Head of Customer Success
- חולון
- זמנית
- משרה מלאה
- Establish the CS department, processes, playbooks, and success metrics
- Lead onboarding for new customers and ensure excellent adoption and experience
- Track key KPIs such as NRR, pilot conversion, and retention
- Collaborate closely with Product & R&D to relay feedback and drive improvements
- 5+ years in B2B SaaS, with at least 2 years building CS processes or playbooks
- Finance-related background (CPA is a strong plus)
- Native-level English - a must
- Proficiency with CRM and CS platforms (Hubspot is a plus)
- Analytical mindset, proactive, and highly independent
לחברה גדולה ומובילה בת...31/07/2025תל אביבMedullaחברה בתחום ה- מערכת SaaS CRM / ERP עבור מתקני ספורט מחפשת QA Team Lead.עבודה היברידית בתל אביב.דרישות:4 ש"נ בעולם הבדיקותPlaywrigh...01/08/2025תל אביבMimi Luzon LTD.Role DescriptionThis is a full-time on-site role for a Logistics Manager located in Tel Aviv-Yafo. The Logistics Manager will be responsible for...קצת עלינוMploy הוא לוח דרושים מבוסס AI, שנועד לסייע למחפשי עבודה ולמעסיקים כאחד, תוך יצירת פלטפורמה חדשנית, איכותית המובילה את שוק העבודה בישראל.אנו מאגדים משרות עדכניות מאלפי מקורות בארץ, ומנגישים אותן ביעילות באמצעות סוכן AI חכם שמתאים משרות רלוונטיות למועמדים ומאפשר הגשת מועמדות בלחיצת כפתור.הפלטפורמה שלנו מציעה התאמות משרות מבוססות בינה מלאכותית עם אחוז התאמה אישי, קבוצות WhatsApp ייעודיות לפי תחום, ואפליקציה מתקדמת שמאפשרת חיפוש ושליחת קורות חיים מכל מקום ובכל זמן.Mploy אצלכם בוואטסאפ✨ רוצים להתעדכן בכל המשרות הכי שוות ישר לנייד?הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ שלנו וקבלו את כל ההצעות המתאימות - בלי לחפש, ובלי לפספס. מחכים לכם! 📱😊
Mploy