Customer Success Knowledge Manager

  • רמת גן
  • משרה קבועה
  • משרה מלאה
  • לפני 10 ימים
At JFrog, we're reinventing DevOps to help the world's greatest companies innovate -- and we want you along for the ride. This is a special place with a unique combination of brilliance, spirit and just all-around great people. Here, if you're willing to do more, your career can take off. And since software plays a central role in everyone's lives, you'll be part of an important mission. Thousands of customers, including most of the Fortune 100, trust JFrog to manage, accelerate, and secure their software delivery from code to production -- a concept we call “liquid software”. Wouldn't it be amazing if you could join us in our journey?At JFrog, self-service is a top priority, sponsored directly by company Leadership. Content and Self-Service are at the core of JFrog Customer Success strategy, both internally for our team and colleagues and externally for our customers.As a Customer Success Knowledge Manager in JFrog you will...
  • Transform the way content is presented to our customers by implementing innovative solutions in our Help Center
  • Manage and direct the creation of professional and creative content
  • Work with the team's researchers to measure content effectiveness, set targets, and if necessary revise content until user targets are met and engagement increases
  • Work with the team's developers to automate publication and validation processes
  • Interact with JFrog customers to better understand how they use JFrog content
  • Foster a culture of knowledge-sharing, contribution, and transparency
  • Build relationships and identify partners across the organization to help promote a “knowledge everywhere” approach
To be a Customer Success Knowledge Manager in JFrog you need...
  • B.A or M.A in relevant fields - must
  • Proven writing skills - must
  • 2-4 years in a Knowledge Management or related roles - must
  • Successful experience in innovative thinking and risk-taking - must
  • Content Strategy development experience - must
  • Creativity, innovation, and execution skills: proven record of driving new and innovative solutions from start to finish - must
  • Experience in working with web interfaces (HTML, Javascript) - must
  • Technical Writing experience - advantage
  • Experience in designing content navigation experience - advantage
  • Experience in working in or with a customer success organization - advantage
  • Experience in working with Content Delivery Platforms (Zoomin/Fluid Topics) - advantage
  • Experience working with authoring tools (Paligo, Author-it, Salesforce Knowledge) - advantage
  • Training materials development in DevOps or SaaS - advantage
הגש מועמדות באתר החברהמשרות דומות שיכולות לעניין אותך17/08/2025באר יעקב, ישראל, 16.67 ק"מ ממיקומךמנוסה ומוכשר/ת שיצטרף/תצטרף לצוות התשתיות, עם פוקוס מרכזי על אוטומציה של תהליכים, אינטגרציה בין מערכות, ותמיכה בפיתוח כלים חכמים בתחום הבינה המלאכותית...13/08/2025רעננה, 13.91 ק"מ ממיקומךsenior devops team leadwe're looking for a hands-on technology leader to guide a small, highly skilled devops team, manage global-scale infrastructu...06/08/2025תל אביבJFrogAt JFrog, we're reinventing DevOps to help the world's greatest companies innovate -- and we want you along for the ride. This is a special place with...20/07/2025תל אביבScaleOpsScaleOps, the leader in real-time automated cloud resource management, is revolutionizing how DevOps teams manage their cloud-native application infra...20/07/2025תל אביבScaleOpsScaleOps, the leader in real-time automated cloud resource management, is revolutionizing how DevOps teams manage their cloud-native application infra...20/07/2025תל אביבCheck Point SoftwareWe are looking for a DevOps Engineer (Platform oriented). This role is perfect for a highly experienced and proactive DevOps Engineer with outstanding...08/08/2025תל אביבJFrogAt JFrog, we're reinventing DevOps, DevSecOps and MLOps to help the world's greatest companies innovate, develop faster and be more secure -- and we w...23/08/2025תל אביבScaleOpsScaleOps, a leading cloud-native infrastructure startup, is transforming how DevOps teams leverage Kubernetes and manage cloud resources. Backed by in...15/07/2025רמת גן, 4.47 ק"מ ממיקומךדרוש/ה devops team lead לחברת ענן מובילה, מחפשים ראש צוות devops עם גישה hands-on וראש טכנולוגי חזק.מיקום: רמת גן (ליד רכבת) משרה מלאה מהמשרדדר...קצת עלינוMploy הוא לוח דרושים מבוסס AI, שנועד לסייע למחפשי עבודה ולמעסיקים כאחד, תוך יצירת פלטפורמה חדשנית, איכותית המובילה את שוק העבודה בישראל.אנו מאגדים משרות עדכניות מאלפי מקורות בארץ, ומנגישים אותן ביעילות באמצעות סוכן AI חכם שמתאים משרות רלוונטיות למועמדים ומאפשר הגשת מועמדות בלחיצת כפתור.הפלטפורמה שלנו מציעה התאמות משרות מבוססות בינה מלאכותית עם אחוז התאמה אישי, קבוצות WhatsApp ייעודיות לפי תחום, ואפליקציה מתקדמת שמאפשרת חיפוש ושליחת קורות חיים מכל מקום ובכל זמן.Mploy אצלכם בוואטסאפ✨ רוצים להתעדכן בכל המשרות הכי שוות ישר לנייד?הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ שלנו וקבלו את כל ההצעות המתאימות - בלי לחפש, ובלי לפספס. מחכים לכם! 📱😊

Mploy

הצעות עבודה דומות

  • Customer Success Manager (CSM)

    • תל אביב
    We're Agora, an early-stage Fintech startup based in TLV on a mission to revolutionize the way Real Estate firms and investors manage their capital. Our Investment Management softw…
    • לפני חודש
  • Global Customer Success Manager

    • תל אביב
    Cyberint, a market leader in External Risk Management (ERM), empowers organizations to proactively detect, respond to, and remediate external threats. Following our acquisition by …
    • לפני חודש
  • FP&A Customer Success Manager

    • תל אביב
    משרדים בת"א - על קו רכבת, אווירה צעירה ודינמית, היברידיות של יומיים מהבית ותנאים טובים, כולל עמלות. תיאור התפקיד: ניהול קשר שוטף עם לקוחות החברה ,בעיקר בחו"ל, והתנהלות מול בכיר…
    • לפני חודש