איש/אשת תמיכה בשירותים טכניים (Technical PS)
- תל אביב
- משרה קבועה
- משרה מלאה
- מתן תמיכה טכנית שוטפת למערכות החברה ולשותפים אסטרטגים - פתרון תקלות, ניתוח בעיות מורכבות ותמיכה בתהליכי תפעול.
- ליווי תהליכי אינטגרציה במגוון טכנולוגיות אל מול גורמי חוץ
- עבודה ותמיכה שוטפת בממשקי API , העברת קבצים בכספות ו SFTP ומסרי MQ
- כתיבת מסמכי אינטגרציה, הוראות התקנה ותיעוד טכני איכותי
- הגדרה ויישום דשבורדים להצגת נתונים עסקיים ותפעולים על בסיס מידע גולמי במערכות הארגון
- עבודה צמודה עם צוותי פיתוח, תשתיות ותמיכה פנימיים להפקת לקחים ושיפור פתרונות במטרה לקצר TTM ולעלות את איכות הפתרונות הקיימים
- השתתפות בפעילויות Onboarding טכניות ללקוחות חדשים והדרכות Hands-on
- ניסיון מוכח (2-5 שנים) בתמיכה טכנית או ליווי אינטגרציה בארגון טכנולוגי/פיננסי
- הבנה מעמיקה בממשקי API ,עבודה עםWeb Services ואינטגרציה בין מערכות
- ניסיון בעבודה מול SQL - כתיבת שאילתות, ניתוח נתונים
- שליטה גבוהה בתחזוקה ופתרון בעיות בעולמות Windows ו Linux
- יכולת פתרון בעיות (Troubleshooting) ברמה גבוהה והבנה מערכתית רחבה
- כישורי שירות לקוחות מצוינים ויכולת לעבוד מול צוותי IT וגורמים עסקיים כאחד
- ניסיון בעבודה עם פרוטוקולי תקשורת ואבטחת מידע (SFTP, VPN, TLS) - יתרון משמעותי
- Hands-on עם גישה פרואקטיבית ויכולת "לרדת לשטח"
- יכולת לנהל מספר משימות במקביל תוך עמידה בזמנים ולחצים
- תקשורת מעולה בעברית ובאנגלית - טכנית ועסקית כאחד
- ניסיון בארגונים פיננסיים (בנקאות, ביטוח, השקעות) או בפתרונות FinTech - יתרון משמעותי
- נכונות לעבודת תמיכה 24/7
Mploy