Customer Success Manager

  • תל אביב
  • משרה קבועה
  • משרה מלאה
  • לפני חודש
Cinch is a Cost Control Platform built for Logistics Managers. We helps logistics teams make sense of their shipping costs.We turn messy data like emails, spreadsheets, and invoices (Using AI. Have we mentioned AI? Because, yeah, AI) into clear insights so teams can spot problems early, reduce costs, and spend less time on manual work (Again, AI. We're kind of into it).And that's just our starting point. Our mission is to automate the entire logistics workflow, and from there, take over the world (Just kidding. Kind of).We're an early-stage startup already working with big brand names and Fortune 500 companies. Our team brings experience from Salesforce, Lusha, Augury, eBay, Wix, and more.About the RoleThis is a great opportunity for someone with a builder mindset, someone who wants to shape what Customer Success looks like at Cinch and make a real difference in the lives of logistics managers.You'll own all customer-facing relationships:
  • Commercial tasks (renewals, upsell opportunities)
  • Strategic meetings (QBRs/EBRs delivering insights and recommendations)
  • Weekly check-ins and feedback sessions
  • First-line support for platform issues
We want you to learn how we do things, and then make them better.This is an in-office role based in Tel Aviv.What You'll Do
  • Ensure customers get maximum value from Cinch through product adoption and smart, data-driven insights
  • Analyze customer data (with our Data team) to make strategic freight and cost-saving recommendations
  • Lead EBRs and regular check-ins, sharing actionable insights to drive efficiency
  • Identify upsell opportunities and build account plans for retention and growth
  • Handle first-line support issues and keep things running smoothly
  • Be a trusted advisor, helping customers cut costs and boost ROI
  • Share customer feedback with Product, Engineering, and Ops to improve the platform
  • Help customers resolve billing issues, disputes, and payment exceptions
  • Spot process gaps and suggest improvements
  • Collaborate with Sales, Product, Marketing, and Engineering to align on customer needs
About You
  • 2-4 years in Customer Success, Account Management, or Sales-bonus if it's in logistics or transportation
  • Strong relationship-building skills and the ability to handle tricky situations with grace
  • Passion for tech and solving messy, unstructured problems
  • Detail-oriented, with a bias toward action and solutions
  • Excellent written and spoken English
  • Have an understanding of North American culture
הגש מועמדותמשרות דומות שיכולות לעניין אותך01/08/2025תל אביבMimi Luzon LTD.Role DescriptionThis is a full-time on-site role for a Logistics Manager located in Tel Aviv-Yafo. The Logistics Manager will be responsible for...17/07/2025תל אביבYarden Abramovich HR ConsultingJunior RTB Customer Success ManagerFounded in 2005, a leading Adtech company in performance marketing, is looking for an energeticRTB CSM ...18/07/2025רעננה, 13.91 ק"מ ממיקומךXTRA Giftcardמנהל/ת לקוחות + CSM / הצלחת לקוח b2b / שירות לקוחות b2bתיאור:חברתנו מחפשת מנהל/ת לקוחות (Customer Success Manager)להצטרף לצוות תפעול המכירות...19/07/2025תל אביבFiverr**Fiverr is looking for a Customer Success Manager to support the onboarding, engagement, and ongoing satisfaction of Fiverr's customers. This is an e...19/07/2025תל אביבKueezAs a Customer Success Manager at Kueez, you will play a vital role in fostering exceptional client relationships that drive revenue and growth. You wi...19/07/2025תל אביבAltshuler Shahamלבית ההשקעות אלטשולר שחם דרוש/ה מנהל/ת קשרי לקוחות (סוכנים)התפקיד כולל -ניהול ושימור הקשר השוטף עם לקוחות ניהול התיקים בחברה.מתן מענה טלפוני...21/07/2025תל אביבDataRails**Datarails is looking for a passionate, customer-focused Customer Success Manager to lead the implementation and ongoing success of our product for o...21/07/2025תל אביבApplift**Overview**Applift seeks a dedicated and enthusiastic professional to serve as a Customer Success Manager. In this role, you will be instrument...21/07/2025תל אביבappalgoJunior Customer Success Manager:General Description:Appalgo is a performance-driven digital marketing company specializing in user acquisition...קצת עלינוMploy הוא לוח דרושים מבוסס AI, שנועד לסייע למחפשי עבודה ולמעסיקים כאחד, תוך יצירת פלטפורמה חדשנית, איכותית המובילה את שוק העבודה בישראל.אנו מאגדים משרות עדכניות מאלפי מקורות בארץ, ומנגישים אותן ביעילות באמצעות סוכן AI חכם שמתאים משרות רלוונטיות למועמדים ומאפשר הגשת מועמדות בלחיצת כפתור.הפלטפורמה שלנו מציעה התאמות משרות מבוססות בינה מלאכותית עם אחוז התאמה אישי, קבוצות WhatsApp ייעודיות לפי תחום, ואפליקציה מתקדמת שמאפשרת חיפוש ושליחת קורות חיים מכל מקום ובכל זמן.Mploy אצלכם בוואטסאפ✨ רוצים להתעדכן בכל המשרות הכי שוות ישר לנייד?הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ שלנו וקבלו את כל ההצעות המתאימות - בלי לחפש, ובלי לפספס. מחכים לכם! 📱😊

Mploy

הצעות עבודה דומות

  • Customer Success Manager (CSM)

    • תל אביב
    We're Agora, an early-stage Fintech startup based in TLV on a mission to revolutionize the way Real Estate firms and investors manage their capital. Our Investment Management softw…
    • לפני חודש
  • Global Customer Success Manager

    • תל אביב
    Cyberint, a market leader in External Risk Management (ERM), empowers organizations to proactively detect, respond to, and remediate external threats. Following our acquisition by …
    • לפני חודש
  • FP&A Customer Success Manager

    • תל אביב
    משרדים בת"א - על קו רכבת, אווירה צעירה ודינמית, היברידיות של יומיים מהבית ותנאים טובים, כולל עמלות. תיאור התפקיד: ניהול קשר שוטף עם לקוחות החברה ,בעיקר בחו"ל, והתנהלות מול בכיר…
    • לפני חודש