Customer Success Manager

  • תל אביב
  • משרה קבועה
  • משרה מלאה
  • לפני 24 ימים
**Our Customer Success Managers are the face of Atera to our clients. Your goal is to learn as much as possible about our customers' needs and their business workflow. As a Customer Success Manager (CSM) for our SMB team, you will be expected to deliver value and ROI to Atera's largest clients. These long-lasting relationships are built via exceptional customer service, understanding customers' technical needs, challenges, complex working environments, and top-notch onboarding of new customers. As a part of the SMB CSM team, you will be responsible for the success of the account, managing the partnership, monitoring, analyzing and optimizing the data and working towards quarterly targets and KPIs.Responsibilities:
  • Serve as the primary point of contact between clients and the Atera team
  • Build and maintain strong relationships with clients
  • Conduct ongoing quarterly Business Reviews
  • Lead value-driven conversations with your customers
  • Serve as a technical authority for customers queries on the Atera Platform
  • Analyze key account statistics and performance metrics to identify pain points
  • Educate clients on how to best use Atera's platform aka "best practices"
  • Proactively identify (growth) opportunities and optimization points for Atera's clients
  • Organically grow your portfolio of clients by delivering additional solutions and tools based on business needs
  • Demonstrate continuous value of Atera's solutions by keeping high retention rates
Requirements:Requirements:
  • 4+ years of experience in a customer-facing/CSM and technical role
  • Availability to work Monday-Friday
  • Fluency in both Hebrew and English are required
  • Experience with the Israeli market
  • Understanding of IT infrastructures (Networks and Operation Systems) or interest and readiness to learn
  • Solid understanding of customer lifecycle stages
  • Ability to understand complex technology and explain it simply
  • Strong quantitative and analytical skills; ability to identify data trends
  • A proven record of retaining, developing, and growing multiple client relationships
  • Committed to customer satisfaction with a passion for customer success
  • Ability to work in a fast-paced dynamic environment
  • Superior organization and prioritization skills, with strong attention to detail
  • Self-motivated, detail-oriented with strong communication and interpersonal skills
  • Problem-solver, resourceful and independent
About Atera:About Atera Atera is transforming IT management with Action AI™-an Agentic AI technology that proactively and autonomously manages and optimizes IT environments. Atera's all-in-one platform consolidates RMM, helpdesk, ticketing, and automation, empowering IT teams and MSPs to efficiently manage and protect infrastructure, automate tasks, and boost service quality by reducing downtime and improving SLAs. Trusted by over 12K customers in 120+ countries, Atera offers a scalable solution with per-tech pricing and unlimited devices, enabling organizations to drive growth and maximize organizational efficiency.הגש מועמדות באתר החברהמשרות דומות שיכולות לעניין אותך01/08/2025תל אביבMimi Luzon LTD.Role DescriptionThis is a full-time on-site role for a Logistics Manager located in Tel Aviv-Yafo. The Logistics Manager will be responsible for...17/07/2025תל אביבYarden Abramovich HR ConsultingJunior RTB Customer Success ManagerFounded in 2005, a leading Adtech company in performance marketing, is looking for an energeticRTB CSM ...18/07/2025רעננה, 13.91 ק"מ ממיקומךXTRA Giftcardמנהל/ת לקוחות + CSM / הצלחת לקוח b2b / שירות לקוחות b2bתיאור:חברתנו מחפשת מנהל/ת לקוחות (Customer Success Manager)להצטרף לצוות תפעול המכירות...19/07/2025תל אביבFiverr**Fiverr is looking for a Customer Success Manager to support the onboarding, engagement, and ongoing satisfaction of Fiverr's customers. This is an e...19/07/2025תל אביבKueezAs a Customer Success Manager at Kueez, you will play a vital role in fostering exceptional client relationships that drive revenue and growth. You wi...19/07/2025תל אביבAltshuler Shahamלבית ההשקעות אלטשולר שחם דרוש/ה מנהל/ת קשרי לקוחות (סוכנים)התפקיד כולל -ניהול ושימור הקשר השוטף עם לקוחות ניהול התיקים בחברה.מתן מענה טלפוני...21/07/2025תל אביבDataRails**Datarails is looking for a passionate, customer-focused Customer Success Manager to lead the implementation and ongoing success of our product for o...21/07/2025תל אביבApplift**Overview**Applift seeks a dedicated and enthusiastic professional to serve as a Customer Success Manager. In this role, you will be instrument...21/07/2025תל אביבappalgoJunior Customer Success Manager:General Description:Appalgo is a performance-driven digital marketing company specializing in user acquisition...קצת עלינוMploy הוא לוח דרושים מבוסס AI, שנועד לסייע למחפשי עבודה ולמעסיקים כאחד, תוך יצירת פלטפורמה חדשנית, איכותית המובילה את שוק העבודה בישראל.אנו מאגדים משרות עדכניות מאלפי מקורות בארץ, ומנגישים אותן ביעילות באמצעות סוכן AI חכם שמתאים משרות רלוונטיות למועמדים ומאפשר הגשת מועמדות בלחיצת כפתור.הפלטפורמה שלנו מציעה התאמות משרות מבוססות בינה מלאכותית עם אחוז התאמה אישי, קבוצות WhatsApp ייעודיות לפי תחום, ואפליקציה מתקדמת שמאפשרת חיפוש ושליחת קורות חיים מכל מקום ובכל זמן.Mploy אצלכם בוואטסאפ✨ רוצים להתעדכן בכל המשרות הכי שוות ישר לנייד?הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ שלנו וקבלו את כל ההצעות המתאימות - בלי לחפש, ובלי לפספס. מחכים לכם! 📱😊

Mploy

הצעות עבודה דומות

  • Customer Success Manager (CSM)

    • תל אביב
    We're Agora, an early-stage Fintech startup based in TLV on a mission to revolutionize the way Real Estate firms and investors manage their capital. Our Investment Management softw…
    • לפני חודש
  • Global Customer Success Manager

    • תל אביב
    Cyberint, a market leader in External Risk Management (ERM), empowers organizations to proactively detect, respond to, and remediate external threats. Following our acquisition by …
    • לפני חודש
  • FP&A Customer Success Manager

    • תל אביב
    משרדים בת"א - על קו רכבת, אווירה צעירה ודינמית, היברידיות של יומיים מהבית ותנאים טובים, כולל עמלות. תיאור התפקיד: ניהול קשר שוטף עם לקוחות החברה ,בעיקר בחו"ל, והתנהלות מול בכיר…
    • לפני חודש