Technical Support

  • הרצליה
  • משרה קבועה
  • משרה מלאה
  • לפני חודש
**Ceragon is the global innovator and leading solutions provider of end-to-end wireless connectivity, specializing in transport, access, and AI-powered managed & professional services. Through our commitment to excellence, we empower customers to elevate operational efficiency and enrich the quality of experience for their end users.Our customers include service providers, utilities, public safety organizations, government agencies, energy companies, and more, who rely on our wireless expertise and cutting-edge solutions for 5G & 4G broadband wireless connectivity, mission-critical services, and an array of applications that harness our ultra-high reliability and speed. Ceragon solutions are deployed by more than 600 service providers, as well as more than 1,600 private network owners, in more than 130 countries.Through our innovative, end-to-end solutions, covering hardware, software, and managed & professional services, we enable our customers to embrace the future of wireless technology with confidence, shaping the next generation of connectivity and service delivery.Ceragon delivers extremely reliable, fast to deploy, high-capacity wireless solutions for a wide range of communication network use cases, optimized to lower TCO through minimal use of spectrum, power, real estate, and labor resources - driving simple, quick, and cost-effective network modernization and positioning Ceragon as a leading solutions provider for the “connectivity everywhere” era.Ceragon is seeking a technically adept individual to deliver front-line support to our employees. The ideal candidate will possess a robust blend of technical skills and customer service capabilities, and should be deeply passionate about technology with a customer-first mindset. This role demands patience and the ability to engage positively with users.What Will You Do as Part of The Role?
  • Respond to incidents and service requests from end-users by adhering to established procedures and protocols.
  • Install, configure, and manage computer hardware, operating systems, and applications.
  • Troubleshoot system and network issues, identifying and resolving hardware or software problems effectively.
  • The position requires full-time on-site presence, Sunday-Thursday on 9:00-18:00.
**Job Requirements**What does it Required From You?
  • 2-4 years of experience in Technical Support within a global organization.
  • Knowledge in set-upping laptops/ desktops Hardware.
  • Familiarity with Active Directory, SCCM, LAPS, and BitLocker encryption is a plus.
  • Experience in installing and troubleshooting Microsoft OS M365 apps and third-party applications.
  • Excellent documentation skills with the ability to think creatively and solve problems innovatively.
  • Proficiency in English, both written and spoken, is mandatory.
  • Basic knowledge of network protocols including DNS, DHCP, and TCP/IP.
  • Outstanding customer service orientation.
  • Experience with MAC(Apple) will be advantageous - An advantage.
  • Essential skills include installation and troubleshooting of:
  • Windows client systems across all versions.
  • Hardware and software malfunctions.
  • Printer and mobile device issues.
הגש מועמדות באתר החברהמשרות דומות שיכולות לעניין אותך23/06/2025מרכז, 17.93 ק"מ ממיקומךמומחה/ית אבטחת מידע במרכז (משרה מס. 821649)תיאור המשרה לחברת it מובילה דרוש/ה professional services אבטחת מידע מנוסה למשרה מלאה באזור המרכז, כול...10/07/2025פתח תקווה, 6.21 ק"מ ממיקומךדרוש/ה נציג/ת תמיכה טכנית tier 2 פתח תקווה!חברה טכנולוגית מובילה בתחום תשתיות התקשורת לארגונים מגייסת tier 2 technical support לצוות הפיתוח!מה ...09/07/2025פתח תקווה, 6.21 ק"מ ממיקומךדרוש/ה tier 2 - technical support לצוות הפיתוח משרה מלאה בפתח תקווה חברת טכנולוגיה המספקת מוצר תשתית להפצת מסרים לארגונים, מגייסת תומך/ת טכני ברמת...11/07/2025תל אביב, 16.1 ק"מ ממיקומךמהנדס/ת / הנדסאי/ת מכונות / חומרים תמיכה טכנולוגית ומכירות לחברות מובילות בתחום שיווק חומרי גלם וציוד טכנולוגי מתקדם לייצור pcb, מעגל מודפס דרוש/ה מ...16/07/2025תל אביב, 16.1 ק"מ ממיקומךFiverr**We are looking for an iOS Engineer to join our Mobile group. You will be responsible for development and maintenance of the Fiverr iOS application a...16/07/2025רעננה, 12.49 ק"מ ממיקומךIntegress, Inc.****About AllCloud**AllCloud is a global professional services company that provides organizations with cloud enablement and transformation tool...17/07/2025כפר סבא, 10.08 ק"מ ממיקומךדרושים תומכים טכניים ל-help desk בכפר סבא! 📣אנחנו מגייסים תומכים/ות טכניים/ות לצוות ה-help desk שלנו בכפר סבא. זוהי הזדמנות מצוינת להשתלב בחברה מו...17/07/2025תל אביב, 16.1 ק"מ ממיקומךCOM-C-TECH LTDLocation: Herzliya, Full time.We're Com-C-Tech. we're looking for an IT Support technician to join our team.What's the job?Y...17/07/2025תל אביב, 16.1 ק"מ ממיקומךFrontegg**Technical Support Associate**Frontegg provides blazing-fast E2E integration of a powerful user management infrastructure designed for modern a...קצת עלינוMploy הוא לוח דרושים מבוסס AI, שנועד לסייע למחפשי עבודה ולמעסיקים כאחד, תוך יצירת פלטפורמה חדשנית, איכותית המובילה את שוק העבודה בישראל.אנו מאגדים משרות עדכניות מאלפי מקורות בארץ, ומנגישים אותן ביעילות באמצעות סוכן AI חכם שמתאים משרות רלוונטיות למועמדים ומאפשר הגשת מועמדות בלחיצת כפתור.הפלטפורמה שלנו מציעה התאמות משרות מבוססות בינה מלאכותית עם אחוז התאמה אישי, קבוצות WhatsApp ייעודיות לפי תחום, ואפליקציה מתקדמת שמאפשרת חיפוש ושליחת קורות חיים מכל מקום ובכל זמן.Mploy אצלכם בוואטסאפ✨ רוצים להתעדכן בכל המשרות הכי שוות ישר לנייד?הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ שלנו וקבלו את כל ההצעות המתאימות - בלי לחפש, ובלי לפספס. מחכים לכם! 📱😊

Mploy

הצעות עבודה דומות

  • Technical Support Specialist

    • הרצליה
    Technical Support Specialist - Join a Large, Well-Known, and Stable Company Requirements: Graduate of one of the following courses: MCSE / MCITP / MCSA / CCNA / CCNP 1 year of…
    • לפני חודש
  • Technical Service and Support

    • רעננה
    Keysight Technologies Israel is looking for a motivated and energetic person to provide technical services within our Service and Support Organization. Job Description: Respons…
    • לפני חודש
  • Tier 2 - Technical Support Engineer

    • פתח תקווה
    חברת טכנולוגיה חדשנית בתחום הפצת המסרים, מגייסת תומך/ת טכני Tier 2 להצטרפות לצוות הפיתוח - בתפקיד שמשלב עומק טכנולוגי, פתרון תקלות והשפעה ישירה על המוצר. כחלק מהתפקיד: תוביל/י ת…
    • לפני חודש