רפרנט/ית סיוע טכני- IT

  • ירושלים
  • משרה קבועה
  • משרה מלאה
  • לפני יומיים
מתן סיוע טכני טלפוני לפניות של לקוחות הכוללים תמיכה במוצרי WEB ובתוכנות ייעודיות בסביבת WINDOWS.
במסגרת התפקיד נדרשת יכולת איתור תקלות חומרה ותוכנה, ליווי לקוחות, תודעת שירות גבוהה, יכולת עבודה תחת לחץ ויכולת עבודה בצוות.דרישות:
שליטה במערכת ההפעלה WINDOWS + ידע בתקשורת מחשבים.
ידע באיתור תקלות חומרה ותוכנה.
יכולת למידה, דייקנות וסובלנות לצורך מתן תמיכה טלפונית.
עבודה מסודרת תוך חשיבה אנליטית וכושר ביטוי.
יכולת טכנית לפתרון בעיות.היקף משרה: משרה מלאהקוד משרה: 18253

ג'ובנט

הצעות עבודה דומות

  • חברת one Taldor מגייסת תומך/ת טכני/ת לגוף ממשלתי

    • ירושלים
    חברת one Taldor מגייסת תומך/ת טכני/ת לגוף ממשלתי התפקיד כולל: מתן תמיכה טלפוני ופרונטלי עבודה עם Active Directory/ Exchange ניהול משתמשים והרשאות, ביצוע התקנות והטמעת מערכות\אפליק…
    • לפני 4 שעות
  • 55 ש"ח לשעה מוקדן/נית למשל"ט טכני בירושלים

    • ירושלים
    • ₪ 55.00 per hour
    תיאור המשרה: קבוצת אלקטרה מגייסת מוקדנים/יות למוקד מבצעי טכני באלקטרה; תיאור התפקיד :טיפול מקיף, מהיר ואפקטיבי מקצה לקצה בקריאות המתקבלות, הקפצת הכוחות בשטח וליווי הסיירים עד ס…
    • לפני 19 ימים
  • תומך/ת טכני/ת בדלפק סיוע - ירושלים

    • ירושלים
    מסייע/ת למשתמשים בהתגברות על תקלות תפעול מחשוביות במשרד במערכות פנימיות וחיצוניות וטיפול בציוד. הגדרה של מדפסות וטיפול בתקלות הדפסה וסריקה. מתן תמיכה טלפונית למשתמשים – יכולת ניה…
    • לפני 30 ימים