IT & Helpdesk Specialist

  • תל אביב
  • משרה קבועה
  • משרה מלאה
  • לפני חודש
We're looking for a highly technical, service-oriented IT & Helpdesk Specialist to join our IT Team.This role is perfect for someone passionate about solving problems, optimizing IT operations, and delivering an exceptional internal support experience.The IT team at Elementor supports employees globally - from onboarding to offboarding - and is responsible for managing users' equipment, accounts, licensing, hardware, software, and more.You'll be the frontline of technical support, resolving complex hardware and software issues in alignment with predefined SLAs. You'll also monitor, respond to, and manage requests through our IT service desk (Jira ITSM), support company-wide meetings (including AV and live-streaming), and ensure all internal systems run smoothly, securely, and efficiently.Responsibilities
  • Provide technical support for end-users, troubleshooting software, hardware, and network connectivity issues.
  • Manage and support Okta, Jamf, Intune, Slack, Google Workspace, and other SaaS applications.
  • Oversee Jira ITSM for handling IT service requests, incidents, and projects.
  • Organize and manage IT inventory and asset tracking.
  • Take charge of meetups and all-hands meetings-from AV setup and live streaming to smooth, real-time troubleshooting-to ensure an engaging and seamless experience for both in-person and remote participants.
  • Proactively identify and resolve IT issues, ensuring minimal disruption to operations.
  • Implement and enforce IT security and compliance best practices.
  • Collaborate with various teams to enhance IT processes and workflows.
  • Document IT procedures, FAQs, and troubleshooting guides for internal use.
  • Support onboarding and offboarding processes, ensuring efficient access provisioning and deprovisioning.
  • Stay updated with the latest IT trends and recommend improvements for better efficiency.
Requirements
  • Proven experience in IT support, system administration, or a similar role with a minimum of 3+ years in SaaS product companies - a must.
  • Knowledge and experience with Okta, Jamf, Intune, Slack, and Google Workspace - a must.
  • Experience with Jira ITSM for ticketing and IT project management - a must.
  • Experience with IT stock management and maintaining an organized inventory.
  • Ability to troubleshoot software, hardware, and networking issues efficiently - a must.
  • Excellent customer service skills with the ability to provide a seamless support experience - a must.
  • Experience managing and supporting meetups, cross-company meetings - a must.
  • Ability to multitask and work effectively in a fast-paced environment - a must.
  • Strong documentation and communication skills.
  • Self-motivated with the ability to work independently and as part of a team.
  • Certifications in relevant IT fields (e.g., ITIL, Jamf, Okta, Google Admin) are a plus.
Advantage - Automation & Workflows: Implement and manage IT automation processes using Torq and Okta Workflows to enhance efficiency and reduce manual workloads.Work EnvironmentWhat do we do?Elementor is the leading website building platform for WordPress professionals.Our vision is to empower web creators - developers, designers, and marketers, with the ability to create their future one pixel at a time. We provide our users with everything they need to succeed.A new website is created every 10 seconds using Elementor!Since we launched in Israel in 2016, we have expanded to more than 180 countries, with more than 18M websites powered by Elementor. About 12% of all websites around the world are built using Elementor!How do we do it?At Elementor, we're building the future of web creation.We believe in empowering our employees and our users, enabling people to grow.Creativity, professionalism, curiosity, motivation, and friendship are the driving force behind our journey, and we take great pride in the people of Elementor who lead the company's constant scaling.PodcastOur shiny podcast “Elementalks” will give you a glimpse behind the scenes of the various teams at Elementor!Who are the people working here? What is the best way to integrate into a specific team? Click here for all the episodes and find out.הגש מועמדותמשרות דומות שיכולות לעניין אותך14/07/2025תל אביבחברה מובילה בפתרונות תכנה מחפשת מומחה/ית system mfאם את/ה שולט/ת ב-assembler, jcl ומכיר/ה את עולם ה-mf לעומק אנחנו רוצים לדבר איתך!במסגרת התפקיד:...15/07/2025תל אביבכלנית מקבוצת one מגייסת טכנאי/ת it לתמיכה פנים-ארגונית משרה מלאה הזדמנות מעולה להצטרף לארגון גלובלי מוביל ולספק תמיכה טכנית מקצועית ומתקדמת לעובדי...10/07/2025פתח תקווה, 9.99 ק"מ ממיקומךדרוש/ה רפרנט/ית בקרה תקציבית למחלקת pmo לחברת בנייה בפתח תקווה! סיורים באתרי החברה ( פתח תקווה ) , ניתוח נתונים, הפקת דו"חות ניתוחם והצגתם, בקרה על ל...10/07/2025פתח תקווה, 9.99 ק"מ ממיקומךדרוש/ה נציג/ת תמיכה טכנית tier 2 פתח תקווה!חברה טכנולוגית מובילה בתחום תשתיות התקשורת לארגונים מגייסת tier 2 technical support לצוות הפיתוח!מה ...10/07/2025הוד השרון, 12.01 ק"מ ממיקומךglobal system and security manager מיקום המשרה: הוד השרוןאנחנו מחפשים מנהל/ת מערכות ואבטחת מידע גלובלי/ת מנוסה, אסטרטגי/ת וחזוני/ת, להובלה ופיתוח ...09/07/2025פתח תקווה, 9.99 ק"מ ממיקומךדרוש/ה tier 2 - technical support לצוות הפיתוח משרה מלאה בפתח תקווה חברת טכנולוגיה המספקת מוצר תשתית להפצת מסרים לארגונים, מגייסת תומך/ת טכני ברמת...29/06/2025ראשון לציון, 12.53 ק"מ ממיקומךרוצה להשפיע באמת? הצטרפו אלינו לניהול פרויקטים הנדסיים עם משמעות! ראשון לציון נמאס לכם להיות עוד בורג במערכת? אם אתם אנשי/נשות pmo שמחפשים משרה עם משמ...15/07/2025תל אביבellersלרשת רפואה טבעית של אחת מהקופות הגדולות מנהל/ת תשתיות מחשוב- 1500 משתמשים 500 תחנות 100 שרתים ניסיון של 5 שנים הסמכת msce המשרה בתל אביב שכר 20 אשמח ל...18/07/2025תל אביבSoliticsAt Solitics, we specialize in real-time data and personalization technology that empowers businesses to make informed, data-driven decisions. Our plat...קצת עלינוMploy הוא לוח דרושים מבוסס AI, שנועד לסייע למחפשי עבודה ולמעסיקים כאחד, תוך יצירת פלטפורמה חדשנית, איכותית המובילה את שוק העבודה בישראל.אנו מאגדים משרות עדכניות מאלפי מקורות בארץ, ומנגישים אותן ביעילות באמצעות סוכן AI חכם שמתאים משרות רלוונטיות למועמדים ומאפשר הגשת מועמדות בלחיצת כפתור.הפלטפורמה שלנו מציעה התאמות משרות מבוססות בינה מלאכותית עם אחוז התאמה אישי, קבוצות WhatsApp ייעודיות לפי תחום, ואפליקציה מתקדמת שמאפשרת חיפוש ושליחת קורות חיים מכל מקום ובכל זמן.Mploy אצלכם בוואטסאפ✨ רוצים להתעדכן בכל המשרות הכי שוות ישר לנייד?הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ שלנו וקבלו את כל ההצעות המתאימות - בלי לחפש, ובלי לפספס. מחכים לכם! 📱😊

Mploy

הצעות עבודה דומות

  • תומך/ת טכני/ת IT Support / Helpdesk

    • תל אביב
    מחלקת מערכות המידע של מגדל שוקי הון מחפשת תומך/ת טכני/ת (IT Support / Helpdesk) שיצטרף/תצטרף לצוות בתל אביב 💻 התפקיד כולל: מתן תמיכה טכנית פרונטלית ומרוחקת בתחומי חומרה, תוכנ…
    • לפני 16 ימים
  • Helpdesk Technician

    • תל אביב
    RADCOM (Nasdaq: RDCM) is a leading expert in 5G ready cloud-native, network intelligence solutions for telecom operators transitioning to 5G. The RADCOM Network Intelligence suite …
    • לפני חודש
  • Helpdesk

    • בת ים
    הזדמנות מעולה לבוגרי קורסים תחילת הדרך שלך בעולם ה-it! משרת helpdesk מיקום: בת ים סיימת קורס בתחום התמיכה הטכנית או ה-it? רוצה לצבור ניסיון אמיתי ולהיכנס לעולם הטכנולוגיה? אנחנו מח…
    • לפני חודש