מנהל/ת IT

  • אשדוד
  • משרה קבועה
  • משרה מלאה
  • לפני יומיים
מתן תמיכה וטיפול שוטף בכ-130 משתמשים: התקנת מערכות, עדכונים, הכנת עמדות למשתמשים חדשים, ניהול הרשאות, חיבור למדפסות, וטיפול בתקלות תפעוליות.
ניהול מערכת ה-Helpdesk וטיפול בקריאות שירות.
מתן תמיכה טלפונית ופרונטלית למשתמשים במערכות השונות.
טיפול בתקלות המחייבות הגעה פיזית לעמדת המשתמש.
ניהול מלאי ציוד מחשוב ורישיונות תוכנה.
ניהול ותמיכה בצוות טכנאי Tier 1.
בניית נהלי עבודה, מדריכים טכניים ותיעוד מערכות.דרישות:לפחות 3-5 שנות ניסיון בתפקידי תמיכה וניהול IT/System - חובה
ניסיון ניהולי - יתרון, אך לא חובה
השכלה טכנולוגית רלוונטית או תעודות הסמכה מתאימות – חובה.
ניסיון מעמיק עם Windows OS - חובה
ניסיון עם תקן ISO/IEC 27001 לאבטחת מידע – חובה.
ניסיון עם Active Directory, כולל GPO, DNS, DHCP – חובה.
ניסיון עם שרתים וירטואליים, בעיקר VMware – חובה.
ניסיון עם ציוד רשת – Switches ו-Fortinet Firewalls – חובה.
שליטה מלאה בפרוטוקולי תקשורת וכלי ניטור ופתרון תקלות בזמן אמת – חובה.
ניסיון עם Microsoft 365 – חובה.
שליטה מלאה ב-RDP (Remote Desktop Protocol) – חובה.
רישיון נהיגה בתוקף – חובה.
ידע במערכת Priority – יתרון.היקף משרה: משרה מלאהקוד משרה: JB-4374

ג'ובנט

הצעות עבודה דומות

  • מנהל/ת אדמיניסטרטיבי/ת לנמל אשדוד 7:00-15:00

    • אשדוד
    פרטי מגייס/ת המשרה: תיאור המשרה: חברה מובילה בנמל אשדוד מגייסת מנהל/ת אדמיניסטרטיבי/ת עם שליטה בתוכנות אופיס מהות התפקיד - עבודה מול כמה גורמים בארגון, ריכוז חומר הנה"ח ומשא…
    • לפני יום
  • מנהל/ת משאבי אנוש- אשדוד

    • אשדוד
    תיאור המשרה: חברה תעשייתית מובילת שוק ,המונה כ 200 עובדים, מחפשת מנהל/ת משאבי אנוש כפיפות: למנכ"ל היקף משרה: מלאה מיקום: משרדי החברה באשדוד (ביקור אחת לחודש בסניפי החברה הפרוס…
    • לפני יומיים