Customer Success Manager

  • תל אביב
  • משרה קבועה
  • משרה מלאה
  • לפני 15 ימים
For many of us there's that one podcast we never miss, and video content is part of our daily routine, whether it's professional or personal. But how many of us truly understand the effort that goes on behind the scenes? Here at Riverside, we know it well. That's exactly why we built an AI-powered platform that helps content creators, podcasters, marketeers, and more at major brands like Netflix, Disney, Google, and Microsoft to create high-quality content with ease.Riverside's technology streamlines the entire content creation process, turning ideas into professional-grade content with the highest production standards, without requiring expensive equipment or external services. The secret? AI-driven tools that replace traditional production roles like editing, directing, and design, automating the entire process at the click of a button.**About The Customer Success Team**Our Customer Success team is dedicated to helping our customers maximize the value of our platform. We build strong relationships, provide strategic guidance, and ensure a seamless experience from onboarding to renewal. Acting as trusted advisors, we proactively address challenges, drive adoption, and identify opportunities for growth. If you're passionate about delivering exceptional customer experiences and thrive in a dynamic, relationship-focused role, this is the team for you.**On your day-to-today**You will manage a mixed portfolio of Mid-Market and Enterprise customers, acting as a strategic partner and trusted advisor to help them unlock the full value of Riverside. Your focus will be on driving adoption, enabling success at scale, and ensuring long-term retention and growth. You'll lead regular business reviews, guide high-impact conversations, and identify opportunities for renewals and expansion.As the voice of the customer, you'll collaborate cross-functionally with Product and Marketing to influence roadmap priorities and share best practices. Your ability to build deep relationships, think proactively, and consult on how Riverside fits into broader business goals will be key to your success. This will be the second CSM in the European region - so you will have a strategic impact on success of growth.Requirements:Requirements:
  • At least 3+ years of experience in customer success in a SaaS environment.
  • Ability to work with Enterprise and Mid-Market customers
  • Desire to work remotely in a fast-paced startup environment
  • Occasional client visits
  • Passion to apply your tech-savviness to learn Riverside's product functionality
  • An ability to excel in achieving KPIs and targets
  • Strong verbal and written communication skills in English
  • Strong analytical and problem-solving skills
  • Ability to prioritize, organize, and execute multiple tasks with deadlines
הגש מועמדות באתר החברהמשרות דומות שיכולות לעניין אותך14/08/2025תל אביבAtera**Job Description**We're hiring a Marketplace CSM whose mission is to be the team expert for Marketplace customers at Atera. This role is respon...01/08/2025תל אביבMimi Luzon LTD.Role DescriptionThis is a full-time on-site role for a Logistics Manager located in Tel Aviv-Yafo. The Logistics Manager will be responsible for...17/07/2025תל אביבYarden Abramovich HR ConsultingJunior RTB Customer Success ManagerFounded in 2005, a leading Adtech company in performance marketing, is looking for an energeticRTB CSM ...18/07/2025רעננה, 13.91 ק"מ ממיקומךXTRA Giftcardמנהל/ת לקוחות + CSM / הצלחת לקוח b2b / שירות לקוחות b2bתיאור:חברתנו מחפשת מנהל/ת לקוחות (Customer Success Manager)להצטרף לצוות תפעול המכירות...19/07/2025תל אביבFiverr**Fiverr is looking for a Customer Success Manager to support the onboarding, engagement, and ongoing satisfaction of Fiverr's customers. This is an e...19/07/2025תל אביבKueezAs a Customer Success Manager at Kueez, you will play a vital role in fostering exceptional client relationships that drive revenue and growth. You wi...19/07/2025תל אביבAltshuler Shahamלבית ההשקעות אלטשולר שחם דרוש/ה מנהל/ת קשרי לקוחות (סוכנים)התפקיד כולל -ניהול ושימור הקשר השוטף עם לקוחות ניהול התיקים בחברה.מתן מענה טלפוני...21/07/2025תל אביבDataRails**Datarails is looking for a passionate, customer-focused Customer Success Manager to lead the implementation and ongoing success of our product for o...21/07/2025תל אביבApplift**Overview**Applift seeks a dedicated and enthusiastic professional to serve as a Customer Success Manager. In this role, you will be instrument...קצת עלינוMploy הוא לוח דרושים מבוסס AI, שנועד לסייע למחפשי עבודה ולמעסיקים כאחד, תוך יצירת פלטפורמה חדשנית, איכותית המובילה את שוק העבודה בישראל.אנו מאגדים משרות עדכניות מאלפי מקורות בארץ, ומנגישים אותן ביעילות באמצעות סוכן AI חכם שמתאים משרות רלוונטיות למועמדים ומאפשר הגשת מועמדות בלחיצת כפתור.הפלטפורמה שלנו מציעה התאמות משרות מבוססות בינה מלאכותית עם אחוז התאמה אישי, קבוצות WhatsApp ייעודיות לפי תחום, ואפליקציה מתקדמת שמאפשרת חיפוש ושליחת קורות חיים מכל מקום ובכל זמן.Mploy אצלכם בוואטסאפ✨ רוצים להתעדכן בכל המשרות הכי שוות ישר לנייד?הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ שלנו וקבלו את כל ההצעות המתאימות - בלי לחפש, ובלי לפספס. מחכים לכם! 📱😊

Mploy

הצעות עבודה דומות

  • Customer Success Manager (CSM)

    • תל אביב
    We're Agora, an early-stage Fintech startup based in TLV on a mission to revolutionize the way Real Estate firms and investors manage their capital. Our Investment Management softw…
    • לפני חודש
  • Global Customer Success Manager

    • תל אביב
    Cyberint, a market leader in External Risk Management (ERM), empowers organizations to proactively detect, respond to, and remediate external threats. Following our acquisition by …
    • לפני חודש
  • FP&A Customer Success Manager

    • תל אביב
    משרדים בת"א - על קו רכבת, אווירה צעירה ודינמית, היברידיות של יומיים מהבית ותנאים טובים, כולל עמלות. תיאור התפקיד: ניהול קשר שוטף עם לקוחות החברה ,בעיקר בחו"ל, והתנהלות מול בכיר…
    • לפני חודש