one Taldor מגייסת מנהל/ת מוקד שירות ותמיכה דיגיטלית

  • חיפה באר שבע
  • משרה קבועה
  • משרה מלאה
  • לפני 14 ימים
פרטי מגייס/ת המשרה:תיאור המשרה:למוקד שירות טלפוני גדול בפריסה ארצית דרוש/ה מנהל/ת מוקד מנוסה לניהול שני אתרים (באר שבע וחיפה).
התפקיד כולל אחריות כוללת על ניהול, פיקוח ובקרת איכות השירות, הובלת צוותים והטמעת שירותים ותהליכים דיגיטליים חדשים.
תחומי אחריות:
ניהול שוטף של פעילות המוקד, הצבת יעדים ובקרה על ביצועם.
בקרה על מדדי ביצוע (KPIs) ושמירה על סטנדרט שירות גבוה.
ניהול ופיקוח על ספק מיקור חוץ וצוותי ניהול מרובי אתרים.
ניתוח ומיפוי פניות הציבור לשיפור חוויית המשתמש.
הובלת פרויקטים והטמעת שירותים חדשים.דרישות המשרה:ניסיון של 4 שנים בניהול פרוייקטים
ניסיון ניהולי משמעותי במוקדי שירות טלפוניים מרובי עמדות.
ניסיון בניהול ספקי מיקור חוץ וצוותים מרובי אתרים.
היכרות עם עולמות השירות והשירות הדיגיטלי והטמעת תהליכים חדשים.
יכולת ניתוח נתונים והפקת תובנות לשיפור ביצועים.
יכולת הובלה והנעת צוותים בסביבה מרובת ממשקים.
אוריינטציה דיגיטלית גבוהה.מעבר למשרות דומות בתחומים:משרה מספר 9504573הגדילו את החשיפה שלכם למגייסים עם מנוי ProJobsאלפי מגייסים מחפשים אתכם במאגר הפרופילים בג'וב מאסטר, הגדילו את החשיפה שלכם עד פי 4 באמצעות מנוי ProJobsניתן לבטל את המנוי בכל עתעל החברה:טלדור מערכות מחשביםגודל חברה: 1001-5000תעשייה: טכנולוגית מידע ושירותיםטלדור מהחברות המובילות באספקת פתרונות עסקיים וטכנולוגיים בתחומי התוכנה, החומרה, התקשורת ומיקור חוץ. החברה נסחרת בבורסה לניירות ערך בתל אביב: 78% ממני...

ג’וב מאסטר

הצעות עבודה דומות

  • מנהל/ת מוקד תמיכה טכנית

    • חיפה
    • באר שבע
    תיאור המשרה: לארגון ממשלתי גדול דרוש/ה מנהל/ת מוקד תמיכה ממשלתי הפועל בשני אתרים: חיפה ובאר-שבע. לצורך הובלת הפעילות נדרש/ת מנהל/ת מוקד עתיר/ת ניסיון, האחראי/ת לניהול, פיקוח, בק…
    • לפני 5 שעות