רפרנט/ית סיוע טכני- IT
- ירושלים
- משרה קבועה
- משרה מלאה
במסגרת התפקיד נדרשת יכולת איתור תקלות חומרה ותוכנה, ליווי לקוחות, תודעת שירות גבוהה, יכולת עבודה תחת לחץ ויכולת עבודה בצוות.דרישות:
שליטה במערכת ההפעלה WINDOWS + ידע בתקשורת מחשבים.
ידע באיתור תקלות חומרה ותוכנה.
יכולת למידה, דייקנות וסובלנות לצורך מתן תמיכה טלפונית.
עבודה מסודרת תוך חשיבה אנליטית וכושר ביטוי.
יכולת טכנית לפתרון בעיות.היקף משרה: משרה מלאהקוד משרה: 18253
ג'ובנט