Customer Success Manager

  • רמת גן
  • משרה קבועה
  • משרה מלאה
  • לפני 12 ימים
ScaleOps, a leading cloud-native infrastructure startup, is transforming how DevOps teams leverage Kubernetes and manage cloud resources. Backed by industry titans in venture capital and software, we empower organizations to cut cloud bills through automated Kubernetes configurations. Our pioneering platform revolutionizes Kubernetes optimization.By dynamically right-sizing pods, we eliminate over-provisioning and deliver substantial cost savings to our clients. As a fast-growing early-stage company, we've secured over $21.5 million in funding within 18 months and attracted industry leaders like Wiz, Orca, Outbrain, and Coralogix and more.Join us in shaping the future of cloud optimization and making a real-world impact in a booming market- Be a part of something groundbreaking.We are rapidly expanding and seeking an experienced, technologically savvy Customer Success Manager who loves promoting cloud infrastructure or DevOps products. As a member of our growing Sales team, you'll work alongside the founding team and engineers to dramatically influence the future of our users' infrastructure and help us develop new sales channels by reaching diverse audiences throughout organizations.What You Will Be Doing:
  • Client Relationship Management. Build and maintain strong, long-lasting relationships with ScaleOps post-sale customers
  • Act as the primary point of contact for existing customers, addressing their needs and concerns.
  • Account Management: Manage a dedicated BoB, ensuring ScaleOps customers' satisfaction.
  • Monitor and report on account performance (on the business and technical fronts) and echo back the customers' feedback.
  • Revenue Growth: Identify opportunities for upselling and cross-selling within ScaleOps' existing customers.
  • Ability to perform an engaging demo for additional stakeholders, while Collaborating with the sales teams.
  • Achieve expansion and Renewal targets and contribute to the overall revenue growth of the company.
  • Problem Resolution: Identify and resolve issues and challenges, while attempting to address such issues in a proactive manner.
  • Escalate complex problems to appropriate internal teams and ensure timely resolution.
  • Reporting and Documentation: Maintain accurate and up-to-date updates of client interactions, account status, and expansion activities.
  • Document client requirements, feedback, and any changes in scope.
What You Bring Along:
  • Proven experience as a Customer Success Manager or Account Manager in a similar company (tech-oriented, B2B) - minimum 3 years.
  • Strong interpersonal and communication skills.
  • Organizational and multitasking abilities.
  • Ability to work independently, proactively and as part of a team.
  • Proficiency in CRM platforms (Salesforce, Grafana, Jira, Confluence).
  • Strong problem-solving skills and a proactive approach.
Preferred Qualifications:
  • Experience in Cloud technologies.
  • Familiarity with K8s, containers, AWS/GCP/Azure.
הגש מועמדותמשרות דומות שיכולות לעניין אותך17/08/2025באר יעקב, ישראל, 16.67 ק"מ ממיקומךמנוסה ומוכשר/ת שיצטרף/תצטרף לצוות התשתיות, עם פוקוס מרכזי על אוטומציה של תהליכים, אינטגרציה בין מערכות, ותמיכה בפיתוח כלים חכמים בתחום הבינה המלאכותית...13/08/2025רעננה, 13.91 ק"מ ממיקומךsenior devops team leadwe're looking for a hands-on technology leader to guide a small, highly skilled devops team, manage global-scale infrastructu...06/08/2025תל אביבJFrogAt JFrog, we're reinventing DevOps to help the world's greatest companies innovate -- and we want you along for the ride. This is a special place with...20/07/2025תל אביבScaleOpsScaleOps, the leader in real-time automated cloud resource management, is revolutionizing how DevOps teams manage their cloud-native application infra...20/07/2025תל אביבScaleOpsScaleOps, the leader in real-time automated cloud resource management, is revolutionizing how DevOps teams manage their cloud-native application infra...20/07/2025תל אביבCheck Point SoftwareWe are looking for a DevOps Engineer (Platform oriented). This role is perfect for a highly experienced and proactive DevOps Engineer with outstanding...08/08/2025תל אביבJFrogAt JFrog, we're reinventing DevOps, DevSecOps and MLOps to help the world's greatest companies innovate, develop faster and be more secure -- and we w...15/07/2025רמת גן, 4.47 ק"מ ממיקומךדרוש/ה devops team lead לחברת ענן מובילה, מחפשים ראש צוות devops עם גישה hands-on וראש טכנולוגי חזק.מיקום: רמת גן (ליד רכבת) משרה מלאה מהמשרדדר...18/07/2025תל אביבScaleOpsScaleOps, the leader in real-time automated cloud resource management, is revolutionizing how DevOps teams manage their cloud-native application infra...קצת עלינוMploy הוא לוח דרושים מבוסס AI, שנועד לסייע למחפשי עבודה ולמעסיקים כאחד, תוך יצירת פלטפורמה חדשנית, איכותית המובילה את שוק העבודה בישראל.אנו מאגדים משרות עדכניות מאלפי מקורות בארץ, ומנגישים אותן ביעילות באמצעות סוכן AI חכם שמתאים משרות רלוונטיות למועמדים ומאפשר הגשת מועמדות בלחיצת כפתור.הפלטפורמה שלנו מציעה התאמות משרות מבוססות בינה מלאכותית עם אחוז התאמה אישי, קבוצות WhatsApp ייעודיות לפי תחום, ואפליקציה מתקדמת שמאפשרת חיפוש ושליחת קורות חיים מכל מקום ובכל זמן.Mploy אצלכם בוואטסאפ✨ רוצים להתעדכן בכל המשרות הכי שוות ישר לנייד?הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ שלנו וקבלו את כל ההצעות המתאימות - בלי לחפש, ובלי לפספס. מחכים לכם! 📱😊

Mploy

הצעות עבודה דומות

  • Customer Success Manager (CSM)

    • תל אביב
    We're Agora, an early-stage Fintech startup based in TLV on a mission to revolutionize the way Real Estate firms and investors manage their capital. Our Investment Management softw…
    • לפני חודש
  • Global Customer Success Manager

    • תל אביב
    Cyberint, a market leader in External Risk Management (ERM), empowers organizations to proactively detect, respond to, and remediate external threats. Following our acquisition by …
    • לפני חודש
  • FP&A Customer Success Manager

    • תל אביב
    משרדים בת"א - על קו רכבת, אווירה צעירה ודינמית, היברידיות של יומיים מהבית ותנאים טובים, כולל עמלות. תיאור התפקיד: ניהול קשר שוטף עם לקוחות החברה ,בעיקר בחו"ל, והתנהלות מול בכיר…
    • לפני חודש