Office Administrator and Personal Assistant

  • תל אביב
  • זמנית
  • משרה מלאה
  • לפני חודש
Sygnia is a top tier cyber technology and services company, providing consulting and incident response support for organizations worldwide. Sygnia works with companies to proactively build their cyber resilience and to respond and defeat attacks within their networks. It is the trusted advisor and cyber security service provider of IT and security teams, senior managements, and boards of top organizations worldwide, including Fortune 100 companies.The company draws on top talent from the ranks of elite military technology units and from across the cyber industry and has some of the world's top talents in cyber security. Described by Forbes as a “cyber security delta force”, Sygnia applies technological supremacy, digital combat experience, data analytics and a business-driven mindset to cyber security, enabling organizations to excel in the age of cyber.We are looking for a detail-oriented Office Administrator and Personal Assistant to the CEO, to support the daily operations of our office. This is a temporary position for a period of 8 months, ideal for someone with strong organizational and communication skills who enjoys working in a fast-paced environment.Key Responsibilities:
  • Manage the CEO's calendar and meetings.
  • Support the CEO in day-to-day administrative tasks.
  • Welcome and assist guests and answer and screen incoming calls
  • Manage and order office supply and manage vendor relationships for regular inspections, repairs, and ongoing office maintenance.
  • Maintain the overall office appearance including kitchens and public areas
  • Being the go-to person for every need that arises in the office
  • Help coordinating transportations to employees, guests, or client
  • Manage domestic and international shipments.
  • Assist and support any operational task that arise, including tasks from other departments
  • Assist People Team with all aspects of employees onboarding and offboarding process
Requirements:
  • At least 2 years of experience as office admin or personal assistant.
  • High-level English skills (written and spoken) are a must. You should be comfortable drafting emails, speaking in meetings, and interacting with international colleagues with fluency and confidence.
  • Strong organizational skills and attention to detail
  • Comfortable using Microsoft Office (like Word, Excel, Outlook)
  • Able to work independently and as part of a team
הגש מועמדות באתר החברהמשרות דומות שיכולות לעניין אותך01/07/2025רמת החייל, 5.87 ק"מ ממיקומךתיאור התפקיד: לארגון מוביל דרושה מנהלת משרד אחראית, מסודרת ובעלת תודעת שירות גבוהה, שתהיה אחראית על ניהול שוטף של המשרד ותתמוך בהנהלה ובמחלקת משאבי אנ...16/07/2025תל אביבבונוסתיאור משרה- ניהול משרד, ניהול יומן המנכ"ל, שירות לקוחות - מענה טלפוני, משימות אדמיניסטרטיביות ותפעוליות שונות. דרישות התפקיד-
  • ניסיון בתפקיד אדמיניסט...
18/07/2025תל אביבלחברה במרכז ת"א אנחנו מחפשים מנהל/ת משרד לסביבה צעירה, מקצועית ונעימה - עם אחלה תנאים ושכר של כ־10K ימים א-ה בין השעות 8:30-17:30, ללא שישי! מה בתפק...18/07/2025תל אביבמה בתפקיד? ניהול יומנים מורכבים, תיאום פגישות, טיפול בלידים במערכת CRM, סיוע בהפקת הצעות מחיר, דוחות ומכרזים, ניתוח נתוני מכירות,הזמנות רכש ומעקב שוטף...18/07/2025רמת החייל, 5.87 ק"מ ממיקומךהמשרד הינו משרד בוטיק שעוסק בתחום האזרחי-מסחרי (ליטיגציה, נדל"ן וחדלות פירעון) התפקיד כולל: מתן מענה טלפוני לפניות, טיפול במיילים,עבודה על מערכת "נט ה...22/07/2025תל אביבלזרוע חדשנות של ארגון בריאותי דרוש/ה מנהל/ת אדמיניסטרטיבית עם זיקה חזקה להנהלת חשבונות. משרה היברידיתהתפקיד כולל: טיפול בספקים טיפול בדרישות תשל...23/06/2025מרכז, 1.88 ק"מ ממיקומךדרוש/ה מנהל/ת משרד ואדמיניסטרציה מרכז הארץ תפקיד מפתח עם אחריות מלאה על תפעול המשרד וניהול צוות!שעות עבודה: א'-ה' 07:0016:30שכר: כ-12,000 ב...29/06/2025פתח תקווה, 9.99 ק"מ ממיקומךלחברה טכנולוגית דרוש/ה מנהל/ת אדמיניסטרציה -ניסיון אדמיניסטרטיבי - חובה! -ניסיון/ידע בהנהלת חשבונות - יתרון משמעותי! -ניסיון/רקע ברכש - יתרון! אזור...10/07/2025הוד השרון, 12.01 ק"מ ממיקומךglobal system and security manager מיקום המשרה: הוד השרוןאנחנו מחפשים מנהל/ת מערכות ואבטחת מידע גלובלי/ת מנוסה, אסטרטגי/ת וחזוני/ת, להובלה ופיתוח ...קצת עלינוMploy הוא לוח דרושים מבוסס AI, שנועד לסייע למחפשי עבודה ולמעסיקים כאחד, תוך יצירת פלטפורמה חדשנית, איכותית המובילה את שוק העבודה בישראל.אנו מאגדים משרות עדכניות מאלפי מקורות בארץ, ומנגישים אותן ביעילות באמצעות סוכן AI חכם שמתאים משרות רלוונטיות למועמדים ומאפשר הגשת מועמדות בלחיצת כפתור.הפלטפורמה שלנו מציעה התאמות משרות מבוססות בינה מלאכותית עם אחוז התאמה אישי, קבוצות WhatsApp ייעודיות לפי תחום, ואפליקציה מתקדמת שמאפשרת חיפוש ושליחת קורות חיים מכל מקום ובכל זמן.Mploy אצלכם בוואטסאפ✨ רוצים להתעדכן בכל המשרות הכי שוות ישר לנייד?הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ שלנו וקבלו את כל ההצעות המתאימות - בלי לחפש, ובלי לפספס. מחכים לכם! 📱😊

Mploy

הצעות עבודה דומות

  • Office Manager & HR Administrator

    • תל אביב
    • ₪ 12,000 per month
    **Penlink is a global leader in digital intelligence solutions. Our advanced technologies simplify complex data, empowering public safety organizations to make informed decisions q…
    • לפני 11 ימים
  • System Administrator

    • תל אביב
    system administrator (מרכז הארץ) לחברת it ותיקה (one-stop shop לשירותי מחשוב) דרוש/ה system administrator תותח/ית. מה עושים: תמיכה ב־hw/sw בתחנות קצה ושרתים, עבודה מרחוק + יציאה …
    • לפני 9 ימים
  • IT Support Administrator

    • תל אביב
    We are seeking a proactive and skilled IT Support Administrator to manage and support our IT environment. The role encompasses the management of users, systems, and processes acros…
    • לפני חודש