מנהלת חשבונות סוג 3 + אדמיניסטרציה
- חדרה
- משרה קבועה
- משרה מלאה
- הפקת דוחות כספיים שוטפים למעקב ובקרה
- הכנת שכר חודשי לעובדים כולל קליטות, סיומים, חישובי שכר, ניכויים, חופשות ודוחות סוציאליים
- עבודה שוטפת מול מנהלת משאבי אנוש ומנהלים בארגוןדרישות המשרה:- תעודת הנהלת חשבונות סוג 3 - חובה
- ניסיון של לפחות 3 שנים בתפקיד דומה
- ניסיון בעבודה עם תוכנות הנהלת חשבונות ושכר (עדיפות לחשבשבת / ריווחית / מכפל / Priority)
- שליטה טובה ביישומי Office, במיוחד Excel
- אחריות, סדר, ארגון ויכולת עבודה עצמאית
- יחסי אנוש טובים ותודעת שירות גבוההמעבר למשרות דומות בתחומים:משרה מספר 9514766הגדילו את החשיפה שלכם למגייסים עם מנוי ProJobsאלפי מגייסים מחפשים אתכם במאגר הפרופילים בג'וב מאסטר, הגדילו את החשיפה שלכם עד פי 4 באמצעות מנוי ProJobs
ג’וב מאסטר