Junior Back-Office Associate

  • תל אביב
  • משרה קבועה
  • משרה מלאה
  • לפני חודש
Founded in 2007, GlassesUSA.com, part of the Optimax Eyewear group, has rapidly grown into a leading direct-to-consumer online eyewear retailer in the U.S. With the largest selection of styles and brands, we make it easy for everyone to find their perfect pair. Our mission is to enrich lives by offering eyewear tailored to individual needs, style preferences, and budgets.Through innovative technology and AI-driven solutions, GlassesUSA.com is reshaping the eyewear industry and delivering a seamless, personalized shopping experience. We ensure quality, affordability, and efficiency by controlling the full supply chain-from product design and manufacturing to optical lens production and digital experience.We are looking for a Junior Back-Office Associate to join our team.The Junior Back-Office Associate responsibilities include online eyewear processing and VIP order fulfillment. This role is key in ensuring employees receive their eyewear efficiently while maintaining a great customer experience.You have:
  • Multi-tasking abilities are a must.
  • English and Hebrew are a must.
  • Experience working with Google Cloud apps, such as Google Sheets, and Monday.com
  • Excellent communication and problem-solving skills.
  • Passion for delivering outstanding customer experience.
  • Willingness to actively contribute to and lead improvement initiatives.
  • Experience in customer service/support/sales or a similar role via email is a plus.
  • Understanding of how CRM systems work is a plus.
  • Familiarity with our industry is a plus.
Your Day-to-Day:
  • Glasses orders processing (online and employees): Overseeing the production process for online and VIP orders, handling any production issues, and regular glasses orders processing.
  • Employee Orders Management: Handling employee eyewear orders, verifying details, and ensuring timely fulfillment.
  • Employee Support: Assisting employees with order inquiries, adjustments, and troubleshooting any issues.
  • Coordination & Communication: Collaborating with internal teams (labs, logistics, and customer experience) to ensure seamless order flow.
  • Process Improvement & Problem-Solving: Continuously seeking ways to enhance efficiency by thinking outside the box, identifying bottlenecks, and proactively troubleshooting potential issues that may arise in order processing, fulfillment, or communication
Role located in Ramat HaChayal, Tel Aviv.הגש מועמדות באתר החברהמשרות דומות שיכולות לעניין אותך22/06/2025ראשון לציון, 12.53 ק"מ ממיקומךjob for all hrcרכז/ת אדמיניסטרציה ובק אופיס לחברה מובילה ומצליחה בתחום העיצוב פנים. משרה ממוקמת במשרדי ההנהלה בחברה גדולה ויציבה עם תנאים מעולים ואפשרויות קידום מרו...23/06/2025תל אביבXI MOBILITYלמה להצטרף אלינו? אם את/ה חי/ה ונושם/ת מכירות, אוהב/ת טכנולוגיה ירוקה וחולם/ת לסגור עסקאות עוד לפני שהלקוח מניח את הטלפון זו המשרה בשבילך. תעבוד/י עם...22/06/2025ראשון לציון, 12.53 ק"מ ממיקומךjob for all hrcלחברה מובילה ויציבה בתחום הנדל"ן ועיצוב הבית דרוש/ה עוזר/ת אישי/ת למנכ"ל עם יכולת ארגון גבוהה, אחריות וראש גדול. התפקיד כולל ניהול יומן, תיאום פגישות...06/05/2025תל אביבדרוש/ה מפתח/ת c# עם 24 שנות ניסיון אנחנו מגייסים מפתח/ת c# מצוין/ת שיצטרף/תצטרף לצוות הפיתוח שלנו, לעבודה על מערכת erp פנים-ארגונית (on-premises). אם ...30/04/2025געש, ישראל, 16.42 ק"מ ממיקומךבוגרי תואר בעולם השיווק? עולם ה- e-commerce קורץ לך?לתפקיד מאתגר במועדון לקוחות מוביל בגעש דרוש/ה אחראי/ת אתר סחר ותפעול השיווקמתאים לבעלי/ות ניסי...11/07/2025ראשון לציון, 12.53 ק"מ ממיקומךדיגיטל האנטרסתחומי אחריות עיקריים: תכנון וניהול הרכש על בסיס תחזיות, נתוני מכירה ומלאי ניהול מו"מ מסחרי מול ספקים בארץ ובחו"ל בקרה על תקציבי רכש, ניהול אשראי ותכנ...18/07/2025ראשון לציון, 12.53 ק"מ ממיקומךהיקף משרה I א'-ה' בין השעות 17:30-9:00, גמישות לשעות נוספות שכר גלובלי 8.5K-9K,תלוי ניסיון והתרשמות! התפקיד כולל ליווי לקוחות בתהליך קבלת הלוואה לרכב:...18/07/2025תל אביבלחברה במרכז ת"א אנחנו מחפשים מנהל/ת משרד לסביבה צעירה, מקצועית ונעימה - עם אחלה תנאים ושכר של כ־10K ימים א-ה בין השעות 8:30-17:30, ללא שישי! מה בתפק...18/07/2025פתח תקווה, 9.99 ק"מ ממיקומךלסוכנות ביטוח בפ"ת דרוש/ה רפרנט/ית תפעול-ללא שירות! מה עושים בתפקיד? טיפול בפוליסות, התנהלות מול בתי ההשקעות וחברות הביטוח,טיפול במסמכים,ביצוע ניודים...קצת עלינוMploy הוא לוח דרושים מבוסס AI, שנועד לסייע למחפשי עבודה ולמעסיקים כאחד, תוך יצירת פלטפורמה חדשנית, איכותית המובילה את שוק העבודה בישראל.אנו מאגדים משרות עדכניות מאלפי מקורות בארץ, ומנגישים אותן ביעילות באמצעות סוכן AI חכם שמתאים משרות רלוונטיות למועמדים ומאפשר הגשת מועמדות בלחיצת כפתור.הפלטפורמה שלנו מציעה התאמות משרות מבוססות בינה מלאכותית עם אחוז התאמה אישי, קבוצות WhatsApp ייעודיות לפי תחום, ואפליקציה מתקדמת שמאפשרת חיפוש ושליחת קורות חיים מכל מקום ובכל זמן.Mploy אצלכם בוואטסאפ✨ רוצים להתעדכן בכל המשרות הכי שוות ישר לנייד?הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ שלנו וקבלו את כל ההצעות המתאימות - בלי לחפש, ובלי לפספס. מחכים לכם! 📱😊

Mploy

הצעות עבודה דומות

  • Back Office Position - Finance, Marketing, HR

    • תל אביב
    Lenovo is a US$57 billion revenue global technology powerhouse, ranked #248 in the Fortune Global 500, and serving millions of customers every day in 180 markets. Focused on a bold…
    • לפני 28 ימים
  • Back Office Support

    • תל אביב
    **Back office: providing office support to both employees and clients. assisting with filing, document comparison, knowledge retention, support for external parties, ongoing commun…
    • לפני 30 ימים
  • Back Office Team Member

    • תל אביב
    We are a boutique family office that provides services to a small number of clients. Our approach combines personalized attention with advanced technology, including a professional…
    • לפני חודש