Help Desk Manager
- תל אביב
- משרה קבועה
- משרה מלאה
- Manage and lead the Help Desk team, including task assignment, supervision, and performance monitoring.
- Provide high-level technical support and guidance on complex issues.
- Oversee ticketing systems: track open issues, prioritize tasks, and ensure timely resolution.
- Train and mentor team members to enhance their technical skills and service quality.
- Develop and implement processes and standards to improve help desk operations.
- Collaborate closely with IT and other departments to ensure seamless support and communication.
- Minimum 2 years of experience as a Technical Support / Help Desk Team Leader.
- Proven experience managing a team of at least 5 support technicians.
- Strong knowledge of Windows OS and Microsoft Office suite.
- Good command of English - reading, writing, and speaking.
- Highly organized, responsible, and service-oriented.
פרוסיד מגייסת תומכ/ת help desk לחברה אחת החברות הגדולות והיציבות במשק.מה עושים בתפקיד? מתן תמיכה טכני...17/07/2025תל אביבלחברת anakatech, חברת גיימינג טכנולוגית בתל אביב (10 דקות מהרכבת) דרוש/ה תומך/ת טכני/ת it (help desk) לחצי משרה. קו"ח: |** לפנייה למשרה יש להגיש מ...קצת עלינוMploy הוא לוח דרושים מבוסס AI, שנועד לסייע למחפשי עבודה ולמעסיקים כאחד, תוך יצירת פלטפורמה חדשנית, איכותית המובילה את שוק העבודה בישראל.אנו מאגדים משרות עדכניות מאלפי מקורות בארץ, ומנגישים אותן ביעילות באמצעות סוכן AI חכם שמתאים משרות רלוונטיות למועמדים ומאפשר הגשת מועמדות בלחיצת כפתור.הפלטפורמה שלנו מציעה התאמות משרות מבוססות בינה מלאכותית עם אחוז התאמה אישי, קבוצות WhatsApp ייעודיות לפי תחום, ואפליקציה מתקדמת שמאפשרת חיפוש ושליחת קורות חיים מכל מקום ובכל זמן.Mploy אצלכם בוואטסאפ✨ רוצים להתעדכן בכל המשרות הכי שוות ישר לנייד?הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ שלנו וקבלו את כל ההצעות המתאימות - בלי לחפש, ובלי לפספס. מחכים לכם! 📱😊
Mploy