועה
  • משרה מלאה
  • לפני 12 ימים
*לחברה מובילה בייצור רכיבים מזעריים לתעשייה הרפואית דרוש\ה מנהל\ת משרד לתפקיד מעניין ומשמעותי בפתח תקווה (288845 )* תיאור התפקיד - איוש עמדת הקבלה ואחריות על התנהלות המשרד השוטפת סיוע למנכ"ל החברה כולל ניהול יומנים, מעבר על חוזים, כתיבת סיכומים, אירוח לקוחות ועוד התנהלות מול ספקים, הזמנת ציוד, כיבוד, הסעות סיוע למחלקת משאבי אנוש בפעילויות רווחה, תיאום ראיונות, קבלת מועמדים ומענה אדמיניסטרטיבי סיוע בטיפול בחשבונית, הזמנות רכש ומשלוחים דרישות: +2 שנות ניסיון בניהול משרד או תפקיד דומה כולל עבודה מול מנהלים בכירים שליטה מלאה בתוכנות office כולל ניסיון בעבודה עם אקסל עברית ואנגלית ברמה גבוהה (כתיבה, קריאה ודיבור) שליטה בשפה הרוסית- יתרון תודעת שירות, סדר וארגון, ראש גדול ועמידה בתנאי לחץ משרה מלאה בפתח תקווה ימים א'-ה' 8:00-17:00 (ללא היברידיות) |** לפנייה למשרה יש להגיש מועמדות **|

Mploy

הצעות עבודה דומות

  • ניהול משרד

    • פתח תקווה
    למכון אורטופדי טכנולוג, דרוש/ה רכז/ת אדמיניסטרטיבית התפקיד כולל: ניהול משרד (פונקציה יחידה) תיעוד פעילויות, תיאום ביקורים במכון, קבלת מטופלים, טיפול בהזמנות לקוח, חיובי לקוח, הזמנו…
    • לפני חודש
  • ניהול משרד | תיאום פגישות / טלמיטינג

    • פתח תקווה
    דרוש/ה מנהל/ת משרד, משרה מלאה בפתח תקווה ניהול יומנים ותיאום פגישות,מענה טלפוני אחריות למתן מענה לצוות העובדים וההנהלה. הזמנת ציוד משרדי וטיפול בלוגיסטיקות שונות, מעקב אחר ביצוע מש…
    • לפני 14 ימים
  • ניהול משרד

    • פתח תקווה
    מנהל/ת משרד לחברה מובילה בפתח תקווה! א'-ה', 8:00-17:00 דרישות תפקיד: +2 שנות ניסיון בניהול משרד מעמדת קבלה או תפקיד דומה כולל עבודה מול מנהלים בכירים - חובה. שליטה מלאה בתוכנות off…
    • לפני 14 ימים