תומכ/ת טכני/ת

  • ירושלים
  • משרה קבועה
  • משרה מלאה
  • לפני 9 ימים
  • ניסיון באבחון ופתרון תקלות בציוד קצה (מדפסות, סורקים, מחשבים נייחים/ניידים)
  • ידע וניסיון בעבודה עם Active Directory (הקמת משתמשים, הסרת נעילות, טיפול בתקלות)
  • יכולת עבודה בצוות
  • ניסיון במתן שירותי Help Desk בארגון גדול – יתרון
  • ידע במערכות וכלי גיבוי ושחזור תחנות קצה – יתרון
  • ניסיון ביצירת אימג'ים לתחנות קצה – יתרון
  • ידע בתחום התקשורת LAN – יתרון
  • היכרות עם שירותי DHCP, DNS, GPO, הפצות, SCCM – יתרון
  • יכולת כתיבת סקריפטים קצרים – יתרון
היקף משרה: משרה מלאהקוד משרה: 23617

ג'ובנט

הצעות עבודה דומות

  • חברת one Taldor מגייסת תומך/ת טכני/ת לגוף ממשלתי

    • ירושלים
    חברת one Taldor מגייסת תומך/ת טכני/ת לגוף ממשלתי התפקיד כולל: מתן תמיכה טלפוני ופרונטלי עבודה עם Active Directory/ Exchange ניהול משתמשים והרשאות, ביצוע התקנות והטמעת מערכות\אפליק…
    • לפני 7 שעות
  • רפרנט/ית סיוע טכני- IT

    • ירושלים
    מתן סיוע טכני טלפוני לפניות של לקוחות הכוללים תמיכה במוצרי WEB ובתוכנות ייעודיות בסביבת WINDOWS. במסגרת התפקיד נדרשת יכולת איתור תקלות חומרה ותוכנה, ליווי לקוחות, תודעת שירות גבוה…
    • לפני יומיים
  • 55 ש"ח לשעה מוקדן/נית למשל"ט טכני בירושלים

    • ירושלים
    • ₪ 55.00 per hour
    תיאור המשרה: קבוצת אלקטרה מגייסת מוקדנים/יות למוקד מבצעי טכני באלקטרה; תיאור התפקיד :טיפול מקיף, מהיר ואפקטיבי מקצה לקצה בקריאות המתקבלות, הקפצת הכוחות בשטח וליווי הסיירים עד ס…
    • לפני 19 ימים