HELP DESK לחברה גלובאלית
- נתניה
- משרה קבועה
- משרה מלאה
תפעול שוטף וניהול תקלות בשרתי מייקרוסופט.דרישות המשרה:ניסיון של לפחות שנתיים בתפקיד HELP DESK.
שליטה בשרתי Microsoft (DC, EX, IIS).
ידע ב-active directory הכולל פתיחה וניהול משתמשים, הקמת קבוצות, שיתוף יומנים.
הבנה טובה בתקשורת
היכרות עם FW וסוויצ’ים.
יחסי אנוש מעולים ותודעת שירות גבוהה, רצון גדול ללמוד ולהתקדם, ראש גדול.מעבר למשרות דומות בתחומים:משרה מספר 9503817בלעדי לג'וב מאסטרמה זה משרה בלעדית?
זו משרה שהמעסיק החליט לפרסם אך ורק באתר ג'וב מאסטר,
כלומר פרטי המשרה וההתקשרות עם הגורם המגייס ידועים אך ורק לג'וב מאסטר.
חשוב להבהיר!
לאתרים שמעתיקים משרות ללא אבחנה מג'וב מאסטר, לרוב אין את פרטי ההתקשרות האמיתיים של איש/ת הקשר שאחראי על הגיוס בארגון למשרה זו.הגדילו את החשיפה שלכם למגייסים עם מנוי ProJobsאלפי מגייסים מחפשים אתכם במאגר הפרופילים בג'וב מאסטר, הגדילו את החשיפה שלכם עד פי 4 באמצעות מנוי ProJobsניתן לבטל את המנוי בכל עתעל החברה:EDP Groupגודל חברה: 51-200תעשייה: טכנולוגית מידע ושירותיםחברת EDP עוסקת בתחומי הענן, ERP וניהול זהויות. החברה הוקמה בשנת 1985 ומספקת מעטפת שירותי IT מקצה לקצה תוך לקיחת אחריות מלאה על מערך ה-IT ויכולת יישום ...
ג’וב מאסטר