Office Manager & Employee Experience

  • תל אביב
  • משרה קבועה
  • משרה חלקית
  • לפני 17 ימים
Addressable empowers Web3 marketers by merging blockchain and social media data to create targeted audiences, launch impactful campaigns, and measure performance. We can honestly say that we lead the market in our space.Our team is global, with offices in Tel Aviv, New York, and the UK.We're looking for a part-time Office Manager & Employee Experience to be the heart of our Tel Aviv office and a key driver of our culture and operations. This is a dynamic, hands-on role that touches on nearly every part of the employee experience: from daily office management to creating meaningful moments that shape our culture.If you're a people person who thrives in a fast-paced environment and loves making things happen, this role is for you. We offer a positive environment, autonomy and ability to impact!This is a part-time position (60-80%), at our new TLV-Port offices.What will your job look like?
  • Ownership of all aspects related to the day-to-day office operations & budget
  • Responsible for procurement, working with various service providers and vendors
  • Initiate and deliver all employee experience projects and welfare activities
  • Administrate the onboarding of new employees
  • Handle IT administration
  • Help organize local and international business trips
  • Work hand-in-hand with the senior leadership to optimize the work environment for the different teams
Requirements:
  • 2+ years' experience as an Office Manager, in a startup environment
  • Positive attitude, with patience and a love for people
  • Ability to multi-task and work in a fast-paced and dynamic environment
  • Ability to work independently and collaborate with colleagues
  • Highly proactive and knows how to execute projects from start to end
  • Strong problem-solving skills
  • High interpersonal communication skills
  • High level of English
Powered by JazzHRfLYdAKfHqKהגש מועמדותמשרות דומות שיכולות לעניין אותך26/05/2025תל אביבהזדמנות מעולה!! לעבוד בתפקיד מגוון, מעניין ודינמי בשעות נוחות וגמישות בצוות קטן , סופר איכותי וסביבת עבודה נעימהלתפקיד אדמיניסטרטיבי מגוון דרושה עו...14/07/2025שרון, 14.37 ק"מ ממיקומךלחברה יזמית ודינמית באזור השרון דרושה מנהלת משרד לתפקיד משמעותי הכולל ניהול יומן, תיאומים מול גורמים בארץ ובחו"ל, ותמיכה שוטפת בהנהלה הבכירה.*מה ...09/08/2025חולון, 7.75 ק"מ ממיקומךTlalimאם אתם חרוצים ומעוניינים ללמוד את התחום של סחר בינלאומי ויש לכם אנגלית טובה שליטה טובה בהכנת טבלאות אקסל עם נוסחאות
את השאר נלמד אתכם גמישות בהיקף ה...18/07/2025תל אביבלחברה במרכז ת"א אנחנו מחפשים מנהל/ת משרד לסביבה צעירה, מקצועית ונעימה - עם אחלה תנאים ושכר של כ־10K ימים א-ה בין השעות 8:30-17:30, ללא שישי! מה בתפק...18/07/2025תל אביבמה בתפקיד? ניהול יומנים מורכבים, תיאום פגישות, טיפול בלידים במערכת CRM, סיוע בהפקת הצעות מחיר, דוחות ומכרזים, ניתוח נתוני מכירות,הזמנות רכש ומעקב שוטף...08/07/2025הרצליה, 10.43 ק"מ ממיקומךמנהל/ת משרדwe are hiring!
  • חברה טכנולוגית ותיקה ודינמית
  • סביבת עבודה נעימה ומשפחתית
  • משרה מלאה מהמשרדים
  • בהרצליה פיתוח 9:00-18:00
  • נ...
01/08/2025ראשון לציון, 12.53 ק"מ ממיקומךדרושה עוזרת אישית/מנהלת משרד למנכ"ל מפעל מוצרי פרסום מסודר ורציני בראשל"צ, אזה"ת חדש.שכר (ברוטו): כ-9,500 ש"ח בחודש. עברית, אנגלית - חובה. שליטה אקס...08/07/2025הרצליה, 10.43 ק"מ ממיקומךמנהל/ת משרדwe are hiring!
  • חברה טכנולוגית ותיקה ודינמית.
  • סביבת עבודה נעימה ומשפחתית.
  • משרה מלאה מהמשרדים בהרצליה פיתוח 9:00-18:00...
16/07/2025מרכז, 1.88 ק"מ ממיקומך** דרושה מנהלת משרד לעבודה מהבית **מי אנחנו?
משרד עורכי דין בוטיק מחפש מנהלת משרד שתצטרף לצוות שלנו ותנהל את העניינים האדמיניסטרטיביים מרחוק...קצת עלינוMploy הוא לוח דרושים מבוסס AI, שנועד לסייע למחפשי עבודה ולמעסיקים כאחד, תוך יצירת פלטפורמה חדשנית, איכותית המובילה את שוק העבודה בישראל.אנו מאגדים משרות עדכניות מאלפי מקורות בארץ, ומנגישים אותן ביעילות באמצעות סוכן AI חכם שמתאים משרות רלוונטיות למועמדים ומאפשר הגשת מועמדות בלחיצת כפתור.הפלטפורמה שלנו מציעה התאמות משרות מבוססות בינה מלאכותית עם אחוז התאמה אישי, קבוצות WhatsApp ייעודיות לפי תחום, ואפליקציה מתקדמת שמאפשרת חיפוש ושליחת קורות חיים מכל מקום ובכל זמן.Mploy אצלכם בוואטסאפ✨ רוצים להתעדכן בכל המשרות הכי שוות ישר לנייד?הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ שלנו וקבלו את כל ההצעות המתאימות - בלי לחפש, ובלי לפספס. מחכים לכם! 📱😊

Mploy

הצעות עבודה דומות

  • Office Manager & HR Administrator

    • תל אביב
    • ₪ 12,000 per month
    **Penlink is a global leader in digital intelligence solutions. Our advanced technologies simplify complex data, empowering public safety organizations to make informed decisions q…
    • לפני 11 ימים
  • Office Manager

    • תל אביב
    **Oligo is a rapidly growing startup headquartered in Tel Aviv, leading the way in reshaping Application Security. With a strong investment from top-tier VCs including Greenfield P…
    • לפני 12 ימים
  • Office Manager & Personal Assistant

    • תל אביב
    Generation Capital, a leading investment fund, is seeking a highly organized, proactive, and experienced Office Manager & Personal Assistant to join our team. A warm, dynamic, an…
    • לפני 19 ימים