דרוש/ה נציג/ת שירות לקוחות ובקרה הגדרת התפקיד: מתן מענה שירותי ללקוחות (מענה פרונטלי, טלפוני / מייל / אפליקציית הודעות) התפקיד מגוון מאוד ועוסק בנושאים רבים ומעניינים הקשורים בשירות לקוחות, מידע הקשור לים וליאכטות. טיפול בשליחת חיובים, גביית כספים והנפקת חשבוניות. ניהול תקלות ומפגעים ניתוב התקלה לגורם הרלוונטי ומעקב עד גמר טיפול והחזרת משוב לפונה. תיאום והכנת הסכמים. הקמת וניהול תיקי לקוח - עדכונים, תיעוד התנהלות מול הלקוח, שמירת מסמכים והתכתבויות. ממשקים ותאום מול המחלקות השונות בחברה. ביצוע תהליכי בקרת איכות במערכת. דרישות: אוריינטציה שירותית גבוהה חובה. נכונות לטווח ארוך אחריות אישית תשומת לב לפרטים יכולת לעבודה מול מספר גורמים בו זמנית שליטה ביישומי OFFICE אנגלית ברמה טובה כתיבה ודיבור ניסיון קודם בשרות לקוחות ייתרון יכולת עבודה עם מחשב, הכרות עם מערכת פריורטי - יתרון