IT Help Desk
- תל אביב
- משרה קבועה
- משרה מלאה
- Provide 1st level support to all monday.com employees around the world.
- Respond to IT support tickets, and troubleshoot hardware and software problems with Apple and Microsoft products, both on-site and remotely.
- Support internal users in order to solve problems related to their workstations.
- Configure, install and maintain all office technical equipment, including laptops, printers, monitors, and other IT peripherals.
- Work with A/V conferencing systems to support internal/external meetings or company events as needed.
- Provide basic network assistance LAN, Wireless, and VPN.
- 2+ years of proven working experience in help desk and IT supporting 200+ users
- Excellent ability to install, administer and troubleshoot computer hardware, and software (Mac OS X- big advantage)
- Experience with G-suite / Microsoft Office 365
- Experience with Okta
- Customer service oriented, strong communication skills, and ability to thrive under pressure
- Excellent analytical and problem-solving skills with attention to details
- Advanced troubleshooting and multi-tasking skills
- Knowledge in JAMF - advantage
- Experience with video conference systems
פרוסיד מגייסת תומכ/ת help desk לחברה אחת החברות הגדולות והיציבות במשק.מה עושים בתפקיד? מתן תמיכה טכני...קצת עלינוMploy הוא לוח דרושים מבוסס AI, שנועד לסייע למחפשי עבודה ולמעסיקים כאחד, תוך יצירת פלטפורמה חדשנית, איכותית המובילה את שוק העבודה בישראל.אנו מאגדים משרות עדכניות מאלפי מקורות בארץ, ומנגישים אותן ביעילות באמצעות סוכן AI חכם שמתאים משרות רלוונטיות למועמדים ומאפשר הגשת מועמדות בלחיצת כפתור.הפלטפורמה שלנו מציעה התאמות משרות מבוססות בינה מלאכותית עם אחוז התאמה אישי, קבוצות WhatsApp ייעודיות לפי תחום, ואפליקציה מתקדמת שמאפשרת חיפוש ושליחת קורות חיים מכל מקום ובכל זמן.Mploy אצלכם בוואטסאפ✨ רוצים להתעדכן בכל המשרות הכי שוות ישר לנייד?הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ שלנו וקבלו את כל ההצעות המתאימות - בלי לחפש, ובלי לפספס. מחכים לכם! 📱😊
Mploy