דרוש/ה מנהל/ת מוקד שירות לקוחות ותפעול

  • יפו
  • משרה קבועה
  • משרה מלאה
  • לפני 11 ימים
תיאור המשרה:דרוש/ה מנהל/ת מוקד שירות לקוחות ותפעול במוקד תיירות.
תפקיד ניהולי משמעותי, דינאמי ובעל השפעה רחבה על חוויית הלקוח.
תיאור התפקיד:
  • ניהול מוקד שירות לקוחות הכולל צוותי טיפול בביטולים, שינויים בהזמנות, ומענה טלפוני וכתוב
  • אחריות על זמני תגובה, איכות שירות, ושיפור מתמיד בחוויית הלקוח
  • ניהול והנעת צוותים, כולל עבודה מרחוק, אכיפת נהלי עבודה ומדידה שוטפת של תפוקות
  • מינוף השירות להזדמנויות מכירה
  • עדכון והטמעת נהלים שוטפים תוך עבודה צמודה עם ממשקים פנימיים
דרישות המשרה:דרישות התפקיד:
  • ניסיון קודם כמנהלת מוקד שירות לקוחות - חובה
  • היכרות מעמיקה עם מערכות אמדאוס, ALP, MORE, CRM - חובה
  • ניסיון בעולם התיירות - חובה
  • שליטה גבוהה בעברית ואנגלית
  • ידע בתוכנות Office - יתרון
  • כישורי ניהול, יחסי אנוש מעולים, גישה שירותית וראייה מערכתית
היקף המשרה:
משרה מלאה (ללא ימי שישי)
נדרשת זמינות בסופי שבוע וחגים למקרים דחופים בלבדמעבר למשרות דומות בתחומים:משרה מספר 9505215הגדילו את החשיפה שלכם למגייסים עם מנוי ProJobsאלפי מגייסים מחפשים אתכם במאגר הפרופילים בג'וב מאסטר, הגדילו את החשיפה שלכם עד פי 4 באמצעות מנוי ProJobs

ג’וב מאסטר

הצעות עבודה דומות

  • מנהל/ת מוקד שירות לקוחות

    • תל אביב
    #ניהול_מוקד_שירות דרוש.ה מנהל.ת מוקד שירות לקוחות הזדמנות להצטרף לארגון בצמיחה מתמדת ולנהל מוקד שירות קטן, מקצועי ומשפחתי (כ-12 נציגים ונציגות). התפקיד כולל הובלה והנעה לעמידה ביעד…
    • לפני חודשיים
  • מנהל/ת מוקד שירות ומידע

    • תל אביב
    לבינת סמך דרוש/ה מנהל/ת מוקד שירות ומידע למוקד קטן, מקצועי ומשפחתי בתל אביב אם יש לכם ניסיון בניהול מוקדים, יכולת להניע צוותים, והבנה עמוקה בשירות לקוחות - זו ההזדמנות שלכם לקחת …
    • לפני 23 ימים