סטודנט לתפקיד HELP DESK

  • חיפה
  • הכשרה
  • משרה מלאה
  • לפני חודשיים
מתן תמיכה טכנית ראשונית (Tier 1) למשתמשי הארגון, כולל טיפול בתקלות מחשוב, ציוד קצה, תוכנות, רשתות וציוד היקפי, על מנת להבטיח המשכיות תפעולית ופתרון תקלות יעיל ומהיר.דרישות:
דרישות
סטודנט לאחד המקצועות הבאים- מדעי המחשב/מערכות מידע/הנדסת תוכנה/תעשיה וניהול/מנהל עסקים עם התמחות במערכות מידע,הנדסאי באחד המקצועות הטכנולוגיים
או בוגר יחידה טכנולוגית בצה"להיקף משרה: משמרותקוד משרה: JB-02429

ג'ובנט

הצעות עבודה דומות

  • סטודנט/ית להנדסת חומרה?

    • חיפה
    תיאור המשרה: סטודנט/ית להנדסת חומרה? מחפש/ת את דריסת הרגל הראשונה בעולם ההייטק? חברת NESS מגייסת עובדים למשרת סטודנט למעבדת הפיתוח של Amazon. זו ההזדמנות להשתלב בסביבה טכנולוג…
    • לפני 10 ימים
  • טכנאי/ת תמיכה

    • חיפה
    - מעגל תמיכה ראשון, מתן שירות Help Desk למשתמשים פנימיים וחיצוניים בסביבות מיקרוסופט ובסביבות עבודה נוספות כגון , AS400 SAP וכל מערכות מידע ותוכנות אחרות. - זיהוי ואפיון אופי התקל…
    • לפני חודשיים