תומך/ת טכני/ת בדלפק סיוע - ירושלים

  • ירושלים
  • משרה קבועה
  • משרה מלאה
  • לפני 30 ימים
מסייע/ת למשתמשים בהתגברות על תקלות תפעול מחשוביות במשרד במערכות פנימיות וחיצוניות וטיפול בציוד.
הגדרה של מדפסות וטיפול בתקלות הדפסה וסריקה.
מתן תמיכה טלפונית למשתמשים – יכולת ניהול שיחה שירותיות ופתרון בעיות מרחוק ופרונטלית במידה ויידרש.
שעות עבודה: משרה מלאה 8:00 – 17:00 + העבודה כרוכה בשעות נוספות לפי צרכי העבודה .
לא תהיהי אפשרות לעבודה היברידיתדרישות:
ניסיון של 5 שנים ומעלה בתחום.
ידע טכני של התקנת תחנות עבודה ,התקנת תוכנות, תיקון והחלפת ציוד היקפי(מחשבים נייחים וניידים).
שליטה במערכות הפעלה WINDOWS 10/11 ותוכנות OFFICE
היכרות עם עולם הרשת והמחשבים – הבנת מבנה הרשת, תצורת חיבורי מחשבים בארגון.
שליטה בactive directory
יכולת הסברה והדרכה למשתמשים, סבלנות ושירותיות גבוהה.היקף משרה: משרה מלאהקוד משרה: JB-01651

ג'ובנט

הצעות עבודה דומות

  • חברת one Taldor מגייסת תומך/ת טכני/ת לגוף ממשלתי

    • ירושלים
    חברת one Taldor מגייסת תומך/ת טכני/ת לגוף ממשלתי התפקיד כולל: מתן תמיכה טלפוני ופרונטלי עבודה עם Active Directory/ Exchange ניהול משתמשים והרשאות, ביצוע התקנות והטמעת מערכות\אפליק…
    • לפני 3 ימים
  • תומך/ת טכני

    • ירושלים
    מיקום המשרה: אתרי הרשות בירושלים בתל אביב ובאר שבע, וכן בכל מקום נדרש בארץ. תיאור התפקיד: מתן תמיכה טלפונית ופרונטלית למשתמשי הארגון (Help Desk) ניהול משתמשים והרשאות ב־Activ…
    • לפני 10 ימים