Sr. Customer Success Programs Manager

  • תל אביב
  • משרה קבועה
  • משרה מלאה
  • לפני חודש
XM Cyber is a leading hybrid cloud security company that's changing the way organizations approach cyber risk. XM Cyber transforms exposure management by demonstrating how attackers leverage and combine misconfigurations, vulnerabilities, identity exposures, and more, across cloud and on-prem environments to compromise critical assets. With XM Cyber, you can see all the ways attackers might go, and all the best ways to stop them, pinpointing where to remediate exposures with a fraction of the effort.We are currently hiring for a Sr. Customer Success Programs Manager to join our customer success organization. This role is responsible for supporting them by managing and optimizing processes, data, and tools. The Customer Success Operations Specialist will focus on improving customer engagement, business performance, salesforce processes, and overall team effectiveness through training, development, and process improvement.Customer Engagement Value
  • Manage and track customer information and engagement activities.
  • Executive Business Reviews (EBRs), feature requests, product usage, health scores, success stories, and executive sponsorship.
  • Ensure proper dashboards are in place, follow-up actions are completed and quality is high.
Business Performance
  • Support CS department by managing churn forecasts, risk management, upsell and cross-sell opportunities funnel. Forecast and help managing capacity as well as regional and functional CSM segmentations.
  • Analyze data and provide insights and high quality reports to management.
Customers information
  • Follow up on Salesforce processes from sales handovers to onboarding and customer management. Ensure data quality and accuracy, including 360-degree views , internal QBRs and CSMs dashboards across different Tiers.
Process Improvement:
  • Identify areas for process improvements within the Customer Success team and help develop best practices for customer engagement, onboarding, and on-going processes.
Training and Development:
  • Manage Customer Success Manager (CSM) skills and knowledge. Organize on-going training sessions, and manage external training initiatives related to personal developments and knowledge gaps. Suggest areas of personal improvements for CSMs and Onboarding Managers
Requirements:
  • Minimum of 5-7 years of experience in Customer Success Operations, or a related field.
  • Proven experience with Salesforce and other CRM systems.
  • Strong analytical skills with the ability to interpret data and generate reports.
  • Experience in developing and implementing process improvements.
  • Experience with training and development initiatives.
  • Knowledge of customer engagement strategies and techniques.
  • Advantage - 3+ years of experience as a customer success manager
הגש מועמדות באתר החברהמשרות דומות שיכולות לעניין אותך15/07/2025גן שורק, ישראל, 15.87 ק"מ ממיקומךמנוסה בבדיקות sap? הגיע הזמן להטעין את הקריירה במקום הנכון! קווליטסט מגייסת לחברת החשמל experienced sap qa tester אם תפקיד היברידי, צוות מיומן ואפש...28/05/2025תל אביבמשרת גבייה לחברת הייטק תל אביב (היברידי)שכר: 14,00017,000 (בהתאם לניסיון)מה כולל התפקיד?עבודה מול לקוחות עסקיים לצורכי גבייההפקת קבלותת...29/06/2025תל אביביימסר בראיון הטלפוניתיאור המשרה לחברת פרויקטים מבוססת ודינמית, המתמחה בפתרונות מידע ופרויקטים מורכבים עבור מגוון לקוחות במגזר הציבורי והפרטי, דרוש/ה Data Engineer מנוסה ל...13/07/2025תל אביבהעברית הכשרת מנהלים מחפשים אתכם/ן!אנחנו מגייסים רכז/ת קורסים שאוהבים אנשים, ארגון וסדר ורוצים להיות חלק מהעשייה החינוכית והעסקית הכי חדשנית שיש.ב...20/07/2025תל אביבל-digital mpath, סוכנות שיווק דיגיטלי ותיקה היושבת בפלורנטין, דרוש.ה junior marketing analyst. יש לך ראש טכנולוגי ואנליטי ברמה גבוהה? התמצאות מעמיקה ב...21/07/2025תל אביב📢 מחפשת רכזת גיוס לצוות שלי בחברה ביטחונית מובילה! ✨ משרה היברידית בתל אביב - ממש ליד רכבת השלום 🚆אם את חיה את עולם הגיוס, יודעת לעשות סורסינג בלי...21/07/2025כל הארץדרושים דרושות לעבודה בשירות לקוחות, בהתכתבות עם לקוחות של חברתנו בשפה האנגלית, מדובר על עבודה בשעות גמישות במהלך היום, שכר גבוהה בין 8,000-16,000 בחוד...22/06/2025נמל תעופה בן גוריון, 13.05 ק"מ ממיקומךness-techנס (ness) מגייסת מיישמ/ת sap ish.משרה מלאה והיברידית נתב"ג.בוא/י להשתלב בתפקיד הכולל ניתוח צורכי הלקוח במודול ish, התאמת חבילת ה־erp באמצעות קסטו...22/06/2025תל אביבדרוש/ה ראש צוות דאטה תל אביב עבודה היברידית לחברה מובילה בתחום הפרויקטים דרוש/ה ראש/ת צוות דאטה להובלת צוות אנליסטים. התפקיד כולל הובלת תהליכי דאט...קצת עלינוMploy הוא לוח דרושים מבוסס AI, שנועד לסייע למחפשי עבודה ולמעסיקים כאחד, תוך יצירת פלטפורמה חדשנית, איכותית המובילה את שוק העבודה בישראל.אנו מאגדים משרות עדכניות מאלפי מקורות בארץ, ומנגישים אותן ביעילות באמצעות סוכן AI חכם שמתאים משרות רלוונטיות למועמדים ומאפשר הגשת מועמדות בלחיצת כפתור.הפלטפורמה שלנו מציעה התאמות משרות מבוססות בינה מלאכותית עם אחוז התאמה אישי, קבוצות WhatsApp ייעודיות לפי תחום, ואפליקציה מתקדמת שמאפשרת חיפוש ושליחת קורות חיים מכל מקום ובכל זמן.Mploy אצלכם בוואטסאפ✨ רוצים להתעדכן בכל המשרות הכי שוות ישר לנייד?הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ שלנו וקבלו את כל ההצעות המתאימות - בלי לחפש, ובלי לפספס. מחכים לכם! 📱😊

Mploy

הצעות עבודה דומות

  • Customer Success Manager (CSM)

    • תל אביב
    We're Agora, an early-stage Fintech startup based in TLV on a mission to revolutionize the way Real Estate firms and investors manage their capital. Our Investment Management softw…
    • לפני חודש
  • Global Customer Success Manager

    • תל אביב
    Cyberint, a market leader in External Risk Management (ERM), empowers organizations to proactively detect, respond to, and remediate external threats. Following our acquisition by …
    • לפני חודש
  • FP&A Customer Success Manager

    • תל אביב
    משרדים בת"א - על קו רכבת, אווירה צעירה ודינמית, היברידיות של יומיים מהבית ותנאים טובים, כולל עמלות. תיאור התפקיד: ניהול קשר שוטף עם לקוחות החברה ,בעיקר בחו"ל, והתנהלות מול בכיר…
    • לפני חודש