Tier 3 Support Engineer

  • הרצליה
  • משרה קבועה
  • משרה מלאה
  • לפני חודש
**Cymulate's Continuous Security Validation enables companies to challenge, assess and optimize their cyber-security posture against the evolving cyberthreat landscape, simply and continuously.With world-class clients we strive to bring the highest level of service to everything we do. Our team is made up of the very best people for the job and as we grow, we're always on the lookout for people with the skills, experience, and personality that will let us both shine. With high scores on Gartner, G2 and Glassdoor, our clients and employees have let us know what they love about us.DESCRIPTION
  • As a Tier 3 Support Engineer, you will play a critical role in resolving complex technical issues, collaborating with our development and product teams, and enhancing our cybersecurity solutions. Your expertise will be pivotal in ensuring customer satisfaction and system integrity.
  • Technical Support: Provide advanced troubleshooting and problem resolution for complex cybersecurity issues across our platform.
  • Customer Interaction: Engage directly with clients to understand their challenges, provide solutions, and enhance their experience with our products.
  • Collaboration: Work closely with Tier 2 support teams, as well as development, research, and product teams, to address and resolve issues efficiently.
  • Documentation: Create and maintain detailed documentation of technical issues and their resolutions to aid in knowledge sharing and future problem-solving.
  • Continuous Improvement: Analyze recurring issues and work with the product team to implement improvements that enhance system performance and security.
  • Training and Mentorship: Provide guidance and training to junior team members to foster a collaborative and knowledgeable support environment.
REQUIREMENTS
  • Experience: 3-4 years in a technical support role, ideally within a cybersecurity environment that can see the big picture
  • Education: Bachelor's degree in Computer Science, Cybersecurity, Information Technology, or related field, or equivalent experience.
  • Technical Skills:
  • Proficiency in cybersecurity tools and technologies such as firewalls, intrusion detection and prevention systems (IDPS), and SIEM platforms.
  • The most important thing - bringing positive energy with a strong willingness to learn new topics and grow from the challenges ahead!!
הגש מועמדות באתר החברהמשרות דומות שיכולות לעניין אותך10/07/2025פתח תקווה, 9.99 ק"מ ממיקומךדרוש/ה נציג/ת תמיכה טכנית tier 2 פתח תקווה!חברה טכנולוגית מובילה בתחום תשתיות התקשורת לארגונים מגייסת tier 2 technical support לצוות הפיתוח!מה ...09/07/2025פתח תקווה, 9.99 ק"מ ממיקומךדרוש/ה tier 2 - technical support לצוות הפיתוח משרה מלאה בפתח תקווה חברת טכנולוגיה המספקת מוצר תשתית להפצת מסרים לארגונים, מגייסת תומך/ת טכני ברמת...07/07/2025ראשון לציון, 12.53 ק"מ ממיקומךדרוש/ה לחברת הייטק בראשל"צ איש תמיכה טכני מתחילווטסאפ |** מס' הטלפון במודעה | | לפנייה למשרה יש להגיש מועמדות **|11/07/2025תל אביבמהנדס/ת / הנדסאי/ת מכונות / חומרים תמיכה טכנולוגית ומכירות לחברות מובילות בתחום שיווק חומרי גלם וציוד טכנולוגי מתקדם לייצור pcb, מעגל מודפס דרוש/ה מ...16/07/2025ראשון לציון, 12.53 ק"מ ממיקומךלחברת תוכנה מובילה הממוקמת בראשל"צ דרוש /ה איש תמיכה טכנית (help desk) וcustomer success מתחיל! התפקיד כולל, שירות וליווי של תמיכה טכנית ללקוחות הח...17/07/2025כפר סבא, 15.72 ק"מ ממיקומךדרושים תומכים טכניים ל-help desk בכפר סבא! 📣אנחנו מגייסים תומכים/ות טכניים/ות לצוות ה-help desk שלנו בכפר סבא. זוהי הזדמנות מצוינת להשתלב בחברה מו...17/07/2025תל אביבVAST DataVAST Data is looking for a Customer Support Engineer to join our growing team!This is a great opportunity to be part of one of the fastest-growi...17/07/2025תל אביבCOM-C-TECH LTDLocation: Herzliya, Full time.We're Com-C-Tech. we're looking for an IT Support technician to join our team.What's the job?Y...17/07/2025תל אביבFrontegg**Technical Support Associate**Frontegg provides blazing-fast E2E integration of a powerful user management infrastructure designed for modern a...קצת עלינוMploy הוא לוח דרושים מבוסס AI, שנועד לסייע למחפשי עבודה ולמעסיקים כאחד, תוך יצירת פלטפורמה חדשנית, איכותית המובילה את שוק העבודה בישראל.אנו מאגדים משרות עדכניות מאלפי מקורות בארץ, ומנגישים אותן ביעילות באמצעות סוכן AI חכם שמתאים משרות רלוונטיות למועמדים ומאפשר הגשת מועמדות בלחיצת כפתור.הפלטפורמה שלנו מציעה התאמות משרות מבוססות בינה מלאכותית עם אחוז התאמה אישי, קבוצות WhatsApp ייעודיות לפי תחום, ואפליקציה מתקדמת שמאפשרת חיפוש ושליחת קורות חיים מכל מקום ובכל זמן.Mploy אצלכם בוואטסאפ✨ רוצים להתעדכן בכל המשרות הכי שוות ישר לנייד?הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ שלנו וקבלו את כל ההצעות המתאימות - בלי לחפש, ובלי לפספס. מחכים לכם! 📱😊

Mploy

הצעות עבודה דומות

  • Tier 2 - Technical Support Engineer

    • פתח תקווה
    חברת טכנולוגיה חדשנית בתחום הפצת המסרים, מגייסת תומך/ת טכני Tier 2 להצטרפות לצוות הפיתוח - בתפקיד שמשלב עומק טכנולוגי, פתרון תקלות והשפעה ישירה על המוצר. כחלק מהתפקיד: תוביל/י ת…
    • לפני חודש
  • Customer Support Specialist

    • תל אביב
    ReaLo seamlessly digitizes any retail space, delivering advanced e-commerce technological and visualization capabilities to brick-and-mortar stores. Combining cutting-edge technolo…
    • לפני 14 ימים
  • Digital Hardware Engineer

    • רמת השרון
    We are looking for a Digital Hardware Engineer to join our HW team, for leading the design of multi-functional digital HW boards from block diagram up to production. Principle du…
    • לפני 15 ימים