דרוש/ה מנהל/ת מוקד שירות לקוחות ותפעול
- יפו
- משרה קבועה
- משרה מלאה
תפקיד ניהולי משמעותי, דינאמי ובעל השפעה רחבה על חוויית הלקוח.
תיאור התפקיד:
- ניהול מוקד שירות לקוחות הכולל צוותי טיפול בביטולים, שינויים בהזמנות, ומענה טלפוני וכתוב
- אחריות על זמני תגובה, איכות שירות, ושיפור מתמיד בחוויית הלקוח
- ניהול והנעת צוותים, כולל עבודה מרחוק, אכיפת נהלי עבודה ומדידה שוטפת של תפוקות
- מינוף השירות להזדמנויות מכירה
- עדכון והטמעת נהלים שוטפים תוך עבודה צמודה עם ממשקים פנימיים
- ניסיון קודם כמנהלת מוקד שירות לקוחות - חובה
- היכרות מעמיקה עם מערכות אמדאוס, ALP, MORE, CRM - חובה
- ניסיון בעולם התיירות - חובה
- שליטה גבוהה בעברית ואנגלית
- ידע בתוכנות Office - יתרון
- כישורי ניהול, יחסי אנוש מעולים, גישה שירותית וראייה מערכתית
משרה מלאה (ללא ימי שישי)
נדרשת זמינות בסופי שבוע וחגים למקרים דחופים בלבדמעבר למשרות דומות בתחומים:משרה מספר 9505215הגדילו את החשיפה שלכם למגייסים עם מנוי ProJobsאלפי מגייסים מחפשים אתכם במאגר הפרופילים בג'וב מאסטר, הגדילו את החשיפה שלכם עד פי 4 באמצעות מנוי ProJobs
ג’וב מאסטר