Director of Customer Success

  • תל אביב
  • משרה קבועה
  • משרה מלאה
  • לפני חודש
ScaleOps, the leader in real-time automated cloud resource management, is revolutionizing how DevOps teams manage their cloud-native application infrastructures. Backed by venture capital and software industry titans, ScaleOps' platform removes the organizational friction between application owners and DevOps teams by fully automating the resource management process to meet real-time demand.The ScaleOps platform dynamically manages the application's resource allocation, eliminating the need for manual intervention. The result is improved application performance, 60%- 80% cloud cost savings, and a fully automated allocation process.With well over $80 million in backing, ScaleOps has seen tremendous business growth, attracting global industry leaders to its customer base. ScaleOps automatically manages the production environments of over 50 enterprises, including Wiz, CATO Networks, Outreach, SentinelOne, Maxar, Playtika, Orca Security, EQ Bank, Outbrain, PayU, and Noname.We're looking for a Director of Customer Success to lead our post-sales efforts across the Rest of World region, based in Tel Aviv. You'll drive strategy, manage a growing team, and partner closely with Sales, Product, and Engineering to maximize customer impact and retention.Here's what you'll be doing:
  • Customer Success Strategy - Define and lead regional customer success initiatives aligned with global business goals. Develop scalable programs for onboarding, adoption, retention, and expansion.
  • Team Leadership - Build, mentor, and scale a high-performing CS team, while meeting the company's goals.
  • Customer Ownership - Oversee the full customer lifecycle - from onboarding to renewal and expansion - with a strong focus on value delivery and proactive engagement.
  • Revenue Impact - Own net revenue retention and expansion goals. Identify growth opportunities and partner with sales to drive them forward.
  • Customer Health & Operations - Establish and trach customer health metrics, meet regional success KPIs, and build scalable processes to ensure consistent customer experience.
Requirements:
  • 6+ years in customer success, account management, or related roles at B2B SaaS companies.
  • 3+ years of experience leading and growing CS teams.
  • Cloud experience is required; Kubernetes/container experience is a strong advantage.
  • Proven ability to drive product adoption in technical environments.
  • Experience managing complex customer relationships with technical and business stakeholders.
  • Experience leading end-to-end renewals, including procurement, legal alignment, and ARR-driven expansion opportunities.
  • Comfortable in a fast-paced, high-growth environment.
הגש מועמדותמשרות דומות שיכולות לעניין אותך19/06/2025הרצליה, 10.43 ק"מ ממיקומךסטרטאפ ישראלי מתחום ה- ai & mlops platform שנרכש ע"י קורפורט אמריקאי ופועל עצמאית מגייס senior devops עם 6+ שנות ניסיון, מתוכן 4+ בענן, מומחיות בkube...20/07/2025תל אביבScaleOpsScaleOps, the leader in real-time automated cloud resource management, is revolutionizing how DevOps teams manage their cloud-native application infra...20/07/2025תל אביבCheck Point SoftwareWe are looking for a DevOps Engineer (Platform oriented). This role is perfect for a highly experienced and proactive DevOps Engineer with outstanding...05/06/2025רמת גן, 4.47 ק"מ ממיקומךלא רק לכתוב סקריפטים. ליצור אימפקט. אנחנו מחפשים איש.ת צוות devops & cloudops שיצטרף.ף לצוות תשתיות מוביל כזה שלא מחפש רק לייצב מערכות, אלא לשנות אות...30/06/2025תל אביבMATRIXמחפשים איש/אשת devops! להשתלבות בארגון ביטחוני, פרויקטים מעניינים ודינאמיים!מיקום: תל אביב היברידי: יום אחד בשבוע מהבית ניסיון נדרש: 2-4 שנים ב...15/07/2025רמת גן, 4.47 ק"מ ממיקומךדרוש/ה devops team lead לחברת ענן מובילה, מחפשים ראש צוות devops עם גישה hands-on וראש טכנולוגי חזק.מיקום: רמת גן (ליד רכבת) משרה מלאה מהמשרדדר...18/07/2025תל אביבSoliticsAt Solitics, we specialize in real-time data and personalization technology that empowers businesses to make informed, data-driven decisions. Our plat...18/07/2025תל אביבScaleOpsScaleOps, the leader in real-time automated cloud resource management, is revolutionizing how DevOps teams manage their cloud-native application infra...20/07/2025תל אביבCirclesAbout Circles:At Circles, we believe in providing emotional support through expert-led, real time support groups. Our transformative group suppo...קצת עלינוMploy הוא לוח דרושים מבוסס AI, שנועד לסייע למחפשי עבודה ולמעסיקים כאחד, תוך יצירת פלטפורמה חדשנית, איכותית המובילה את שוק העבודה בישראל.אנו מאגדים משרות עדכניות מאלפי מקורות בארץ, ומנגישים אותן ביעילות באמצעות סוכן AI חכם שמתאים משרות רלוונטיות למועמדים ומאפשר הגשת מועמדות בלחיצת כפתור.הפלטפורמה שלנו מציעה התאמות משרות מבוססות בינה מלאכותית עם אחוז התאמה אישי, קבוצות WhatsApp ייעודיות לפי תחום, ואפליקציה מתקדמת שמאפשרת חיפוש ושליחת קורות חיים מכל מקום ובכל זמן.Mploy אצלכם בוואטסאפ✨ רוצים להתעדכן בכל המשרות הכי שוות ישר לנייד?הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ שלנו וקבלו את כל ההצעות המתאימות - בלי לחפש, ובלי לפספס. מחכים לכם! 📱😊

Mploy

הצעות עבודה דומות

  • Trader and Customer Success

    • תל אביב
    לבית השקעות מוביל דרוש/ה trader and customer success 📍בתל אביב (485893) 🔻במסגרת התפקיד: • מתן שירות ומענה מקצועי ללקוחות החברה בטלפון ובמייל. • אחריות על התקשורת עם הלקוחות וסיפו…
    • לפני יומיים
  • Customer Success Manager (CSM)

    • תל אביב
    We're Agora, an early-stage Fintech startup based in TLV on a mission to revolutionize the way Real Estate firms and investors manage their capital. Our Investment Management softw…
    • לפני חודש
  • Global Customer Success Manager

    • תל אביב
    Cyberint, a market leader in External Risk Management (ERM), empowers organizations to proactively detect, respond to, and remediate external threats. Following our acquisition by …
    • לפני חודש