Support Team Member

  • ראש העין
  • משרה קבועה
  • משרה מלאה
  • לפני חודש
At Kissterra, we are revolutionizing the insurance industry with the world's first Marketing OS - a comprehensive solution tailored to the unique marketing and distribution needs of insurance organizations.Our intelligent solutions combine the power of AI, machine learning, and real-time data to reshape marketing strategies and drive profitable growth for top insurers.Founded in 2015 and headquartered in Israel, Kissterra partners with leading US insurance companies, helping them uncover hidden growth opportunities and optimize their marketing budgets with unparalleled precision and efficiency.We are looking for candidates that will join our Support Team. If you are sharp, curious ,technical-minded, not afraid to learn new stuff, and troubleshoot or figure things out independently, come and join us. The position will support both internal teams (Media Buying, R&D, Product, Customer Success and work with our clients and partners to solve technical and business problems.What will your responsibilities be:
  • Investigating and Resolving Issues - Handle platform bugs, misconfigurations, data discrepancies, and access issues.
  • Cross-Team Support - Act as a point of contact between Support and internal teams (R&D, Product, Business and Analytics) when escalation is needed or when an issue spans multiple areas.
  • External Communication - Respond to client questions or troubleshoot problems related to reporting, integrations (e.g., S2S pixels), or delivery.
  • Monitoring and Triaging - Stay on top of open tickets and alerts - understand what needs escalation and what can be handled independently.
  • Ad Hoc Technical Solutions - Design and deliver quick technical workarounds or configurations to unblock complex flows or edge-case client requirements.
  • Tools and Automation - Write a quick SQL query or build a simple script - or, at the very least, figure out how to use AI tools or existing documentation.
  • Documentation and Repeatability - Help document recurring issues, internal processes, or simple how-tos for others to reuse.
Experience:
  • Previous experience in a support role
  • Ability to collaborate effectively across both technical and business teams
  • Strong analytical and business mindset, with high curiosity and eagerness to learn
  • Familiarity with Python/SQL and code-based queries - an advantage
  • Proactive mindset, with the initiative to identify and address problems without needing constant direction
  • Fast learner with the ability to self-educate, troubleshoot, and experiment to find solutions
  • Clear communicator with the ability to structure thoughts effectively when escalating issues
הגש מועמדותמשרות דומות שיכולות לעניין אותך20/07/2025תל אביבScaleOpsScaleOps, the leader in real-time automated cloud resource management, is revolutionizing how DevOps teams manage their cloud-native application infra...18/07/2025תל אביבSoliticsAt Solitics, we specialize in real-time data and personalization technology that empowers businesses to make informed, data-driven decisions. Our plat...18/07/2025תל אביבScaleOpsScaleOps, the leader in real-time automated cloud resource management, is revolutionizing how DevOps teams manage their cloud-native application infra...20/07/2025תל אביבCirclesAbout Circles:At Circles, we believe in providing emotional support through expert-led, real time support groups. Our transformative group suppo...16/07/2025תל אביבOctupOctup is a real-time, dynamic operations and analytics AI platform purpose-built for 3PLs and eCommerce businesses. We unify data from different data ...16/07/2025ראש העין, 16.1 ק"מ ממיקומךElbit Systems IsraelReal Time Embedded Developerזיהוי דרישה: 4510מיקום גאוגרפי: מרכזחברה: ElbitSystemsעיר: ראש העיןThe drones field is const...16/07/2025תל אביבScaleOps**About Us:**ScaleOps is the leader in real-time automated cloud resource management, helping DevOps teams optimize cloud-native infrastructures...16/07/2025תל אביבOctupOctup is a real-time, dynamic operations and analytics AI platform purpose-built for 3PLs and eCommerce businesses. We unify data from different data ...16/07/2025תל אביבOctupOctup is a real-time, dynamic operations and analytics AI platform purpose-built for 3PLs and eCommerce businesses. We unify data from different data ...קצת עלינוMploy הוא לוח דרושים מבוסס AI, שנועד לסייע למחפשי עבודה ולמעסיקים כאחד, תוך יצירת פלטפורמה חדשנית, איכותית המובילה את שוק העבודה בישראל.אנו מאגדים משרות עדכניות מאלפי מקורות בארץ, ומנגישים אותן ביעילות באמצעות סוכן AI חכם שמתאים משרות רלוונטיות למועמדים ומאפשר הגשת מועמדות בלחיצת כפתור.הפלטפורמה שלנו מציעה התאמות משרות מבוססות בינה מלאכותית עם אחוז התאמה אישי, קבוצות WhatsApp ייעודיות לפי תחום, ואפליקציה מתקדמת שמאפשרת חיפוש ושליחת קורות חיים מכל מקום ובכל זמן.Mploy אצלכם בוואטסאפ✨ רוצים להתעדכן בכל המשרות הכי שוות ישר לנייד?הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ שלנו וקבלו את כל ההצעות המתאימות - בלי לחפש, ובלי לפספס. מחכים לכם! 📱😊

Mploy

הצעות עבודה דומות

  • IT Support Specialist

    • ראש העין
    **Innoviz is looking for an IT Support Specialist to join our ServiceDesk team. You will be responsible for receiving requests for assistance or problem reports from users, perform…
    • לפני 21 ימים
  • Tier 2 - Technical Support Engineer

    • פתח תקווה
    חברת טכנולוגיה חדשנית בתחום הפצת המסרים, מגייסת תומך/ת טכני Tier 2 להצטרפות לצוות הפיתוח - בתפקיד שמשלב עומק טכנולוגי, פתרון תקלות והשפעה ישירה על המוצר. כחלק מהתפקיד: תוביל/י ת…
    • לפני חודש
  • Tier 3 - Technical Support לצוות הפיתוח

    • פתח תקווה
    פרטי מגייס/ת המשרה: תיאור המשרה: חברת טכנולוגיה המספקת מוצר תשתית להפצת מסרים, מגייסת תומך/ת טכני ברמת Tier 3 שיצטרף לצוות הפיתוח ויוביל תהליכי תמיכה, ניתוח תקלות ושיפור מתמיד …
    • לפני חודש