פקיד/ת צוות תמיכה ואחראי/ת לקוחות

  • המרכז
  • משרה קבועה
  • משרה מלאה
  • לפני 15 ימים
לחברת תוכנה באזור פתח תקווה דרוש/ה אחראי/ת לקוחות וניתוב פניות הלקוח לצוותים השונים בחברה כולל מעקב ובקרה מקבלת הפנייה ועד לסיום טיפולה.
בירורים מול הגורמים הרלוונטיים
הזנת נתונים למערכת
הוצאת דו"חות
בקרת טפסיםדרישות:
שליטה מלאה בOUTLOOK
שליטה מלאה באופיס
יכולת ביצוע מס משימות במקביל
יחסי אנוש מעולים
רצינות,יסודיות ואחריות אישית גבוהה
יכולת עבודה בתנאי לחץ וריבוי משימות
יכולת למידה גבוהה
יכולת ניסוח מול לקוחות במיילים
אנגלית בסיסיתהיקף משרה: משרה מלאהקוד משרה: 895

ג'ובנט

הצעות עבודה דומות

  • מנהל/ת צוות שירות לקוחות פספורטכארד

    Passportcard

    • נתניה
    ניהול צוות עובדים והבאתם לעמידה ביעדים – ישיבות צוות, משובים, פידבקים בשוטף, שיבוץ למשימות, ניהול ובקרה על תיבות העבודה ותחקירים אחריות על ליווי ופיתוח הנציגים כולל חניכת עובדי…
    • לפני חודש
    • שלח בקשה בקלות
  • מנהל/ת תמיכה טכנית לחברת הייטק בראשון לציון

    • המרכז
    לחברה בצמיחה עם טכנולוגיות ולקוחות פרימיום בשוק המקומי והבינלאומי, דרוש/ה מנהל/ת מחלקת תמיכה. מחלקת התמיכה מספקת שירותים ללקוחות חיצוניים, לקוחות פנימיים ו IT במסגרת התפקיד: אחר…
    • לפני חודש
  • נציג.ת תמיכה טכנית

    • רחובות
    הגש מועמדות , משרה חלקית מעל שנתיים ניסיון תיאור לחברת הייטק ברחובות דרוש.ה נציג.ת תמיכה טכנית! בוא/י להיות חלק מהצלחה ! אם את/ה אוהב/ת לתת שירות, רוצה להיות חלק מחברה…
    • לפני 9 ימים