דרוש/ה תומך/ת טכני/ת - לארגון רפואי מוביל בירושלים

  • ירושלים
  • משרה קבועה
  • משרה מלאה
  • לפני 23 ימים
פרטי מגייס/ת המשרה:תיאור המשרה:ארגון רפואי מוביל בירושלים מגייס איש/אשת תמיכה טכנית להצטרפות לצוות מקצועי ודינמי.
התפקיד כולל: תמיכה טכנית שוטפת במשתמשים פנים-ארגוניים (Help Desk),טיפול בתקלות חומרה, תוכנה וציוד היקפי, ניהול והקצאת הרשאות משתמשים ב-Active Directory, התקנת מערכות הפעלה ותוכנות, עבודה מול ממשקים פנים ארגוניים וצוותי IT נוספיםדרישות המשרה:דרישות התפקיד:
ניסיון קודם בתמיכה טכנית - חובה (לפחות שנה)
שליטה במערכות הפעלה Windows 10/11
ניסיון בעבודה עם Active Directory - חובה
שירותיות, סבלנות, ויכולת עבודה בצוותמתאים ל:חיילים משוחרריםמעבר למשרות דומות בתחומים:משרה מספר 9374398בלעדי לג'וב מאסטרמה זה משרה בלעדית?
זו משרה שהמעסיק החליט לפרסם אך ורק באתר ג'וב מאסטר,
כלומר פרטי המשרה וההתקשרות עם הגורם המגייס ידועים אך ורק לג'וב מאסטר.
חשוב להבהיר!
לאתרים שמעתיקים משרות ללא אבחנה מג'וב מאסטר, לרוב אין את פרטי ההתקשרות האמיתיים של איש/ת הקשר שאחראי על הגיוס בארגון למשרה זו.הגדילו את החשיפה שלכם למגייסים עם מנוי ProJobsאלפי מגייסים מחפשים אתכם במאגר הפרופילים בג'וב מאסטר, הגדילו את החשיפה שלכם עד פי 4 באמצעות מנוי ProJobsניתן לבטל את המנוי בכל עתעל החברה:G-Nessגודל חברה: 10001+תעשייה: טכנולוגית מידע ושירותיםאנו מובילים חזית של חדשנות טכנולוגית ומתמחה במתן פתרונות טכנולוגיים ועסקיים בעולמות פיתוח תוכנה ותשתיות במיקור חוץ למאות לקוחותינו. החברה מונה 900 יוע...

ג’וב מאסטר

הצעות עבודה דומות

  • חברת one Taldor מגייסת תומך/ת טכני/ת לגוף ממשלתי

    • ירושלים
    חברת one Taldor מגייסת תומך/ת טכני/ת לגוף ממשלתי התפקיד כולל: מתן תמיכה טלפוני ופרונטלי עבודה עם Active Directory/ Exchange ניהול משתמשים והרשאות, ביצוע התקנות והטמעת מערכות\אפליק…
    • לפני 3 ימים
  • תומך/ת טכני/ת בדלפק סיוע - ירושלים

    • ירושלים
    מסייע/ת למשתמשים בהתגברות על תקלות תפעול מחשוביות במשרד במערכות פנימיות וחיצוניות וטיפול בציוד. הגדרה של מדפסות וטיפול בתקלות הדפסה וסריקה. מתן תמיכה טלפונית למשתמשים – יכולת ניה…
    • לפני 30 ימים
  • תומך/ת טכני

    • ירושלים
    מיקום המשרה: אתרי הרשות בירושלים בתל אביב ובאר שבע, וכן בכל מקום נדרש בארץ. תיאור התפקיד: מתן תמיכה טלפונית ופרונטלית למשתמשי הארגון (Help Desk) ניהול משתמשים והרשאות ב־Activ…
    • לפני 10 ימים