Team Assistant
- תל אביב
- משרה קבועה
- משרה מלאה
- Administrative assistance and support to the Office Head, the Executive Team Assistant, and other office professionals, ensuring the office is operating smoothly
- Calendar scheduling; arranging meetings and conference calls
- Coordinating travel arrangements
- Preparing expense reports
- Receptionist responsibilities including hosting office guests and answering in-bound phone calls & emails
- Maintenance of contacts, office files and reports
- Assist with managing and maintaining IT infrastructure
- Manage office budget, supplies inventory and place orders as necessary, both directly and online.
- Maintenance of a tidy and orderly office
- Organization of Team Wellness activities - birthdays, events around the Chagim etc.
- Support the organization of our annual conference, a very high branded event, attended by a couple of hundred of top industry professionals.
- Liaison with teams across the global offices: legal, finance, investment, marcomm, creative services etc.
- Must be fluent in both English and Hebrew (business level)
- At least five years' experience in a dynamic and changing environment - in a global company, advantage
- Experience in managing multiple priorities, administrative coordination, and logistics
- Microsoft application proficiency (Excel, PowerPoint, etc.)
- A problem solver, quick thinker, and assertive executer
- A multi-tasker who thrives under pressure and enjoys working within a team
- Strong attention to detail and highly developed organizational skills
- Ability to exercise discretion and maintain confidentiality
- Excellent inter-personal skills, political savvy, and good resource management, who works with enthusiam
- High level of discretion and trust
- Bachelors degree - an advantage
פתיחת כרטיסי עבודה במערכת ממוחשבת
תיאום טיפולים וה...21/05/2025קריית אונו, 8.02 ק"מ ממיקומך** מכירה את הסוכן המגייס ואוכל לעזור עם שאלות בסיסיות - אך קורות חיים יש לשלוח רק למייל הרשום מטה **דרוש/ה פקיד/ת ביטוח רכב לסוכנות ביטוח מובילה בקר...02/05/2025רמת גן, 4.47 ק"מ ממיקומךדרוש/ה מזכיר/ה לחברת השקעות סופר איכותית.משרה מלאה משרדים יוקרתיים ברג 11,000 * לפרטים נוספים שלחו קורות חיים : מייל - |* לפנייה למשרה יש להגיש...01/07/2025גבעתיים, 2.95 ק"מ ממיקומךהתפקיד כולל: טיפול במיילים, ניהול יומן, ;ניהול ותפעול משרד שוטף. טיפול בחשבוניות, רכש ותעודות משלוח. עבודה מול ספקים / קבלנים. ניהול ודאגה לצוות האתר...01/07/2025רמת החייל, 5.87 ק"מ ממיקומךתיאור התפקיד: לארגון מוביל דרושה מנהלת משרד אחראית, מסודרת ובעלת תודעת שירות גבוהה, שתהיה אחראית על ניהול שוטף של המשרד ותתמוך בהנהלה ובמחלקת משאבי אנ...28/04/2025פתח תקווה, 9.99 ק"מ ממיקומךדרוש/ה פקיד/ת שירות לחברה מובילה וותיקה בתחום הציוד למטבחים המוסדיים בפתח תקווה!עבודה במוקד השירות, משרה מלאה.ניסיון בתוכנת פריוריטי יתרון.תנאי...14/06/2025תל אביבהיי, אנחנו צוות בית החולים רפאל מחפשים מזכירת חדרי ניתוח. כזאת שתבוא עם הלב והנשמה,אוהבת אדם,סבלנית וסובלנית , בעלת חוסן נפשי עם זיקה ואהבה לעולם הרפו...18/07/2025ראשון לציון, 12.53 ק"מ ממיקומךהיקף משרה I א'-ה' בין השעות 17:30-9:00, גמישות לשעות נוספות שכר גלובלי 8.5K-9K,תלוי ניסיון והתרשמות! התפקיד כולל ליווי לקוחות בתהליך קבלת הלוואה לרכב:...קצת עלינוMploy הוא לוח דרושים מבוסס AI, שנועד לסייע למחפשי עבודה ולמעסיקים כאחד, תוך יצירת פלטפורמה חדשנית, איכותית המובילה את שוק העבודה בישראל.אנו מאגדים משרות עדכניות מאלפי מקורות בארץ, ומנגישים אותן ביעילות באמצעות סוכן AI חכם שמתאים משרות רלוונטיות למועמדים ומאפשר הגשת מועמדות בלחיצת כפתור.הפלטפורמה שלנו מציעה התאמות משרות מבוססות בינה מלאכותית עם אחוז התאמה אישי, קבוצות WhatsApp ייעודיות לפי תחום, ואפליקציה מתקדמת שמאפשרת חיפוש ושליחת קורות חיים מכל מקום ובכל זמן.Mploy אצלכם בוואטסאפ✨ רוצים להתעדכן בכל המשרות הכי שוות ישר לנייד?הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ שלנו וקבלו את כל ההצעות המתאימות - בלי לחפש, ובלי לפספס. מחכים לכם! 📱😊
Mploy