one Taldor מגייסת מנהל/ת מוקד שירות ותמיכה דיגיטלית

  • המרכז
  • משרה קבועה
  • משרה מלאה
  • לפני 14 ימים
למוקד שירות טלפוני גדול בפריסה ארצית דרוש/ה מנהל/ת מוקד מנוסה לניהול שני אתרים (באר שבע וחיפה).
התפקיד כולל אחריות כוללת על ניהול, פיקוח ובקרת איכות השירות, הובלת צוותים והטמעת שירותים ותהליכים דיגיטליים חדשים.
תחומי אחריות:ניהול שוטף של פעילות המוקד, הצבת יעדים ובקרה על ביצועם.בקרה על מדדי ביצוע (KPIs) ושמירה על סטנדרט שירות גבוה.ניהול ופיקוח על ספק מיקור חוץ וצוותי ניהול מרובי אתרים.ניתוח ומיפוי פניות הציבור לשיפור חוויית המשתמש.הובלת פרויקטים והטמעת שירותים חדשים.דרישות:
ניסיון של 4 שנים בניהול פרוייקטים
ניסיון ניהולי משמעותי במוקדי שירות טלפוניים מרובי עמדות.ניסיון בניהול ספקי מיקור חוץ וצוותים מרובי אתרים.היכרות עם עולמות השירות והשירות הדיגיטלי והטמעת תהליכים חדשים.יכולת ניתוח נתונים והפקת תובנות לשיפור ביצועים.יכולת הובלה והנעת צוותים בסביבה מרובת ממשקים.אוריינטציה דיגיטלית גבוהה.היקף משרה: משרה מלאהקוד משרה: NS 25584

ג'ובנט

הצעות עבודה דומות

  • מנהל/ת מוקד שירות לקוחות

    • ראש העין
    לחברה מובילה בתחומה, המתמחה בשירותים טכנולוגיים מתקדמים לעולם הרכב, דרוש/ה מנהל/ת מוקד שירות לקוחות לתפקיד ניהולי בכיר ומאתגר, עם הזדמנות אמיתית להוביל שינוי, לחדש ולהשפיע. אנחנו …
    • לפני חודש