Office Manager

  • תל אביב
  • משרה קבועה
  • משרה מלאה
  • לפני 12 ימים
**Oligo is a rapidly growing startup headquartered in Tel Aviv, leading the way in reshaping Application Security. With a strong investment from top-tier VCs including Greenfield Partners, Red Dot Capital Partners, Lightspeed, Ballistic Ventures, and TLV Partners, we are developing a unique solution to address application security challenges, mainly focusing on open-source components in the application.Our innovative technology leverages runtime application context while maintaining exceptional performance and stability. The Oligo Application Defense Platform gives security teams powerful capabilities to observe application components, detect intrusions, and mitigate threats, ensuring attacks are stopped before they can cause harm.We are looking for an Office Manager to join our growing team! The perfect match will be someone who thrives on creating a positive, well-functioning office environment, enjoys working with people, and takes pride in ensuring every detail is taken care of.Responsibilities
  • Take full ownership of daily office operations - ensuring everything runs smoothly, looks great, and feels welcoming.
  • Be the friendly face of the office - greeting employees, visitors, candidates, and suppliers, and providing daily support to the team.
  • Be onsite Sunday to Thursday, 09:00-18:00, with front desk responsibility.
  • Manage and coordinate all office logistics, including vendors, supplies, maintenance, facility needs, and deliveries.
  • Oversee weekly office routines and support various internal events and activities as needed.
  • Serve as a go-to person for employee needs and wellbeing, with an open-door, helpful attitude.
Requirements:Reach Out If You Are:
  • Highly organized, detail-oriented, and skilled at managing multiple tasks simultaneously in a dynamic, fast-paced environment.
  • Available full-time onsite, Sunday to Thursday, 09:00-18:00 (a must).
  • A proactive problem-solver with a strong sense of ownership, a hands-on approach, and the ability to work independently.
  • An excellent communicator with warm, approachable, and service-oriented interpersonal skills; patient, clear, and collaborative.
  • Experienced in a similar role or environment - for example, in a leadership or administrative role in the army, in youth movement leadership, or other relevant organizational experience.
הגש מועמדות באתר החברהמשרות דומות שיכולות לעניין אותך26/05/2025תל אביבהזדמנות מעולה!! לעבוד בתפקיד מגוון, מעניין ודינמי בשעות נוחות וגמישות בצוות קטן , סופר איכותי וסביבת עבודה נעימהלתפקיד אדמיניסטרטיבי מגוון דרושה עו...14/07/2025שרון, 14.37 ק"מ ממיקומךלחברה יזמית ודינמית באזור השרון דרושה מנהלת משרד לתפקיד משמעותי הכולל ניהול יומן, תיאומים מול גורמים בארץ ובחו"ל, ותמיכה שוטפת בהנהלה הבכירה.*מה ...09/08/2025חולון, 7.75 ק"מ ממיקומךTlalimאם אתם חרוצים ומעוניינים ללמוד את התחום של סחר בינלאומי ויש לכם אנגלית טובה שליטה טובה בהכנת טבלאות אקסל עם נוסחאות
את השאר נלמד אתכם גמישות בהיקף ה...20/08/2025כל הארץאנחנו מחפשים כוכבים אדמיניסטרטיביים למגוון תפקידי אדמיניסטרציה, פקידות ובק-אופיס בחברות המובילות והאיכותיות ביותר באזור המרכז 🌟שכר ותנאים מעולים במ...08/07/2025הרצליה, 10.43 ק"מ ממיקומךמנהל/ת משרדwe are hiring!
  • חברה טכנולוגית ותיקה ודינמית
  • סביבת עבודה נעימה ומשפחתית
  • משרה מלאה מהמשרדים
  • בהרצליה פיתוח 9:00-18:00
  • נ...
01/08/2025ראשון לציון, 12.53 ק"מ ממיקומךדרושה עוזרת אישית/מנהלת משרד למנכ"ל מפעל מוצרי פרסום מסודר ורציני בראשל"צ, אזה"ת חדש.שכר (ברוטו): כ-9,500 ש"ח בחודש. עברית, אנגלית - חובה. שליטה אקס...08/07/2025הרצליה, 10.43 ק"מ ממיקומךמנהל/ת משרדwe are hiring!
  • חברה טכנולוגית ותיקה ודינמית.
  • סביבת עבודה נעימה ומשפחתית.
  • משרה מלאה מהמשרדים בהרצליה פיתוח 9:00-18:00...
16/07/2025מרכז, 1.88 ק"מ ממיקומך** דרושה מנהלת משרד לעבודה מהבית **מי אנחנו?
משרד עורכי דין בוטיק מחפש מנהלת משרד שתצטרף לצוות שלנו ותנהל את העניינים האדמיניסטרטיביים מרחוק...21/07/2025בני ברק, 5.04 ק"מ ממיקומךלחברת שיווק דיגיטלי גלובלית בתחום המדיקל דרוש /ה מנהל /ת משרד ועוזר /ת אישית-משרה מתגמלת! משרה מלאה במסגרת התפקיד:
  • ניהול יומנים ותאום פגישות של שני...
קצת עלינוMploy הוא לוח דרושים מבוסס AI, שנועד לסייע למחפשי עבודה ולמעסיקים כאחד, תוך יצירת פלטפורמה חדשנית, איכותית המובילה את שוק העבודה בישראל.אנו מאגדים משרות עדכניות מאלפי מקורות בארץ, ומנגישים אותן ביעילות באמצעות סוכן AI חכם שמתאים משרות רלוונטיות למועמדים ומאפשר הגשת מועמדות בלחיצת כפתור.הפלטפורמה שלנו מציעה התאמות משרות מבוססות בינה מלאכותית עם אחוז התאמה אישי, קבוצות WhatsApp ייעודיות לפי תחום, ואפליקציה מתקדמת שמאפשרת חיפוש ושליחת קורות חיים מכל מקום ובכל זמן.Mploy אצלכם בוואטסאפ✨ רוצים להתעדכן בכל המשרות הכי שוות ישר לנייד?הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ שלנו וקבלו את כל ההצעות המתאימות - בלי לחפש, ובלי לפספס. מחכים לכם! 📱😊

Mploy

הצעות עבודה דומות

  • Office Manager & HR Administrator

    • תל אביב
    • ₪ 12,000 per month
    **Penlink is a global leader in digital intelligence solutions. Our advanced technologies simplify complex data, empowering public safety organizations to make informed decisions q…
    • לפני 11 ימים
  • Office Manager & Employee Experience

    • תל אביב
    Addressable empowers Web3 marketers by merging blockchain and social media data to create targeted audiences, launch impactful campaigns, and measure performance. We can honestly s…
    • לפני 17 ימים
  • Office Manager & Personal Assistant

    • תל אביב
    Generation Capital, a leading investment fund, is seeking a highly organized, proactive, and experienced Office Manager & Personal Assistant to join our team. A warm, dynamic, an…
    • לפני 19 ימים