Office Manager & HR Administrator

  • תל אביב
  • ₪ 12,000 per month
  • משרה קבועה
  • משרה מלאה
  • לפני 11 ימים
**Penlink is a global leader in digital intelligence solutions. Our advanced technologies simplify complex data, empowering public safety organizations to make informed decisions quickly and effectively. We believe in the power of data-driven intelligence to accelerate clarity in decision-making for global security, strategic operations, and the most critical missions. Headquartered in the US with offices worldwide.**We are seeking a highly organized and proactive Office Manager & HR Administrator to join our team temporarily as a maternity leave replacement. The role is central to ensuring the smooth day-to-day operations of our office while providing essential support to the HR department and all company teams**Key Responsibilities**Office Management
  • Oversee day-to-day office operations to ensure a professional, efficient, and welcoming environment.
  • Manage office inventory, including supplies, kitchen stock, and equipment; coordinate procurement as needed.
  • Supervise and coordinate the cleaning staff to maintain a high standard of cleanliness and order.
  • Liaise with vendors, service providers, and building management to ensure seamless facility operations.
  • Handle travel arrangements and logistics for employees, guests, or company events when required.
Administrative Support
  • Provide administrative assistance and calendar management for senior management.
  • Manage meeting room bookings, coordinate internal events, and support company-wide initiatives.
  • Act as the primary point of contact for all general office inquiries and needs.
  • Assist with onboarding processes for new employees
  • Support employee welfare, including company events, HH, and wellness activities.
Requirements:
  • High service orientation and a “can-do” attitude with excellent interpersonal skills.
  • Fluent English (both written and spoken).
  • Proficiency in Outlook and Microsoft Office Suite (Word, Excel, PowerPoint).
  • Strong organizational skills and attention to detail.
  • Ability to multitask and prioritize in a dynamic environment.
  • Previous experience in office management or HR administration - an advantage.
הגש מועמדות באתר החברהמשרות דומות שיכולות לעניין אותך26/05/2025תל אביבהזדמנות מעולה!! לעבוד בתפקיד מגוון, מעניין ודינמי בשעות נוחות וגמישות בצוות קטן , סופר איכותי וסביבת עבודה נעימהלתפקיד אדמיניסטרטיבי מגוון דרושה עו...14/07/2025שרון, 14.37 ק"מ ממיקומךלחברה יזמית ודינמית באזור השרון דרושה מנהלת משרד לתפקיד משמעותי הכולל ניהול יומן, תיאומים מול גורמים בארץ ובחו"ל, ותמיכה שוטפת בהנהלה הבכירה.*מה ...09/08/2025חולון, 7.75 ק"מ ממיקומךTlalimאם אתם חרוצים ומעוניינים ללמוד את התחום של סחר בינלאומי ויש לכם אנגלית טובה שליטה טובה בהכנת טבלאות אקסל עם נוסחאות
את השאר נלמד אתכם גמישות בהיקף ה...23/08/2025תל אביב✔️ שכר מתגמל נע בין 12,000-10,000 ש"ח ✔️ קליטה מיידית כעובדי חברה ✔️ תנאים מצוינים מהיום הראשון12/08/2025פתח תקווה, 9.99 ק"מ ממיקומךא.ד.ו.ק דאיו-טק בע״מAbout the job Come Join us! You will design, organize, and modify the company`s customer computer systems, storage, cybersecurity solutions. We are lo...20/08/2025כל הארץאנחנו מחפשים כוכבים אדמיניסטרטיביים למגוון תפקידי אדמיניסטרציה, פקידות ובק-אופיס בחברות המובילות והאיכותיות ביותר באזור המרכז 🌟שכר ותנאים מעולים במ...08/07/2025הרצליה, 10.43 ק"מ ממיקומךמנהל/ת משרדwe are hiring!
  • חברה טכנולוגית ותיקה ודינמית
  • סביבת עבודה נעימה ומשפחתית
  • משרה מלאה מהמשרדים
  • בהרצליה פיתוח 9:00-18:00
  • נ...
01/08/2025ראשון לציון, 12.53 ק"מ ממיקומךדרושה עוזרת אישית/מנהלת משרד למנכ"ל מפעל מוצרי פרסום מסודר ורציני בראשל"צ, אזה"ת חדש.שכר (ברוטו): כ-9,500 ש"ח בחודש. עברית, אנגלית - חובה. שליטה אקס...08/07/2025הרצליה, 10.43 ק"מ ממיקומךמנהל/ת משרדwe are hiring!
  • חברה טכנולוגית ותיקה ודינמית.
  • סביבת עבודה נעימה ומשפחתית.
  • משרה מלאה מהמשרדים בהרצליה פיתוח 9:00-18:00...
קצת עלינוMploy הוא לוח דרושים מבוסס AI, שנועד לסייע למחפשי עבודה ולמעסיקים כאחד, תוך יצירת פלטפורמה חדשנית, איכותית המובילה את שוק העבודה בישראל.אנו מאגדים משרות עדכניות מאלפי מקורות בארץ, ומנגישים אותן ביעילות באמצעות סוכן AI חכם שמתאים משרות רלוונטיות למועמדים ומאפשר הגשת מועמדות בלחיצת כפתור.הפלטפורמה שלנו מציעה התאמות משרות מבוססות בינה מלאכותית עם אחוז התאמה אישי, קבוצות WhatsApp ייעודיות לפי תחום, ואפליקציה מתקדמת שמאפשרת חיפוש ושליחת קורות חיים מכל מקום ובכל זמן.Mploy אצלכם בוואטסאפ✨ רוצים להתעדכן בכל המשרות הכי שוות ישר לנייד?הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ שלנו וקבלו את כל ההצעות המתאימות - בלי לחפש, ובלי לפספס. מחכים לכם! 📱😊

Mploy

הצעות עבודה דומות

  • Office Administrator and Personal Assistant

    • תל אביב
    Sygnia is a top tier cyber technology and services company, providing consulting and incident response support for organizations worldwide. Sygnia works with companies to proactive…
    • לפני חודש
  • Office Manager & Operations Specialist

    • תל אביב
    IntellForce is a young and fast-growing company that specializes in global E-commerce products. Our expertise lies in inventing, developing, designing, and promoting our unique, …
    • לפני חודש
  • Operations and HR Manager

    • תל אביב
    Fintastic is building the most advanced and scalable FP&A platform on the market, already replacing legacy solutions at industry leaders in the US and Europe. We're looking for a…
    • לפני 27 ימים