Technical Support Engineer

  • תל אביב
  • משרה קבועה
  • משרה מלאה
  • לפני חודש
Faddom is experiencing rapid growth, having expanded 3X over the past 12 months-and this is just the beginning. Operating in the IT Operations and Cyber market, our cutting-edge technology and platform have already generated significant revenue and traction with customers worldwide.The Role: Technical Support Engineer:We are seeking a Technical Support Engineer to join our Technical Services Department. This role is ideal for someone passionate about helping customers, solving technical issues, and enabling successful evaluations of our product during the sales process. You'll be at the forefront of our customer interactions, ensuring every user gets the assistance and guidance they need-from initial contact to successful onboarding.Key Responsibilities:
  • Act as the main point of contact for all incoming technical support tickets-identify, troubleshoot, and resolve technical issues or escalate when needed.
  • Maintain our support ticketing system, ensuring timely responses and follow-ups that meet our service-level expectations.
  • Create and maintain support documentation, videos and knowledge base content.
  • Support the presales process by helping to manage POC's and technical deployment sessions with the sales team and answering technical questions from prospects during Zoom calls.
  • Collaborate closely with the product, sales, and R&D teams.
  • Deliver a consistent and friendly customer experience through email and Zoom calls.
Qualifications:
  • 3+ years of experience in technical support, IT helpdesk, or customer support role: Preferably in a SaaS or B2B environment.
  • 3+ years of hands-on experience with network infrastructure (troubleshooting routers, switches, firewalls) and hypervisors (deploying VMware, Hyper-V, etc.) - Mandatory.
  • Experience working with Linux-based and Windows-based systems.
  • Working with cloud platforms (AWS, Azure, GCP) is a strong plus.
  • Experience working with ticketing systems (e.g., Zendesk, Intercom, or Jira)- Mandatory
  • Strong troubleshooting and analytical technical skills.
  • High proficiency in English (written and oral) is a MUST.
  • Proficiency in Hebrew is a plus.
More about the position:
  • Full-time role, based in our Ramat Gan (Bursa) office.
  • Primarily in-office work with some flexibility for work from home.
  • Regular working hours with flexibility.
  • You'll be joining a high-impact team where your contributions directly affect customer satisfaction and product success.
Why Join Us?
  • Competitive compensation, excellent employment terms, and a stock option plan.
  • A chance to work in a fast-paced, growing tech company with global customers.
  • Collaborative and fun team-oriented environment.
  • Direct impact on customer experience and success.
How to ApplyQualified candidates will be invited for an interview.Please send your CV and/or any questions to |** לפנייה למשרה יש להגיש מועמדות **|הגש מועמדותמשרות דומות שיכולות לעניין אותך10/07/2025פתח תקווה, 9.99 ק"מ ממיקומךדרוש/ה נציג/ת תמיכה טכנית tier 2 פתח תקווה!חברה טכנולוגית מובילה בתחום תשתיות התקשורת לארגונים מגייסת tier 2 technical support לצוות הפיתוח!מה ...09/07/2025פתח תקווה, 9.99 ק"מ ממיקומךדרוש/ה tier 2 - technical support לצוות הפיתוח משרה מלאה בפתח תקווה חברת טכנולוגיה המספקת מוצר תשתית להפצת מסרים לארגונים, מגייסת תומך/ת טכני ברמת...10/06/2025ראש העין, 16.1 ק"מ ממיקומךMATRIXסיימת שירות צבאי כמנהל/ת רשת? מחפש/ת את כרטיס הכניסה שלך לעולם ההייטק? זו ההזדמנות שלך!לmatrix דרוש.ה נציג.ת helpdeskמה בתפקיד? מתן תמיכה טכנית...16/07/2025תל אביבWISER IT🔎 מחפשים/ות את האתגר הבא שלכם/ן?Wiser IT מגייסת מנהל/ת רשתות לתפקיד מגוון ומעניין!מה בתפקיד?📌 מתן תמיכה טכנית מלאה (Help D...07/07/2025ראשון לציון, 12.53 ק"מ ממיקומךדרוש/ה לחברת הייטק בראשל"צ איש תמיכה טכני מתחילווטסאפ |** מס' הטלפון במודעה | | לפנייה למשרה יש להגיש מועמדות **|11/07/2025תל אביבמהנדס/ת / הנדסאי/ת מכונות / חומרים תמיכה טכנולוגית ומכירות לחברות מובילות בתחום שיווק חומרי גלם וציוד טכנולוגי מתקדם לייצור pcb, מעגל מודפס דרוש/ה מ...16/07/2025ראשון לציון, 12.53 ק"מ ממיקומךלחברת תוכנה מובילה הממוקמת בראשל"צ דרוש /ה איש תמיכה טכנית (help desk) וcustomer success מתחיל! התפקיד כולל, שירות וליווי של תמיכה טכנית ללקוחות הח...17/07/2025כפר סבא, 15.72 ק"מ ממיקומךדרושים תומכים טכניים ל-help desk בכפר סבא! 📣אנחנו מגייסים תומכים/ות טכניים/ות לצוות ה-help desk שלנו בכפר סבא. זוהי הזדמנות מצוינת להשתלב בחברה מו...17/07/2025תל אביבVAST DataVAST Data is looking for a Customer Support Engineer to join our growing team!This is a great opportunity to be part of one of the fastest-growi...קצת עלינוMploy הוא לוח דרושים מבוסס AI, שנועד לסייע למחפשי עבודה ולמעסיקים כאחד, תוך יצירת פלטפורמה חדשנית, איכותית המובילה את שוק העבודה בישראל.אנו מאגדים משרות עדכניות מאלפי מקורות בארץ, ומנגישים אותן ביעילות באמצעות סוכן AI חכם שמתאים משרות רלוונטיות למועמדים ומאפשר הגשת מועמדות בלחיצת כפתור.הפלטפורמה שלנו מציעה התאמות משרות מבוססות בינה מלאכותית עם אחוז התאמה אישי, קבוצות WhatsApp ייעודיות לפי תחום, ואפליקציה מתקדמת שמאפשרת חיפוש ושליחת קורות חיים מכל מקום ובכל זמן.Mploy אצלכם בוואטסאפ✨ רוצים להתעדכן בכל המשרות הכי שוות ישר לנייד?הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ שלנו וקבלו את כל ההצעות המתאימות - בלי לחפש, ובלי לפספס. מחכים לכם! 📱😊

Mploy

הצעות עבודה דומות

  • Technical Support Engineer

    • תל אביב
    We're looking for a Technical Support Engineer to join our support team. This role is perfect for someone passionate about networking and cybersecurity, who enjoys working with cus…
    • לפני חודש
  • Technical Support Engineer

    • תל אביב
    We are looking for a Technical Support Engineer to join our support team-someone who is passionate about networking and cybersecurity. The ideal candidate is customer-focused and…
    • לפני חודש
  • Tier 4 Technical Support Engineer

    • תל אביב
    Tier 4 technical support engineer for VoIP and Voice AI Enterprise and Cloud products (SBC\VAIC). Responsible on Tier1/2/3 escalations and work closely with developers, SE, PM an…
    • לפני חודש