Specialist People & Culture Service Operations
- תל אביב
- משרה קבועה
- משרה מלאה
- Provide excellent customer service in response to elevated and complex P&C inquiries from employees, P&C business partners and managers via multiple intake methods such as email, chat, phone or ticketing systems
- Resolve inquiries accurately and timely by accessing knowledge guides and information in multiple HR systems.
- Utilize a case tool for capturing all inquiries, customer information, case data, updates as well as communicating the resolution to requestor or escalating more complex issues to appropriate team.
- Has acute knowledge gained from operating within a P&C Tier 1 customer care environment across local benefits, talent acquisition & Workday data maintenances processes and policies
- Perform employee data maintenance directly including mass EIB loads into the Workday system and provide business process data mapping validation
- Act as an escalation point for Tier 1 and Utilize the case tool for capturing all inquiries, customer information, case data, updates as well as communicating the resolution to requestor
- Perform deep benefit administration transactions and processes, consult with employees on health, welfare inquiries, engage internal stakeholders such as payroll for accurate payroll deduction processing and work with third-party vendors or government agencies to ensure compliance
- Handle executive requests, elevated inquiries and employee escalations timely and accurately.
- Support recruiters, candidates directly and perform all recruiting administration scope of service transactions
- Effectively communicate HR policies and programs while listening and explaining sophisticated subjects.
- Manage workload efficiently to fulfill commitments in accordance with established service level agreements (SLAs)
- Bachelor's Degree in IT, Business or related field or equivalent work experience
- 2-4 years prior experience working in a P&C or HR contact center/Shared Service or operations environment supporting inquiries and transactions across multiple HR or P&C functions such as benefits, employee data maintenance, recruiting
- 2-4 years of Workday HCM, EIB mass load experience and reporting experience
- A genuine interest in working within a HR or People & Culture operations team
- A passion for excellent customer service, adaptable & flexible
- Excellent verbal and written communications in English
- Ability to multitask and work effectively and efficiently, delivering high-quality work in a fast paced, changing work environment
- Ability to comply with handling sensitive and confidential employee data
- Works under general direction; must be able to work independently
- Ability to utilize knowledge guide materials in performing research and answering inquiries
- World Leader in Gaming Entertainment
- Robust benefits package
- Global career opportunities
- All about the Player
- Talent Unleashed
- Collective Brilliance
- Good Business Good Citizen
פתיחת כרטיסי עבודה במערכת ממוחשבת
תיאום טיפולים וה...21/05/2025קריית אונו, 8.02 ק"מ ממיקומך** מכירה את הסוכן המגייס ואוכל לעזור עם שאלות בסיסיות - אך קורות חיים יש לשלוח רק למייל הרשום מטה **דרוש/ה פקיד/ת ביטוח רכב לסוכנות ביטוח מובילה בקר...30/04/2025געש, ישראל, 16.42 ק"מ ממיקומךבוגרי תואר בעולם השיווק? עולם ה- e-commerce קורץ לך?לתפקיד מאתגר במועדון לקוחות מוביל בגעש דרוש/ה אחראי/ת אתר סחר ותפעול השיווקמתאים לבעלי/ות ניסי...קצת עלינוMploy הוא לוח דרושים מבוסס AI, שנועד לסייע למחפשי עבודה ולמעסיקים כאחד, תוך יצירת פלטפורמה חדשנית, איכותית המובילה את שוק העבודה בישראל.אנו מאגדים משרות עדכניות מאלפי מקורות בארץ, ומנגישים אותן ביעילות באמצעות סוכן AI חכם שמתאים משרות רלוונטיות למועמדים ומאפשר הגשת מועמדות בלחיצת כפתור.הפלטפורמה שלנו מציעה התאמות משרות מבוססות בינה מלאכותית עם אחוז התאמה אישי, קבוצות WhatsApp ייעודיות לפי תחום, ואפליקציה מתקדמת שמאפשרת חיפוש ושליחת קורות חיים מכל מקום ובכל זמן.Mploy אצלכם בוואטסאפ✨ רוצים להתעדכן בכל המשרות הכי שוות ישר לנייד?הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ שלנו וקבלו את כל ההצעות המתאימות - בלי לחפש, ובלי לפספס. מחכים לכם! 📱😊
Mploy