Technical Support Expert

  • תל אביב
  • משרה קבועה
  • משרה מלאה
  • לפני חודש
We are TITAN - a leading global SaaS startup in the Salesforce ecosystem. Our products redefine digital engagement on the Salesforce platform using a no-code, web-based platform.We are looking to hire a technologically savvy Technical Support expert at TITAN, who has extensive experience with Salesforce. In this role, you'll be the go-to contact for responding to clients and providing support for the TITAN products. This role is an integral part of the customer experience journey.Responsibilities:
  • Provide personalized support via various channels (Slack, Salesforce).
  • Manage the ticketing system for our products.
  • Diagnose and resolve technical issues related to our products.
  • Educate customers on features and best practices.
  • Escalate unresolved issues to the solutions and CS team or relevant departments.
Requirements:
  • 2+ years experience in a customer technical support role in a SaaS company
  • BSc in Information Systems/Computer Science.
  • Excellent Salesforce in depth knowledge
  • Strong analytical and troubleshooting skills.
  • Excellent communication skills, both verbal and written.
  • Fluent in English and Hebrew, additional languages a plus (Spanish, French).
  • Willingness to work remotely across IL and EU time zones.
  • Experience with Power BI, Salesforce, and Data analytics.
Why Join TITAN?:
  • Work with a dynamic and innovative team in a fast-growing SaaS startup
  • Collaborate with industry-leading clients and gain exposure to cutting-edge technologies
  • Enjoy the flexibility of remote work and a healthy work-life balance
  • Competitive compensation package and opportunities for professional growth and development
Diversity Policy:At TITAN, we embrace diversity as a source of innovation and strength. We're dedicated to creating an inclusive environment where everyone's unique perspectives are valued and celebrated.הגש מועמדות באתר החברהמשרות דומות שיכולות לעניין אותך17/07/2025תל אביבThe Center for Educational Technology (CET)CET is a leading organization shaping the future of education in Israel and globally, impacting thousands of teachers and millions of students. We dev...קצת עלינוMploy הוא לוח דרושים מבוסס AI, שנועד לסייע למחפשי עבודה ולמעסיקים כאחד, תוך יצירת פלטפורמה חדשנית, איכותית המובילה את שוק העבודה בישראל.אנו מאגדים משרות עדכניות מאלפי מקורות בארץ, ומנגישים אותן ביעילות באמצעות סוכן AI חכם שמתאים משרות רלוונטיות למועמדים ומאפשר הגשת מועמדות בלחיצת כפתור.הפלטפורמה שלנו מציעה התאמות משרות מבוססות בינה מלאכותית עם אחוז התאמה אישי, קבוצות WhatsApp ייעודיות לפי תחום, ואפליקציה מתקדמת שמאפשרת חיפוש ושליחת קורות חיים מכל מקום ובכל זמן.Mploy אצלכם בוואטסאפ✨ רוצים להתעדכן בכל המשרות הכי שוות ישר לנייד?הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ שלנו וקבלו את כל ההצעות המתאימות - בלי לחפש, ובלי לפספס. מחכים לכם! 📱😊

Mploy

הצעות עבודה דומות

  • Technical Operation Expert

    • תל אביב
    תפעול טכני של מערכות פרסום ואנליטיקה - ניהול, תחזוקה ואופטימיזציה של מערכות מדידה ודיווח, פלטפורמות פרסום, וכלי ניהול דאטה. אפיון עסקי וטכנולוגי - ניתוח צרכים עסקיים והובלת תהל…
    • לפני חודש
  • Technical Support Engineer

    • תל אביב
    A strategic and hands-on technical support leadership role in a fast-paced, mission-driven tech environment. In this role, you will support global customers through complex deliv…
    • לפני חודש
  • Technical Support Engineer

    • תל אביב
    We're looking for a Technical Support Engineer to join our support team. This role is perfect for someone passionate about networking and cybersecurity, who enjoys working with cus…
    • לפני חודש