מנהל/ת מוקד שירות לקוחות
- ברנר
- משרה קבועה
- משרה מלאה
ניהול יומיומי שוטף של הנציגים/ות: ליווי מקצועי, חניכה, משובים והובלה לעמידה ביעדים
אחריות מלאה על עמידה ביעדי שירות כמותיים ואיכותיים
שיפור מתמיד של תהליכי שירות, ניהול ידע, ותפעול יעיל
ביצוע בקרה מתמדת על משימות
בקרה שוטפת על איכות וכמות השיחות
הפקת דוחות שבועיים/חודשיים/שנתיים
ימים ושעות: א-ה 08:00-17:00 (נדרשת זמינות מעבר לשעות הפעילות בימי שישי)דרישות המשרה:ניסיון בניהול מוקד שירות - חובה
ניסיון בעבודה עם מערכות BI ויכולת ניתוח נתונים - חובה
היכרות עם תוכנות אופיס CRM,
ראייה מערכתית, גישה פרקטית ויכולת להניע תהליכים
רקע מתחום הלוגיסטיקה - יתרון
ראייה מערכתית, יוזמה, ויכולת קבלת החלטות עצמאית
יכולת רתימה, דוגמה אישית, הקשבה ויחסי אנוש מעולים
אוריינטציה שירותית לצד יכולת ניהולית חזקה
זמינות מיידיתמעבר למשרות דומות בתחומים:משרה מספר 9506356הגדילו את החשיפה שלכם למגייסים עם מנוי ProJobsאלפי מגייסים מחפשים אתכם במאגר הפרופילים בג'וב מאסטר, הגדילו את החשיפה שלכם עד פי 4 באמצעות מנוי ProJobs
ג’וב מאסטר